Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultatene 1 til 50 av 62

Tråd: Svett og god

Medlem
    Ble medlem
    09-2002

Svett og god

Har diskutart en del andre steder på nettet med begge kjønn der det har kommet frem at en del jenter heller vil se bra ut på trening en å se bra ut av trening. Svetting ol er altså fyfy. Guttene (+ en del jenter) mener dette er helt idiotisk, jenter som kommer nysminket på trening har ingenting å gjøre der.

Hvordan gjør dere det på trening?
    Jeg gir litt blaffen, sliter meg ordentlig ut, og prøver å ikke tenke på at jeg er svett og håret ikke akkurat der jeg la det før jeg kom. Jeg får en del søte smil, så jeg kan umulig være så avskrekkende. Også satser jeg heller mitt på å stelle meg etter trening.
    Jeg er tross alt på trening for å trene og ikke vise meg frem...

Platinum Member Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    nå har jeg angst for svette, men jeg tror ikke det spiller så stor rolle for de andre om du er svett og sliten. personlig så trener jeg i en "pølsekjeller" så jeg ser sjelden jenter som trener...

bare husk å ikke ha på grå t-skjorte!

edit; ikke turkis heller :P

sup brah Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av polarmainn
    nå har jeg angst for svette, men jeg tror ikke det spiller så stor rolle for de andre om du er svett og sliten. personlig så trener jeg i en "pølsekjeller" så jeg ser sjelden jenter som trener...

bare husk å ikke ha på grå t-skjorte!
    Nåvel, vi har vel avbildet resultater med turkise skjorter også
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

Medlem
    Ble medlem
    09-2002
    Nå er ikke svetting et stort problem for meg, kommer bare når jeg gjør kardio.
    Poenget mitt var at enkelte (gjelder nok begge kjønn, men særlig jenter) er på gymet av helt andre grunner en å trene egentlig. De setter det å se bra ut når de trener foran det å gjøre det bra og dermed bli seendes enda bedre ut , så jeg lurte på hva dere synest om det og hvordan dere gjør det selv?

Old man Tarzan sin avatar
    Ble medlem
    07-2002
    Vel, jenter er jo som regel ikke så fete :P
    Menne hvis de vil betale medlemskap for å se på folk, så gjerne for meg.. Ekke mine penger.

New and improved Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    er ikke noe galt med jenter med make up på gymmet, må innrømme at jeg liker å vise meg fram når jeg er pumped, vet det finnes millioner av større folk, men er fremdeles litt gøy å trene uten t-skjorte.
    RockyRock

Medlem
    Ble medlem
    03-2002
    Jeg er ganske så enig med mariah.
    Når jeg trener om morningen, så blir det litt vann i ansiktet og deodorant før trening. Svetter mye, og det ville ha "ødelagt" make upèn uansett. Setter stor pris på en dysj og sminke etter trening.
    Trener jeg på ettermiddagen/kveld ser jeg nok litt kvikkere ut.
    Med tanke på treningstøy så tar eg det som er reint. Noen ganger en slitt joggebukse og andre ganger en stram treningsbukse.
    Reagerer litt når andre jenter er så nydysjet og "klare for byen" og havner på treningsstudiet. Syns i grunn det er unaturlig.
    Tren hver dag - og du strutter av "velbehag" :)

Medlem zealot sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    29
    Personlig, trena eg for å vere i form og sjå bra ut. Lika helst å trene åleine eller med en partner, likar ikkje at folk glanar på meg når eg trenar. Og ein treng ikkje sminke for å trene... t-skorte/topp, ei joggebukse og ei flaske vatn that's it.
    Zealot

Superior newbie Flexus sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Sminke på jenter er piss uansett, liker de best uten
    It`s time to put some hussle behind this muscle.

Platinum Member
    Ble medlem
    03-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av Flexus
    Sminke på jenter er piss uansett, liker de best uten
    Enig jeg foretrekker naturlig, enkelt og greit... håret må de gjerne dille med men ikke masse klin i ansiktet

Selv tar jeg en dusj hver morgen uansett det er før trening eller vanlig dag, ellers våkner jeg ikke Men jeg er nå gutt da og det kan jo svettes mye på en natt...

