Hei!
Er det nødvendig med litt oppvarming før man kjører litt skikkelig styrketrening..?
Når jeg har kjørt kardio på morningen itillegg er det vel ikke nødvendig med noe sykkling, jogging først ?
Takk for alle fornuftige svar![]()
Hei!
Er det nødvendig med litt oppvarming før man kjører litt skikkelig styrketrening..?
Når jeg har kjørt kardio på morningen itillegg er det vel ikke nødvendig med noe sykkling, jogging først ?
Takk for alle fornuftige svar![]()
Jeg varmer opp på hver øvelse med at jeg kjører pyramide. Begynner på lett vekt og mangen reps og går opp og opp i vekt å reps. Avslutter med å gå ned i vekt og opp i reps igjen.Opprinnelig skrevet av jesper91
På den måten så får du varmet opp den muskelen du skal trene og beskytter deg selv mot potensielle skader![]()
It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!
Ok, men jeg har ikke tilgang på vekter akkurat nå...:S.. skal følge det programmet til Iform.no en liten stund ; http://www.iform.no/pub/art.php?id=578 + kardio hver/annahver morgen.
hvordan skal du klare å følge det uten vekter? slutt med jentetreninga, og kom deg på ett gym...
Opprinnelig skrevet av prz
Skulle gjerne begynt på et gym, men jeg er ikke gammel nok.. Så har vært å kjøpt vekter, men de hadde ikke flere inne på butikken.. Så må vente til nesteuke..

ikke for og virke teit..men ringer det da ike en bjelle?Opprinnelig skrevet av jesper91
det er bra at du er så ivrig absolutt!! men tenk over at det kan være det ikke er særlig heldig for deg og løfte vekter i for ung alder.
I`m Fitnessfrosk, get used to it!
De fleste gym slipper deg vel inn selv om du er for ung trodde jeg ? trener du rett så er det ikke noe i veien for å trene som ung
It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!
Hvorfor skulle det være ett hinder egentlig?Opprinnelig skrevet av Fitnessfrosk

har du dokumentert forskning som sier at trening med vekter i for ung alder ikke kan ha noen fremtidige konsekvenser?Opprinnelig skrevet av prz
I`m Fitnessfrosk, get used to it!
Nå har jeg kommet meg på et gym/trimrom, så gidder folk sette opp et fulkroppsprogram?
Kjører gjerne 4splitt, for det er jeg mest vant med![]()
Jeg hadde ikke giddi å trent vekter hvis det ikke hadde noen konsekvenser....Opprinnelig skrevet av Fitnessfrosk
riktig svar til feil tråd.