Viser resultatene 1 til 4 av 4

Tråd: Stretching

Banned
    Ble medlem
    11-2003

Stretching

Er det kanskje på tide for meg å begynne å tøye ut? jeg har ikke drevet med noe fysisk aktivitet siden jeg var 9 år, og nå er jeg 16 år. Har tilogmed droppet gymmmen på skolen, utenom det siste året da jeg begynte å trene med vekter.

Jeg merker når jeg får beskjed om å tøye ut at det klarer jeg rett og slett ikke, fordi jeg er for stiv

Jeg klarer f.eks ikke å kjøre sittende kabelroing, for jeg klarer ikke å sitte rett med ryggen og beina samtidig, hehe. Jeg klarer heller ikke svaie ryggen (det kan vel kanskje også være pga stivhet), jeg klarer rett og slett ingenting av det som tøyer ut klarer med kroppen sin. Jeg er med andre ord knall stiv, har aldri tøyet ut.

Er det kanskje på tide å begynne? Isåfall noen som har et stretche program jeg kan følge? Isåfall øvelser som jeg ikke trenger å fullføre helt med førsten, for det klarer jeg bare ikke :svak:

Gudfaren QuizMaster sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    Det er på tide å få litt almenn mykhet i seg, begynn å jogge/løpe litt...litt turgåing fjell/utmark, også begynner du med forsiktig strekking.

Du kan vel "basis" strekke metodene på arm og bein?
    Syng, RakeMagic, Syng!

Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?

Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!

Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)

Banned
    Ble medlem
    11-2003
    Ikke for armer iaf, for ben kan jeg noe, men det er stretch øvelser jeg ikke klarer å utføre fordi jeg er for stiv

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    11-2002
    For tøying så gjelder samme prinsippene som all annen trening nemlig at det er viktig å varme opp. Ved å varme godt opp gjør du musklene mer tøyelige, og dermed enklere å tøye godt ut Så hvis du føler deg for stiv til å tøye ut, ta en dag hvor du løper eller sykler deg en tur så du blir god og varm, for så å ta å bruke et kvarters tid på uttøying. Du vil merke forskjell allerde etter 1. gangen

Lignende tråder

1. Svar: 9
    Nyeste innlegg: 01-06-09, 22:10
  2. Stretching
    By siggen in forum Trening
    Svar: 3
    Nyeste innlegg: 01-09-04, 18:19
  3. Ekstrem stretching
    By Håkon in forum Trening
    Svar: 12
    Nyeste innlegg: 31-03-04, 13:30
  4. No more BS, nå er det smerte....