Jeg har nå trent i 3 uker og en kveld så tok jeg meg et bad og da så jeg det... strekk merker på låret!! jeg har gått fra 49 cm til 57 cm rundt låret på 3 uker, ikke rart at det blir strekk merker.
men det jeg lurer på er om det forsvinner?
Jeg har nå trent i 3 uker og en kveld så tok jeg meg et bad og da så jeg det... strekk merker på låret!! jeg har gått fra 49 cm til 57 cm rundt låret på 3 uker, ikke rart at det blir strekk merker.
men det jeg lurer på er om det forsvinner?
Strekkmerkene er nok permanente. De vil sannsynligvis blekne med tiden, og kan gjøres mindre synlig ved å sole seg moderat.
ekte tigere har striper![]()
"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."
-Phil Baroni
Hvordan har du klart å vokse 8cm på 3uker? Tatt julefeiringa på forskudd?
strekkmerker er første steg mot å bli profesjonell kroppsbygger, så dette lover bra!![]()
Det finnes noen kremer som en del anabole sjapper i utlandet fører, har et par kompisser som tester det for øyeblikket. Men jeg har ikke de helt store forhåpningene.
Kopping som det heter kan hjelpe dersom de fortsatt er røde/lilla - da er det fortsatt blodgjennomstrømning der og dersom du øker denne kan de bli mindre tydelige når de omsider blekner
www.mthereseo.blogg.no
De har jeg flere av! ;P Husker jeg synes det var utrolig stas da jeg så ett bittelite ett ved armhulen.. Men så BOOM, "revna" d bortover hele.. Men har aldri gjort noe med de. De fleste har blitt en del lysere, og jeg synes ikke de er til sjenanse på noen måte. Men dette er selvsagt individuelt vil jeg tro!
<3Fitnessfrøken<3