-

-
Jeg ville trent uten å spise noe
Når jeg trener om morgenen spiser jeg et eple og 40 gram protein ca en time før, det får meg igjennom en DC-økt. Jeg klarer meg også fint uten eplet de gangene jeg ikke har flere epler i huset (og jeg bruker alltid å finne det ut først når jeg snubler ut av senga og bort til fruktfatet - lol).
Heroes come, heroes go, but demons are forever!
Jeg trener kl 06.00 hver dag.
-Det blir protshake med fedon`s musli blanding og en frukt.
Funker fint.
SCP

Hvis det bare er en uke så ville jeg tatt fri! Hater å stå opp.
Når jeg trener styrke rett etter å ha stått opp tar jeg bare før trening shaken min (30g protein + 60g maltodextrin) med en gang jeg står opp (15-20min før trening). og en lik shake etter treningen.
Tror ikke jeg ville trent uten å spise. Tatt en skål med havregryn kanskje gir energi som varer lenge....
Trener som regel klokken 07. Står opp 06 og spiser 160+g gryn, 30+g pulver i blendern.
Raskt, effektivt og billig.
Think Big!
Skal jeg trene tidlig, så står jeg opp halvannen time før økta og lager meg omelett og ettpar brødskiver. Så kan du bruke tida mellom der til å lese litt aviser, drikke litt kaffe.![]()
Jeg har trent noen år og de periodene hvor jeg har trent om morgenen så har jeg aldri merket noen som helst forskjell om jeg spiser en time før eller lar være.
Og ærlig talt så skjønner jeg ikke hvorfor ikke det skulle være mulig å bruke av det overflodet av energi og "uthvilthet" man har rett etter en god natts søvn.
Nei, jeg har aldri prøvd å trene på morgenen på tom mage. Sikkert perfekt på en evt deff.![]()

-
Glimrende! Eksperimentholdningen vil ta deg langt!![]()
Heroes come, heroes go, but demons are forever!

-