Viser resultatene 1 til 7 av 7

Tråd: SUPERgangsperre!

Bronse Member Tyler Durden sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    26

SUPERgangsperre!

Sist mandag startet jeg i gang treningen og kostholdet igjen etter 4 måneder av. Før de 4 månedene hadde jeg 1,5 års treningsgrunnlag. (Altså adekvat)

Jeg var nå syyykt treningshungrig igjen og jeg hadde mekket et flott program som skulle hjelpe meg i form igjen til armyen, for musklene forsvinner som sagt bare ikke. De går nemlig i dvale...

Så nå er det tirsdag ei uke etterpå. Gangsperra har gitt seg ellers i kroppen men i brystet har det absolutt ikke gitt seg!! For smarte meg hører ikke på pyseråd om å starte opp mykt og rolig. Jeg trente som før, men litt ekstra hardt den første uka. Nå har jeg så vondt fra brystøkta på torsdag at jeg vet ikke om det er gangsperre eller hva det er. Det kjennes ut som gangsperre så jeg går ut i fra at det er det.... Men så tenkte jeg: Hmmm.... var det ikke noe som hette muskelfester?

Jeg er stygt redd for at disse har fått seg en kakk etter så lang tid i dvale, så nå vil jeg gjerne høre om noen har noen beroligende ord til meg for jeg klarte ikke å trene i går og jeg tviler jeg klarer det i dag. Å få armene bak nakken til knebøy? Ikke faen!
    ...I simply am not there.

Tre-stjerners bruker
    Ble medlem
    01-2004
    Alder
    28
    Må jo bare le litt når jeg ser hva du skriver som signatur: Ekstrem smerte er ekstremt bra! hehe

Judge, Jury & Executioner Big Boy sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    det er da bra med gangspærr
    men syn det med knebøyen

TEAM BODYTECH

Bronse Member Tyler Durden sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    26
    Øhh.. ja. Ikke ta signaturen for det den er! Hehe.. skrive den bare fordi det høres kult ut... liker ikke smerte sånn kjempegodt... ok litt da!
    ...I simply am not there.

Superior newbie Spare sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    35
    Mulig du lærer nå da....

Er vel ikke uvanlig det du sier nå, at etter et opphold så
    blir en skikkelig stiv og støl. Går nok over etterhvert, er
    vel en liten betennelsesreaksjon. Tren lett og flere
    reps kanskje neste økt. Tror ikke du er skadet....

Supermod altitude sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42
    Om du hiver innpå et par globoid, naproxen eller annen liknende smertestillende og betennelsesdempende rett etter trening så reduserer dette treningsverk for de fleste. Men det varierer hvor godt dette virker på ulike personer. Men du bør selvsagt ikke basere deg på dette etter hver treningsøkt, men det kan være et alternativ so met unntak enkelte ganger. Fungerer disse preparatene på deg kan det være en ide og ha med seg noen slike tabletter når inn i armyen an det. Kjekt å ha på utmarsj slik at du slipper gangsperre dagen etter.

Har du først fått treningsverk er det lite å gjøre med unntatt å vente til det går over. Litt forsiktig massasje og annet som øker blodomstrømmingen kan redusere tiden det tar før det går over.

Silver Member wolter sin avatar
    Ble medlem
    02-2004
    Alder
    26
    Pleier som regel å få rimelig bra gangsperre etter en ukes fra trening. Nå har jeg hatt 2 uker og jeg gruer meg til å i morgen. da føler jeg nok smerte

Begynn med å gjøre det som er nødvendig, deretter det som er mulig. Og plutselig greier du det umulige
    Min Treningslogg

Min Profil

http://s1.gladiatus.no/game/c.php?uid=56766

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.