Medlem
    Ble medlem
    03-2003
    Jeg får angst av jenter som er redde for å ta i når de trener.
    Når man er på treningsstudio er man der for å trene, er helt idiotisk å se folk som bare dasser rundt...

Bronse Member Tessa sin avatar
    Ble medlem
    09-2002
    Alder
    35
    Blog Entries
    1
    Har aldri "trenings-sminke" på meg (...bare om jeg kommer feks rett fra skole og ikke har rukket ta den av..). Synes det er tull.
    Dessuten er det lite pent når den begynner å sverte av/renne....men det forutsetter jo at en TRENER også da.
    Jég TRENER. (les; svetter). Skal en ha noe igjen for strevet en nedlegger - og ønsker resultater, så får en ofre litt. Ta i litt.

...jeg er så vant til å svette ut på trening, at dersom jeg har en trening UTEN det...så føler jeg faktisk ikke at jeg har trent. Merkelige meg...

Gold Member Cera sin avatar
    Ble medlem
    04-2003
    En ting er å komme nysminket på trening, det er vel litt ekstremt, men det må vel være lov og komme sminket på trening(såfremt den ikke renner)? Eller mener dere at jenter skal gå inn for å fjerne sminken før trening?

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Det er jo forskjell på folk!
    Noen er der for å trene hardt, noen er der for å ha noe å ta seg til, andre er der for sjekke. Syns ikke det er noe gale med noen av grunnene. Alle kan ikek være like.

Selv liker jeg de som svetter.

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    35
    Merkelige greier.. gå på trening for å..ikke trene? Hvorfor ikke heller gå på cafe eller noe? :-)

Jeg svetter på trening. Er derfor jeg er der, for å ta i, og da svetter man gjerne. Når jeg trener om morgenen tar jeg ikke på sminke før jeg har dusjet etter treningen, trener jeg om ettermiddagen så fjerner jeg ikke sminke før jeg trener men passer på å bruke vannfast mascara etc. sånn at jeg ikke risikerer at det begynner å renne.

Må si at jeg generelt er opptatt av hvordan jeg ser ut - at jeg ser velstelt og OK ut, men tenker ikke akkurat på det når jeg er på trening. Håret i en strikk, på med treningstøy, vannflasken i hånden så er jeg klar :-)

Bedreviteren Hardway sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    37
    Mitt generelle syn på det er vel at jeg legger merke til det hvis jenter kommer skikkelig sminka på trening, men det er ikke alle som er blodseriøs - og er ikke alle som svetter like mye NOR trener like intensivt. Er stor forskjell på hvordan jeg svetter alt etter program. Så å se negativt på jenter som ikke svetter som "griser"(hehe) og har sminket seg litt ser jeg ingen grunn til å gjøre. Vi har ulike motiv for treningen, og så lenge de ikke ødelegger for deg, synes jeg vi skal respektere deres grunner og, uansett hva de måtte være
    Http://Fitnessbloggen.no - Trening, kosthold og helse.

Ble medlem
    04-2003
    Det eneste som kan være et problem med forfengelige jenter på trening er dem som "dynker" seg med parfyme før de ankommer studioet...

Gudfaren QuizMaster sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    hehe, bare MÅ MÅ MÅ kommentere.

Flere ulike synspunkt her...og eg mener at dersom en jente ikke "svetter" som f.ex: Mariah, ved annet enn gerilja kardio - så ser du ikke RART på de da...alle svetter ikke like mye som andre, vett! :P

Og som noen sier at om de kommer fra skolen, så tar de ikke -AV- sminken før de går i gymmet, ka skulle nå det være godt for? Å bruke "trenings-tiden" til å fjerne sminke...? PØH, kommer man fra en plass der man føler at man burde ha på sminke (tenker for jentenes del), så må man jo få lov til å trene uten å bli beglodd rart på.

I tillegg, så vet eg at det er mange jenter som syns det er litt viktig å se "ålreit" ut, og det gjør man i studioet så lenge man ikke kommer i kjole og jeans, og lukter parfyme på 100 m avstand - vil eg tro.

Ellers, sier eg meg enig med Flexus, damer uten ALTFOR mye sminke ser best ut.
    Syng, RakeMagic, Syng!

Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?

Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!

Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)

anus slikkeren PeterSQRM sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Jeg er ikke ferdig med å trene før t-trøyen er våt. Skjønner meg ikke på dem som stikker å tørker seg med papir i annsiktet hele tiden. Akkurat som svetten ikke vil komme tilbake om to sekunder? Må også legge til at det er veldig viktig hvordan en ser ut på håret.

Silver Member Satriani sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    det SKAL renne svette av nesetippen når man kjører knebøy :bb:
    You are hotter than 92% of men on this site!

ørretboms Gulliksen sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av PeterSQRM
    Jeg er ikke ferdig med å trene før t-trøyen er våt. Skjønner meg ikke på dem som stikker å tørker seg med papir i annsiktet hele tiden. Akkurat som svetten ikke vil komme tilbake om to sekunder? Må også legge til at det er veldig viktig hvordan en ser ut på håret.
    Ja. Det er et mareritt å trene med deg. Du må forran speilet vært 2 sek for å stelle håret ditt

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    hos oss ser man ikke hårsveisen i speilene (25meter med speil ca) Chezuma vasker jo aldri av blod og svettespruten så det ser jo helt forjævlig ut ,dessuten så er vi skalla hele gjengen på kjellern så det betyr vel egnetlig ikke så mye da.

sup brah Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    hm, flexnes hadde bra med hår han? :P eller har han også dratt høvveln?
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

rm
    rm er ikke aktiv
    Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    05-2003
    For min del elsker jeg den sporty looken på jenter og som viser at de tør å svette litt.. det assosieres jo gjerne med innsatsen de yter i sengehalmen?

Det samme kan vel sies om oss gutter..

Ble medlem
    04-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av rm
    For min del elsker jeg den sporty looken på jenter og som viser at de tør å svette litt.. det assosieres jo gjerne med innsatsen de yter i sengehalmen?

javel...det var jo og en måte å tolke svette mennesker på ...

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    07-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av Cera
    Sitat Opprinnelig skrevet av rm

javel...det var jo og en måte å tolke svette mennesker på ...
    Dette er jo faktisk et godt poeng Jenter jeg vet av som ikke liker å svette, har vært de som ligger roligist i senga (i frykt for å svette?).

Så de som er der for å sjekke opp gutter, ikke være redd for å svette...

Silver Member
    Ble medlem
    01-2003
    Svette er positft vett dere ) Hvor mer du svetter jo bedre form er du i
    Så jeg har bare en ting å si ! kom dere ut å svett

Bronse Member Tyler Durden sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    26
    Øh, her en dag på flyplassen så jeg en overvektig mann i skjorte. Han var klissvåt i ermene og på magen og rundt halsen og det så ikke godt ut. Tror ikke han er i bra form akkurat!
    ...I simply am not there.

Platinum Member
    Ble medlem
    03-2003
    Er slitsomt å bære på bagger hele dagen vettu :P

Ble medlem
    08-2002
    Alder
    26
    Satan! Tenk så mye vekt man må gå å bære på da. Må jo få muskler av det. Bare bulke til du veier 250 kg og SÅ deffe. Mega resultat.

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    05-2003
    Enig med dere jenter! Selv om det er på treninga de kjekke guttene/instuktørene er så dropper jeg sminka, og tar på meg en slitt joggebukse. Jeg elsker og trene, og bryr meg VELDIG LITE om det svetta renner. Føler meg mye bedre etterpå
    Folk ser kanskje litt rart på meg når jeg står og "pumper" med gutta.. Men samme det vel? Trening skal være gøy!
    Men, noen jenter her som har et allright kostholdsprogram til meg? Trener mye, men sliter med og holde meg "sunn", og bli mer markert. Sikkert noen andre her som sliter med det?

Judge, Jury & Executioner darp sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    de fleste vet selv sånn noenlunde hva som er bra å spise eller ikke! det er bare å klare å holde den kosten som er problemet hos de fleste!
    It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!

