Hva ville du helst hatt? Styrke eller masse?
Hva ville du helst hatt? Styrke eller masse?
Masse styrke!
Of all the things I've lost I miss my mind the most.
Hvor gammel er du?
Everyone is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will spend its whole life believing it is stupid.
Mest styrke. Men litt variasjon trenger en jo.
Kommer nok til å beholde to-minutters pauser, og veksle imellom 5-6 og 8-10 reps. Fordi jeg like resultatet av det.
No creative person ever felt their day job.
Alt det jeg skrev der var egentlig ganske dumt, beklager.
Jeg er egentlig bare en liten pjokk på 13 år, sikkert den minste på dette forumet, som snart er en overlegen fjortis (som forklarer den rare oppførselen). Jeg har en glød for trening og kosthold, så derfor bruker jeg mye av fritiden min på forumer som dette.
Jeg ble bannet fra TF pga. alderen, og håper ikke jeg blir det her også.
Ingenting i livet betyr mer for meg enn knebøystyrke.
![]()
Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.
Jeg vil ha masse! Både styrke og utholdenhet, faktisk!![]()
Bedre? Nei egentlig ikkje.
/annet, da? Som ikke kan misbrukes til de grader.
Volum er vell et greit alternativ.
Okei, jeg brukker begge jeg. Vet at dette ikke er det helt riktige stedet å spørre, men hvordan skifter man emnetittel?
Eg vil ha styrke. Målet er å kunne skifte dekk på ein bil uten å bruke jekk.
'Feo, Fuerte y Formal'
Viss du trykker på "Edit" i hovedposten får du mulighet til å redigere tittelen
Det er ikke titteltittelen.. bare tittelen, altså ikke den som vises på toppen av skjermen nå, eller den man ser når man skal finne denne tråden..
Eller er alt endra for deg nå? Kanskje det bare er noe feil her.
Kun moderatorene kan endre den. Tittelen din er mer enn god nok. Det er bare noen av oss som er alt for glade i å kverulere.![]()
Styrke er det som gjelder, musklene kommer med styrken. Det er lite kult å ha en ferrari med boblemotor... Men en boble med ferrarimotor derimot![]()
NORKOST
Hann var sær á leikvøllum
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Hann lemjir summar til heljar
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Styrke selvsagt. Masse er verdiløst, men det kommer jo sammen med styrken i høy grad.
Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
http://kissabibben.blogg.no/
Heldigvis slipper man å velge. Jeg trener for det volumet jeg har nå, med lavere fettprosent og monstermye mer styrke.
Enig med DJ. Med styrke kommer til en viss grad masse og med lav fettprosent ser det ut som man har mer masse, uten at man trenger å bli for tung. Dessverre kan man ikke få alt: har jeg utholdende fibre i beina og blir nok aldri sterk i knebøy (hjelper ikke akkurat å løpe mye heller) Derfor satser jeg på bra styrke i overkroppen, lav fettprosent og god kondis

Jeg øker i styrke, men får ikke masse uansett hva jeg gjør
Bra at styrke er stort sett det eneste som bryr meg da, men litt fysikk hadde vært kult![]()
He said it.
Om du oppfører deg så er ikke det noe problem, men du har ikke gitt noe godt førsteinntrykk kan man si. Og hva er poenget med den signaturen?
Det der går ikke i favør av god oppførsel.
Slipper og slipper fru blom.
Everyone is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will spend its whole life believing it is stupid.
Styrke såklart ! Som tidligere sagt i denne tråden: Det er lite kult å ha en ferrari med boblemotor.
"Start kicking ass, and take out the crap that doesnt matter. Start doing and believing in the stuff that works, and do it today and forever. You want science and studies? Fuck you. Ive got scars and blood and vomit." - Jim Wendler
Godfather: Liker du veldig godt å rakke ned på meg?
Jeg har bare prøvd å beklage for at jeg har oppført meg litt dårlig, men du har tydeligvis bestemt deg for å gå imot meg whatsoever når du til og med kommenterer signaturen min. Okei, jeg ikke like "moden" som deg, men det er ikke ditt problem.
Også kommenterer du at jeg bruker en "" i en post. Jeg brukte den fordi jeg syntes at Lean&Fin sa noe morsomt. Jeg beklager for at jeg ikke brukte "
" eller "
".
Jeg er helt sikker på at du rakker ned på meg fordi jeg er yngre enn deg. Ikke døm etter alderen, fordi det kan godt være at jeg er mye mer moden enn deg på min måte, selvom jeg ikke var det nå.
Edit: Og, og, og. Signaturen min var min form for humor, men ikke din, for alle er ikke som deg.
Kan vi ikke bare glemme det?
Jeg har egentlig ikke lyst til å krangle/diskutere fordi jeg er veldig dårlig i det.
Edit: HAHA.. jeg overdrev noe sinnsykt også. o.o
Hahaha, det var et oppriktig svar. For all del![]()
En mellomting er fint, ala DC training. Jeg føler ihvertfall da snakker vi styrke og volum![]()
Ban zarn!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111111
Uteliv, inneliv eller underliv?
Jeg trodde det var en byggergreie å sky stranden som pesten jeg? Jeg bare husker følgende utsagn fra et intervju med ødegården
Selv sprader Jostein Ødegården aldri på stranden. Å gå rundt og leke Baywatch ville for ham være omtrent det samme som om Märtha Louise kledde seg ut som prinsesse og gikk og viste seg frem.
Heldigvis er julaften på spisedagen min!
jeg liker meg ikke på stranda...
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Luftmuskler er kult daOg såkalte "fake muskler" også! Men det at det blir til fett er jo en naturlig følge av at hovedunnskyldningen til damer som har gått på diett i 4 uker og bare har gått opp i vekt er at fettet er blitt til muskler. Da kan naturlig nok også muskler bli til fett
![]()
Heldigvis er julaften på spisedagen min!
Det beste hadde vært å blitt sykt sterk i luftmusklene, for da kunne man vært både stor og sterk uten å bli for tung.