Viser resultatene 1 til 19 av 19

Tråd: Strekkmerker på DC :-|

Silver Member xray sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    71

Strekkmerker på DC :-|

Har merket det har dukket opp en del strekkmerker i det siste, flere her som får det på DC-strekkinga?

Lurer litt på om jeg skal bare drite i det og kjøre på eller hva mener folket? Blir jo ikke pent i "lengden" det der,

Sitter øverst på biceps og under i armhulen på beggesider (av armhulen), og bi og bryst-strekken er det eneste jeg har lagt inn.

:-|

xr
    :)

Medlem bouncer sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Skal du bli stor kommer det uansett.... Men bleikner med tiden, når du stopper å trene eller ikke trener deg større.

Administrator Klædden sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Jeg har hatt strekkmerker øverst på biceps i laaang tid. Inga problem!

Tre-stjerners bruker
    Ble medlem
    01-2004
    Alder
    28
    Har den strekkinga i dc noe for seg egentlig? Synes den forklaringa med at muskelen får mer plass til å vokse på er litt vag...
    Og det gjør vel egentlig at man ikke orker å løfte like tungt som hvis man ikke strekker?

Den anale hevneren Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Hvordan vet du at det er stretchinga som har gjort at du har fått strekkmerker?

Kan jo hende at muskelen har vokst
    Uteliv, inneliv eller underliv?

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    71
    Jeg har aldri hatt noen problem med strekkmerker før, og jeg har lagt inn biceps-strekk og bryst-strekk, og kjørt maksmaks der. Og nettopp der har strekkmerkene kommet like etterpå. Har ikke vokst no spesielt <- er snakk om 2-3 uker

Trur strekkinga har mer for seg enn "bare større plass til å gro" ja, det er nok snakk om at det er lettere å øke i styrke og volum også. Du strekker på slutten av øvelsen(e), så ingen snakk om lavere løfting,

Men vet ikke jeg... er jo drit digg å strekke oxo da

xr
    Sist endret av xray; 19-05-04 kl 20:32

Silver Member Pr0nDog sin avatar
    Ble medlem
    03-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av Stripie
    Har den strekkinga i dc noe for seg egentlig? Synes den forklaringa med at muskelen får mer plass til å vokse på er litt vag...
    Og det gjør vel egentlig at man ikke orker å løfte like tungt som hvis man ikke strekker?
    Stretchinga er ETTER du har trent muskelen, og for bryst, skulder, tric tar du stretchingen til alle tre samlet etter alle settene på de musklene.

Har ikke noe for seg, er bare noe DC har funnet på for å plage oss...

Og huden er langt mer elastisk enn at stretchingen forårsaker strekkmerker.

Kjipt at DC trening funker så bra at man vokser på seg strekkmerker...er nok best å sette igang med noen Weider prinsipper i steden...

Zink og fett er viktig for å unngå strekkmerker - hvis det er mulig i det hele tatt...

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    71
    Hehe, bra posting pr0n

Det er abs. ingen tvil om at det er DC-strekken hos meg da, og jeg tar jo seff sink og fett, men hjelper lite, hva ville du gjort da? Er fersk på dette med strekkmerker jeg

xr

GI-Joe pelsjeger sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    ta og kjøp deg en skikkelig fet krem.. eller smør inn med e vitamin olje.. (kjærringråd) trur jeg. hehe
    I kneel only to God , I don't see him here

Bronse Member Grizzly sin avatar
    Ble medlem
    08-2003
    Alder
    24
    så strekkmerker er umulig å unngå hvis man skal få en passelig størrelse??
    Bedre med en god trekant, enn en ond sirkel

Silver Member Pr0nDog sin avatar
    Ble medlem
    03-2003
    Tja si det, lurer på det jeg også...

Men det har vært tatt opp her på forumet før og det eneste som har kommet frem er at zink skal hjelpe og at lavt fettinntak ikke er bra for huden og fører lettere til strekkmerker.

For min del, med høyt zink og fettinntak, har det imidlertid likevel dukket opp strekkmerker men kanskje det er litt genetisk også dette her?

Tenker uansett ikke mye på det lenger. Er jeg brun syntes dette ikke så mye og ellers ser jeg bare på det som ett tegn på at jeg vokser fort

Medlem bouncer sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Forskjellig fra person til person, men det går til en viss grense for oss alle.

Se på damer som blir gravide, ikke alle får strekkmerker. Men ganske mange gjør det...

Medlem
    Ble medlem
    11-2003
    jeg har hørt at det har veldig mye med mangel på zink og gjør. Det er visst noen medisiner(AAS ol.) som gjør at kroppen nesten ikke klarer og ta opp zinken (eller hvar det at medisin gjorde at det ble fort skillet ut)faktisk så husker jeg ikke helt men en grei dose zink morgen og kveld vil nok gjøre det bedre.
    Du kan også prøve en slik "mamma" krem(vet dessverre ikke hva det heter) men det er slik krem gravide bruker for og gjøre huden mer elastisk.

Consigliere - X diste sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Edit: Dama fikk en fiks ide om at hun skulle drite meg ut på dette forumet som hevn for at jeg tok puta hennes i sofaen. Flotters.
    Sist endret av diste; 20-01-05 kl 19:18

Medlem novice_man sin avatar
    Ble medlem
    02-2002
    Alder
    31
    Tror nattlysolje skal hjelpe til med å gjøre huden mer elastisk. Har hørt at gravide og noen AAS folk tar det....

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    05-2005
    Alder
    24
    heila rompå mi e ødelagt av strekkmerker!!!!!!!!!!!!!

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Carnivore PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Sitat Opprinnelig skrevet av tasha
    heila rompå mi e ødelagt av strekkmerker!!!!!!!!!!!!!
    så du har fått utlagt tarm for å kvitte deg med avføringen din da eller? Må være kjipt å ikke ha en rumpe som fungerer i det hele tatt. ikke skjite ikke sitte osv..

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    05-2005
    Alder
    24
    Det e på huden på rompå eg har det. så driteren funke perferkt......
    Sist endret av tasha; 08-09-05 kl 16:58

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Strekkmerker kommer som regel av en veldig økning i vekt på kort tid. Så derfor blir det ofte forbundet med AAS. Men det kan glatt skje med "normale" mennesker og. Visst man blir for glad i mat i en periode. At musklene skal kunne vokse "reint" så raskt at man får strekkmerker skal mye til. Det blir nok som regel en kombinasjon med økt fettprosent, muskelmasse og hvor mye vann man holder.

Lignende tråder

1. ABCDE DIÆTEN - 5 kilo muskelmasse på 10 uger!
    By Retroboy in forum Artikler
    Svar: 11
    Nyeste innlegg: 01-05-05, 20:41
  2. Snowboard
    By glenn-w in forum Kampsport og annen sport
    Svar: 16
    Nyeste innlegg: 20-04-04, 15:50
  3. Whey gir negativ effekt på meg ? Kanskje ?
    By forecloseradream in forum Kosthold
    Svar: 15
    Nyeste innlegg: 13-06-03, 10:50

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.