Platinum Member
    Ble medlem
    03-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av Unikum
    Enig med dere jenter! Selv om det er på treninga de kjekke guttene/instuktørene er så dropper jeg sminka, og tar på meg en slitt joggebukse. Jeg elsker og trene, og bryr meg VELDIG LITE om det svetta renner. Føler meg mye bedre etterpå
    Folk ser kanskje litt rart på meg når jeg står og "pumper" med gutta.. Men samme det vel? Trening skal være gøy!
    Men, noen jenter her som har et allright kostholdsprogram til meg? Trener mye, men sliter med og holde meg "sunn", og bli mer markert. Sikkert noen andre her som sliter med det?
    Du skal være meget stolt over deg selv synes nå jeg... og de som ser rart på deg... Sånne folk er ikke noe å ta vare på. Folk skal få drive med hva dem liker så lenge det ikke går ut over andre.. Ser ingen grunn til at når du står der å pumper med gutta, at det skal ha en negativ atmosfære på gymmet. Hadde jeg sett en jente som du, hadde jeg nok ikke greid å stå imot å gi mange hyggelige blikk, evn. skjekka hun opp! STÅ PÅ!

GI-Joe pelsjeger sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    Hehe.. ho trener samme meg hihi
    I kneel only to God , I don't see him here

Platinum Member
    Ble medlem
    03-2003
    * TETT URRETTFERDIG *

:bb: :bb:

GI-Joe pelsjeger sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    Hihi.. er gøy å trene samme ho! Ho viser det ho er god for! sterk også vettu =) hehe

Viljestyrke

Sjelden du ser en jente ta i på SATS der jeg trener men Unikum tar i for alle og litt til :P hehe!
    I kneel only to God , I don't see him here

Supermod
    Ble medlem
    07-2002
    Har nettopp skiftet til nytt gym, og her er kvinneandelen relativt høy. La merke til ei idag (la egentlig merke til mange, men nok om det). Veldig søt, godt trent og med normalt treningstøy, dog av den stramme typen . Denne jenta lå og trente bryst i 3 kvarter, og ved endt trening var hun skikkelig svett, og relativt våt (tenker ikke koffert). Har egentlig ikke tenkt så mye på dette, og vet heller ikke om det er en nyoppdaga fetish som har åpenbart seg (tviler på det). Dog kanskje heller en respekt for alle som vet å slite seg ut på trening, og det gjorde iallefall at vedkommende kvinne tok seg bedre ut i mine øyne.

Når det er sagt, så husker jeg en artikkel jeg leste for en stund tilbake siden, at den beste plassen å være på sjekkern, var faktisk på helsestudioet. Om det faktisk stemmer vet ikke jeg, da jeg ikke har sjekket eller blitt sjekka opp på nevnte plass, men da må det tillegges at jeg heller ikke er en duggfrisk sommerfiol som andre vil plante i egen hage. Men kanskje andre opplever et helsestudio i en slik setting, og vil gjøre det beste ut av det?

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    09-2003
    trene bryst i 45 minutter :??:

Supermod
    Ble medlem
    07-2002
    Hun jobbet meget iherdig med den/de kroppsdelene, det skal hun ha. Om det gir henne resultater, kan desverre ikke jeg svare på?

Om jeg høres ut som en gammel gris mtp mine to siste innlegg? (no pun intended)

Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    hvor har du startet?
    It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!

Supermod
    Ble medlem
    07-2002
    Sportsclub Tennisland

Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    ah okei, kjenner du anders (dersum på irc) som trener der?

Supermod
    Ble medlem
    07-2002
    Kjenner ingen andre der, bortsett fra de 3 andre som flyttet over med meg, er ingen irc/mirc person så har ingen kjennskap til det nicket heller. Men treffer jeg en Anders, så skal jeg hilse

Ble medlem
    04-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av CYBORG
    trene bryst i 45 minutter dahhh
    ???

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    09-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av Cera
    trene bryst i 45 minutter dahhh
    ???
    Jepp , jeg synes det hørtes helt villt ut å trene bryst i 45 minutter ,hvem i herrens navn trener så inneffektivt at de må kaste bort 45 minutter på å trene bryst.

rm
    rm er ikke aktiv
    Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    05-2003
    Husk at jenter har to bryst da.. øhh

Ble medlem
    08-2002
    Alder
    26
    15 - 16 år gamle gutter som vil bli Arnold vel!

Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    det er helt normalt å trene bryst 45 minutt og lenger...

anus slikkeren PeterSQRM sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Hvem i herrens navn trener så inneffektivt at de må kaste bort 45 minutter på å trene bryst.
    Jeg trener så inn-effektivt

Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    me2

Side 1 av 2 12 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.