Hei, jeg bare lurer på om det går utover styrkeøkten om jeg trener halvtime med kondisjon etter styrkeøkten før jeg inntar mine riskaker og proteiner, eller om dette blir hipp som happ?
takk for svar![]()
Hei, jeg bare lurer på om det går utover styrkeøkten om jeg trener halvtime med kondisjon etter styrkeøkten før jeg inntar mine riskaker og proteiner, eller om dette blir hipp som happ?
takk for svar![]()
Jeg pleier å ta shaken etter hele trenings økten.![]()
Pump It Uuuup!
ønsker du og eventuelt dra litt nytte av kondsisjonstreninga til å senke fett% litt også venter du til etter du har løpt, sykla eller hva du gjør.
om du vil holde på juleflesket så kan du sikkert spise de imellom styrke og kondisjon.
hva jeg ville gjort, uten tvil tatt det etter jeg er ferdi med kondisjnstrening også. du skal bedrive rimelig mye kondisjonstrening skal det gå utover muskelmasse, og du skal ha rimelig mye muskelmasse også før det blir tema. etter styrkeøkta er også ideel tid for kardio
"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."
-Phil Baroni
Nå har det vel vist seg at kardio med tomme/nedsatte glykogenlagre ikke forbrenner no særlig mer fett enn med glykogen, hvertfall ikke hvis kaloriinntaket og makrofordelingen er den samme. Dette fordi kroppen vil kompensere med å bruke karbohydrater som energikilde utover dagen, hvis fett ble brukt som energikilde under kardioen (eller omvendt hvis man velger å innta karbs før kardioen). Det som har mest å si er nok kaloriinntak vs forbruk og fordelingen av næringsstoffer.
Samtidig kan man jo lure på hvorfor da dette er metoder som blir brukt av kroppsbyggere over hele verden for å bli shredda til konkurranser....