+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 7 av 7

Tråd: strekkmerker!!!

Medlem terna is on a distinguished road
    Ble medlem
    03-2002

strekkmerker!!!

Var å trente i dag, og skulle spør instruktøren noen spørsmål ang strekkmerker... Eneste svaret jeg fikk var: "Bare gravide og folk på anabole steroider får strekkmerker". Mer ville han ikke si. Jeg prøvde å forklare han at spesielt når en er ung og hormonproduksjonen er på topp er det fullt mulig å få strekkmerker uten bruk av AS. MEN det godtok han ikke.

Det jeg lurer på om noen andre her som har fått strekkmerker UTEN bruk av steroider.

Medlem badfucka is on a distinguished road
    Ble medlem
    03-2002
    ja på skinka og låra, etter endel sykling... var da rundt 15.... noen som har noen forslag til måter å få de litt bort på? hvis det i det heletatt er mulig...

Kliss nytt medlem TRAPEZIUS is on a distinguished road
    Ble medlem
    05-2002
    zink skal vist hjelpe til en viss grad...
    trening er ikke en hobby, men en livsstil!

Medlem Foreigner is on a distinguished road Foreigner sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    37
    Ja.hadde mye strekkmerker i 16 års alderen.Har aldri blitt helt kvitt de.

Foreigner
    "I saw a woman wearing a sweatshirt with 'Guess' on it. I said, 'Thyroid problem?'"
    - Arnold Schwarzenegger

Superior newbie Liquid er et navn kjent av alle Liquid er et navn kjent av alle Liquid er et navn kjent av alle Liquid er et navn kjent av alle Liquid er et navn kjent av alle Liquid er et navn kjent av alle Liquid sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Finnes en krem kvinner bruker for å fjerne strekkmerker på magen etter en graviditet som fåes kjøpt på apoteket. Hvor godt denne virker, er jeg ikke sikker på...

GI-Joe pelsjeger er et navn kjent av alle pelsjeger er et navn kjent av alle pelsjeger er et navn kjent av alle pelsjeger er et navn kjent av alle pelsjeger er et navn kjent av alle pelsjeger er et navn kjent av alle pelsjeger er et navn kjent av alle pelsjeger sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29

hmm

jeg har strekk merker på rompa.. det har jeg hatt leenge. så det går nok ann å få det uten bol.

jeg fikk også strekkmerker under i armhulen, like der bryst muskelen starter.. syns bare når jeg løfter armene.

kjøpte sånn krem på apoteket.

det holder det iaffal i sjakk hos meg.. blir ikke større ellerno.
    smører det hver kveld på utsatte steder.

Superior newbie bruker slettet Ukjent bruker
    Ble medlem
    04-2002
    Alder
    26

strekkmerker

har det nok jeg også, fikk det når jeg var 16, over innsiden av overarmen, og ved starten og på innsiden av brystet ved armhulen. Også litt på lårene.

Fikk det riktignok etter at jeg i en periode brukte en del kreatin... da gikk jeg jo også en del opp i vekt, men de "forsvinner" med tiden, eller blir lysere slik at de nesten ikke ses mer.

Men de kommer rett og slett med rask vektøkning - underhuden får ikke utviklet seg nok til å strekke seg ut, dermed sprekker underhuden og slites ifra hverandre, men med tiden gror de sammen igjen. Selv om det høres brutalt ut så er det heldigvis ikke vondt, men det er stygt å se på.

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. Strekkmerker på DC :-|
    By xray in forum Trening
    Svar: 18
    Nyeste innlegg: 10-09-05, 11:16
  2. Strekkmerker
    By Look in forum Trening
    Svar: 26
    Nyeste innlegg: 15-03-04, 22:19
  3. Strekkmerker
    By Sudan in forum Skader