Viser resultatene 1 til 8 av 8

Tråd: Sydentrening?

Kliss nytt medlem Lille_My sin avatar
    Ble medlem
    03-2004

Sydentrening?

Hei og hå!

Jeg har tenkt meg bort i 3 uker til sommeren og lurer på hva jeg kan gjøre for å opprettholde muskler og kondis.

Den ene uken vil jeg bo på et sted med svømmehall så jeg får trent litt der(svømming er jo bra??), men de to andre ukene har jeg ikke tilgang til så mye" trening trening".

De to resterende ukene er jeg i syden, men det er ofte ikke mulig å svømme i havet fordi det er mye strømninger der jeg skal ,og jeg får derfor ikke gått langt nok ut til å kunne svømme.

Jeg går ofte turer når jeg er i syden...tilsammen går jeg kanksje 3-4 timer hver dag. Ikke for å trene men for å se oss rundt. Dette burde jo være nok kardio trening i seg selv?

Og hvordan styrkeøvelser kan jeg få gjort utenom situps og pushups? Og hvor mange reps og serier burde jeg kjøre?
    Jeg er jo på ferie så jeg er ikke ute etter å bruke flere timer, men vil gjerne opprettholde det jeg har av muskler, selv om det ikke er så fantastisk mye...

Håper noen kan ta seg tid til å svare meg!

ts
    ts er ikke aktiv
    Bronse Member
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    36
    Ta og rull opp et badehåndle og få hjelp av den du reiser med til å gjøre forskjellige øvelser.
    For eksempel biceps ved at noen sitter på gulvet og holder midten av det sammenrullede håndkleet og du holder i hver ende.
    Rygg kan trenes ved at noen sitter på huk et stykke foran deg og holder midt på håndkleet mens du drar mot kroppen din - sørg for at du får strekket armene skikkelig ut.
    Triceps, samme måte som biceps men da står personen og holder midten av håndkleet i din hodehøyde.
    Sidehev for skuldrene kan trenes ved at en annen person presser ned på hendene dine mens du løfter dem ut til siden.
    Forside skuldre kan trenes som sidehev ved at armene heves ut fra kroppen med mottrykk.
    Push ups i forskjellige vinkler og med annen person stående oppe på ryggen.
    +++++++ Du skjønner sikkert tegningen, bruk fantasien.
    Dette med håndklær brukes mye til oppvarming før en BB konkurranse og det fungerer utmerket om man gjør bevegelsene så rolige at de blir tunge.
    Gi 110% eller gi faen og dra hjem.

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Mitt råd, ta ferie, 3 uker er helt fint å ha treningsfri. Kroppen din vil være utvilt og god. Og du vil tjene godt på det når du kommer tilbake.

Men alle syden plasser har treningstudioer. Så visst du føler trangen for det, så ta deg et fulkropps porgram et par ganger i uken. Selv hadde jeg nok ikke klart å holde meg vekke. Bare tanken på å trene på et annet studio i et nyt miljø ville dradd meg dit.

Superior newbie craq sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Alder
    26
    må si meg enig med mrmuscle, trene på andre en ditt vanlige gym er ganske kjekt
    No Pain No Gain

Medlem flashman sin avatar
    Ble medlem
    09-2002
    Dra til sportsbutikken og kjøp en strikk.
    Har du et kraftig strikk og et tre, har du alle muligheter til å oprettholde styrken din
    Gro i fred.

Medlem
    Ble medlem
    06-2003
    så kan du lage sprettert :svak:
    Hola hola ufatfuck!

www.kalibergym.no Hightower sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Til og med de sjabreste mest lugubre hotellene jeg har bodd på gjennom tidene har stort sett et lite gym i kjelleren som verken har blitt vedlikeholdt eller trent på de 10 siste årene.

Her får man fylle stanga og egenmekka hantler til randen og kjøre flyes,benkpress,militærpress,sidehev,bakside skuldre,rows,hantlercurls,stangcurls,franskpress,s malbenk,enarmsextensions,utfall,høy repitisjons bøy,strake mark etc etc. Er du extra heldig så ha de kanskje et multigym med stack på også
    "Eat more women!! They are high in protein :) "

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    02-2003
    Var på mallorca i sommer i en liten by kalt Andraxt. Mens jeg og kameraten min sykla litt rundt i byen fant vi et lite treningsstudio som het "Slavos gym" bare 2 min med sykkel fra huset vi bodde i. Skikkelig digg treningsstudio, ganske lite, med vekter som klirret, lite folk, masse bilder av bodybuildere hengende overalt, bra musikk og ikke desto mindre fant vi et bilde av Ronnie Coleman der han poserte med underskriften: Train Hard. Ronnie Coleman. Snakk om å få bra motvisajon! Tror jeg aldri har vært så motivert for å trene!
    Sist endret av simen_1987; 21-03-04 kl 07:54
    $imen

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.