Sist mandag startet jeg i gang treningen og kostholdet igjen etter 4 måneder av. Før de 4 månedene hadde jeg 1,5 års treningsgrunnlag. (Altså adekvat)
Jeg var nå syyykt treningshungrig igjen og jeg hadde mekket et flott program som skulle hjelpe meg i form igjen til armyen, for musklene forsvinner som sagt bare ikke. De går nemlig i dvale...![]()
Så nå er det tirsdag ei uke etterpå. Gangsperra har gitt seg ellers i kroppen men i brystet har det absolutt ikke gitt seg!! For smarte meg hører ikke på pyseråd om å starte opp mykt og rolig. Jeg trente som før, men litt ekstra hardt den første uka. Nå har jeg så vondt fra brystøkta på torsdag at jeg vet ikke om det er gangsperre eller hva det er. Det kjennes ut som gangsperre så jeg går ut i fra at det er det.... Men så tenkte jeg: Hmmm.... var det ikke noe som hette muskelfester?
Jeg er stygt redd for at disse har fått seg en kakk etter så lang tid i dvale, så nå vil jeg gjerne høre om noen har noen beroligende ord til meg for jeg klarte ikke å trene i går og jeg tviler jeg klarer det i dag. Å få armene bak nakken til knebøy? Ikke faen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat
det er da bra med gangspærr