Kom med perser i alle tre øvelser, stevne/trening!
Her er mine:
235 bøy
145 benk
255 mark
på trening.
I 82,5 kg. klassen
232,5 bøy
135 benk
250 mark
godkjent på stevne
82,5 kg. klassen
Har også resultater i 67,5 kg. 75 kg. 90 kg.
Kom med perser i alle tre øvelser, stevne/trening!
Her er mine:
235 bøy
145 benk
255 mark
på trening.
I 82,5 kg. klassen
232,5 bøy
135 benk
250 mark
godkjent på stevne
82,5 kg. klassen
Har også resultater i 67,5 kg. 75 kg. 90 kg.
høres bra ut gammel er du da
Seie meg så:)
På trening:
Benk 82,5 kg
Bøy 110 kg
Mark 100 kg
(Er ikke styrkeløfter...ops: )
trening;
benk: 80
knebøy(veldig ugodkjent):100
Er ingen styrkeløfter, men trener jo alle styrkeløftøvelsene, så:
Benk: 100 kg
Bøy: 120 kg
Mark: 125 kg
Alt dette er på trening, uten drakt, i og med at jeg ikke deltar aktivt som styrkeløfter![]()
Er forøvrig 70 kg, så man kan se d i en sammenheng
Er vel bare i benk man taper seg på konkurranse-løft? Med klapp/stopp altså.. Innebærer selvfølgelig dypt nok i knebøy, men det gjør nok de fleste på trening likevel![]()
Hvis man får noen erfarne til å hjelpe seg med teknikken kan du sikkert få igjen de kiloene pausen i bunnen kutter av persen din. Pausen i bunnen pleier vanligvis å ta av omtrent 5% av persen din i konkurransesammenheng. I tillegg kan man jo fort få nerver og slikt under konkurranse som ødelegger hele løftet, så det er uvisst hvor mye du taper hvis du er skikkelig uheldig ;-) . Nervene gjelder forsåvidt i alle løftene!
www.styrkeloft.no ------> Dokumentarkiv
Der finner du regler for løftene skal utføres, og andre regler som gjelder i styrkeløft!
Trener man med stopp når man kjører 3 ere i benk, så taper man normalt sett ikke så mye på trening/konkuranse. De fleste litt mer seriøse styrkeløftere(de finnes!) prøver ikke på pers uten stopp. De venter til stevne.
Ms Muscle(regner med at du er en Ms), du er sterk i benken, hvor tunger er du?![]()
HeheJeg er en ms. ja!
Veide ca 70 da jeg satt pers.
Ms muscle ta kontakt med nærmeste styrkeløft klubb, få råd og veiledning der, og du er høyt oppe i Norge på kort tid!
110 i bøyen er veldig bra hvis det er uten utstyr, men kanskje du brukte knebind og drakt?
![]()
Bruker ikke noe utstyr.![]()
Faren min er styrkeløfter, og vil veldig gjerne at jeg skal begynne med det. Men det er likssom bygging som ligger mitt hjerte nærmest..![]()
Men vi får jo se hva som skjer når jeg er lei av bygging (hvis det skjer)..
kun prøvd 90 i benk, og det gikk greit![]()
push harder - lift more