Viser resultatene 1 til 12 av 12

Tråd: Stygg sak

Bronse Member Tobb sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    27

Stygg sak

Har vore i militæret i 5 veker no!

På den tida har eg gått ned 5kg. Og eg ser meir pinglete ut enn nokon gang. Har ikkje mulighet til å trene med vekter. Men etter veke 7 kjem eg på ny plass og då kan eg forhåpentligvis trene normalt igjen.
    -Men dei 5kg vil vel kunne rimleg grett tilbake? Eg er redd eg har mista mykje styre :evil: Ser so liten ut i forhold til før.
    Ahh. Er so kjipt igrunn :-?
    "Går det så går det. Går det ikke, så går det over."

Supermod altitude sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42
    Tror det er stor sannsynlighet for at en del av det du har mistet er vann. Det er lett å bli litt dehydrert med et slik opplegg som det er i begynnelsen på tjenesten; en del stress, nye rutiner, utmarsjer osv. I tillegg hjelper det selvsakt ikke at du ikke får trent med vekter. Lykke til med treningen - du er sikker oppe i match vekt igjen snart.

Silver Member Satriani sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    jeg kjenner flere som har gått ned tilsvarende på kort tid i militæret - og i de tilfellene så var det ikke vann som forsvant.
    You are hotter than 92% of men on this site!

Supermod altitude sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42
    Yepp - det forsvinner fort en del kjøtt også når en får militær mat, det er mye aktivitet og ikke noen vekter å løfte på. Men ta ikke all motet fra stakkeren da Kjøttet kommer nok raskt tilbake med litt trening.

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    hm, gikk opp når jeg var i militæret jeg.
    befalene pleide å la meg drive all den ftsiske fostringen, og visst tjenesten gjorde at vi holdt på langt utover kvelden. SÅ ga de meg ekstra mat, og fri slik jeg kunne trene. Haha, man må sette seg i respekt antar jeg.

Men de første ukene er slit. Det blir bedre når rekrutten er over.

Bronse Member Tobb sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    27
    Jo rekner med at alt blir ok etter rekrutten... Og eg trur og at kjøttet vil komme fort tilbake med vanlig trening og pulver og stasj som eg kan ta med meg då!
    "Går det så går det. Går det ikke, så går det over."

Bronse Member Eirik sin avatar
    Ble medlem
    07-2002
    Alder
    29
    Samme sak var det med meg. gikk ned ca 5 kg..
    Men tok det fort igjen etter rekrutten

Medlem
    Ble medlem
    12-2002
    Har vært i militæret i 4 uker nå, gått ned 5 kilo jeg også.. Utrolig dårlig kosthold, konstant fysisk aktivitet og veldig dårlig tid til trening. Første perioden i militæret sucks.. Har mista en god del masse og styrke. Prøver å ta igjen matspisinga i helgene siden jeg bor 1,5 km fra leiren.. hehe =)
    If you fall, stand tall, and come back for more.

Increase the Peace

Boyz N The Hood - 1991

Medlem cris sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Alder
    33
    jeg tror nok at, du mister de kiloene fordi du er på et nytt sted og gjerne litt usikker, og det er mer aktivitet en du gjerne er vant til, forbrenningen er på topp hele tiden. Men du skal ikke være redd for at du ikke går opp igjen de kiloene, for når du får trening og nok mat så er kroppen så sugen på alt den kan få at du raser gjerne forbi de 5 kg dine. Jeg hadde en økning så det holdt i militæret.
    Bare stå på og ikke stress me vekten , for da kan du risikere at du går mer ned.
    Prøver å finne formen igjen!

Silver Member propellen sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    For min del så var militæret en eneste stor treningsleir.
    Det eneste jeg gjorde var trene,spise og sove
    rata tat tat

Bronse Member Tyler Durden sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    26
    Hvor var du da mr. meichmuscle?
    ...I simply am not there.

Medlem
    Ble medlem
    07-2002
    I løpet av millitæret blir det sagt at de fleste går opp noe kilo, men det varierer nok fra person til person. De kiloene kommer fort tilbake likevel er ikke noe stress. Bare pass på at du ikke bare blir liggende i "blåbingen"

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.