Viser resultatene 1 til 6 av 6

Tråd: Styrketrening om morgenen.

Ulv
    Ulv er ikke aktiv
    Medlem Ulv sin avatar
    Ble medlem
    01-2007

Styrketrening om morgenen.

Hey!

Jeg har litt kjedelige arbeidstider i sommer, og starter ikke før mellom 10 og 14. Tenkte da å legge inn styrketrening før jobb. Hvordan bør jeg forholde meg til dette? Bør jeg starte 1 time etter frokost, eller er det lurt å gjøre det på en annen måte? Hvis det har noe å si så kjører jeg lavkarbo diett, og det er ikke aktuellt per d.d å endre på det.

Noen forslag?

Raygunz Baronen sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Når jeg kjører styrke før frokost tar jeg bare koffein og prottisshake, funker bedre enn rett etter frokost iallefall for min del
    Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Personlig har jeg aldri klart å trene styrke på tom mage. De gangene jeg bare kunne innta et måltid før trening så ble det som regel en proteinshake med havregryn i eller kylling og ris. Så ventet jeg en liten time før treningsøkten begynte.

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av Ulv Vis post
    Hey!

Jeg har litt kjedelige arbeidstider i sommer, og starter ikke før mellom 10 og 14. Tenkte da å legge inn styrketrening før jobb. Hvordan bør jeg forholde meg til dette? Bør jeg starte 1 time etter frokost, eller er det lurt å gjøre det på en annen måte? Hvis det har noe å si så kjører jeg lavkarbo diett, og det er ikke aktuellt per d.d å endre på det.

Noen forslag?

Stå opp, koffein +havreprottisshake --> trening
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Raygunz Baronen sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Kom nettop hjem fra trening på "tom" mage nå med kun koffein og kreatin+protein innabords. Merker jo selvfølgelig at man ikke er like pumpa som når man trener på kvelden og har fått i seg endel mat gjennom dagen, men funker bra for min del igrunn.

Hvis jeg skal spise før trening må jeg vente minst en time og det orker jeg ikke, da blir jeg bare dassende rundt hjemme og blir rastløs.
    Spiser jeg og drar rett på trening blir jeg ofte litt kvalm.
    Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!

Ulv
    Ulv er ikke aktiv
    Medlem Ulv sin avatar
    Ble medlem
    01-2007
    Da prøver jeg en "halv" frokost før trening, og venter 1 time. Og når jeg er ferdig spiser jeg resten av frokosten + shake.

Takker for hjelpen!

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.