Viser resultatene 1 til 6 av 6

Tråd: Strekkmerker farlig?

Ya Diig!? BigBoi sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    23

Strekkmerker farlig?

Jeg hørte at det er farlig med strekkmerker.. det var en som sa at man trente feil hvis man fikk strekkmerker.. hva sier dere?
    Pump It Uuuup!

Silver Member SparcoT sin avatar
    Ble medlem
    05-2005
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av BigBoi
    Jeg hørte at det er farlig med strekkmerker.. det var en som sa at man trente feil hvis man fikk strekkmerker.. hva sier dere?
    Hvorfor skulle det være farlig med strekkmerker? De kommer enten av at du øker mye i masse eller at du er hard på strekkøvelser.

Man trener ikke feil om man får strekkmerker, tvert imot kan man vell egentlig si.

Men man kan gjøre ting for å unngå det, forskjellige kremer, ha et godt kosthold, få i seg multivitaminer.

Bedreviteren Hardway sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    37
    Nå har aldri strekkmerker vært et problem for meg, men det skyldes at huden ikke er elastisk nok. Går man hurtig opp i vekt vil enkelte få problemer med dette. Det er overhodet ikke farlig.

Ønsker du å vite mer kan du gjøre et søk her, eller google strekkmerker.

Medlem
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    30
    Det er et tegn på at musklene dine holder på å eksplodere ut gjennom huden din. Snart vil den rette etat taue deg inn fra almennheten til faren er over..
    Mvh,

Choctaw :cool:

---------not---------------- SCPlayer sin avatar
    Ble medlem
    01-2005
    Alder
    28
    Hvis strekkmerker er farlig ligger jeg tynt ann....

SCP

Medlem Alexk sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    26
    Fikk feite strekkmerker etter at jeg begynnte med skrå flyes, kommer ikke til og slutte med øvelsen av den grunn pga det er en KONGE øvning.. men likevel fatter jeg ikke det med strekkmerker, Altså.. en normal person kan sikkert klare og dra ut huden 3 cm fra kroppen uten og få så mye som en strek, men når muskelen vokser noen mm så blir det store arr??

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.