Viser resultatene 1 til 11 av 11

Tråd: Styrkeprogram (wsfsb) på deff/slankern

Wopp Wopp veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31

Question Styrkeprogram (wsfsb) på deff/slankern

jepp...etter påske skal det skje. har gitt meg selv et vindu frem til 31 mai hvor jeg skal prøve å få av meg mest mulig fett. i den sammenheng lurer jeg på om et program som wsfsb vil kunne fungere i en slik periode? det programmet jeg kjører i dag er som følger:

bøy/mark
    chins
    skulderpress
    dips
    roing
    benk

...og jeg tror det blir for tungt når jeg får i meg mindre mat og samtidig skal øke kardiomengen fremover. jeg trener 4 ganger i uken, et to-splitt program som wsfsb ser jo fornuftig ut da...men jeg lurer altså på om det vil være gjennomførbart?

ka dokk tror?
    Steroids are like tampons, every pussy needs one :D

Judge, Jury & Executioner Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Kan ikke tenke meg at et såpass krevende program som wsfsb er noe å satse på under et skikkelig kaloriunderskudd .. Tror du skal slite ganske greit med å opprettholde en progresjon.
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Platinum Member
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    27
    Jeg prøvde å følge programmet samtidig som jeg lå rett i underkant av vedlikeholdskcal. Selvfølgelig går det ann å følge det, men det blir raskt vanskelig å opprettholde progresjonen programmet legger opp til, noe jeg fikk erfare (se loggen min).

Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    hmmm...høres ikke bra ut. det jeg ønsker er vel egentlig å være på samme nivå styrke, og muskelmessig når jeg skriver 31 mai, men da være kvitt en del flesk...drømmer jeg?

Ble medlem
    04-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av veggiss Vis post
    hmmm...høres ikke bra ut. det jeg ønsker er vel egentlig å være på samme nivå styrke, og muskelmessig når jeg skriver 31 mai, men da være kvitt en del flesk...drømmer jeg?
    Nei, men det handler nok mer om kostholdet ditt ..
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    hmm...ok så tolker jeg det riktig så gjelder det egentlig bare å holde ut og trene "normalt" men fokusere enda mer på riktig mat for å beholde "musklene" mine?

Ble medlem
    04-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av veggiss Vis post
    hmm...ok så tolker jeg det riktig så gjelder det egentlig bare å holde ut og trene "normalt" men fokusere enda mer på riktig mat for å beholde "musklene" mine?
    Vil da tro det. Jeg er ingen ekspert, men prinsippene ved styrketrening forblir jo de samme selv om du spiser mindre. Restitusjonsevnen er nok litt svekket, så det er også noe man bør ta i betraktning når man setter opp et program ..

Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    jepp...er også derfor jeg vil gå over til to-splitt, slik at musklene får litt lengre tid på å restituere seg frem til neste økt.

BOB
    BOB er ikke aktiv
    Silver Member
    Ble medlem
    06-2003
    Jeg har aldri trent med WS4SB så jeg kan ikke uttale meg, men er ikke det egentlig bare å modifisere det litt med et sett mindre her og der og ikke kjøre fullt så intensivt?

Slik jeg la opp programmet mitt var at jeg kjørte veldig intensivt og fokuserte på å prestere like bra eller litt bedre hver gang. Det fungerte fint de første 7 ukene, før jeg ble for ivrig og begynte å overdrive med kardio.

Å gå ned i fettprosent samt beholde muskelmasse er på ingen måte et urealistisk mål.

Lykke til!

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Chubby chic MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Det er jo et fint program, og med et mål om litt konservative økninger underveis burde det vel ikke være helt umulig? Har kjørt programmet selv på ca vedlikeholdsnivå (men også i perioder med underskudd) og det har ikke vært umulig å gjennomføre.
    Heldigvis er julaften på spisedagen min!

Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av moreheavygravy Vis post
    Det er jo et fint program, og med et mål om litt konservative økninger underveis burde det vel ikke være helt umulig? Har kjørt programmet selv på ca vedlikeholdsnivå (men også i perioder med underskudd) og det har ikke vært umulig å gjennomføre.
    det høres ganske logisk ut egentlig...tror jeg tegner opp et programutkast jeg, så får jeg se

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.