Viser resultatene 1 til 5 av 5

Tråd: Sykdom..

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    10-2004

Sykdom..

Hei. Jeg lurte på: jeg hadde trent i syv måneder og begynt å se så små resultater, før jeg ble alvorlig syk med en slags type virus i kroppen som går løs på selve kroppen, halsen og ørene. Måtte selvfølgelig slutte og trene (ikke kyssesyka, men noe a la det samme da), og har ikke trent siden September nå, er fortsatt syk, og vet ikke helt når jeg blir frisk. Spørsmålet er da, når jeg begynner å trene igjen f.eks til sommeren, begynner jeg "all from scratch" igjen? Eller blir det som allerede hadde bygd seg litt bygd opp litt fortere igjen?

Superior newbie mlaache sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    27
    Jeg hadde samme problem i fjor... Trente i 4 mnd, dro til Tyskland i 3 mnd med eisbein, sauerkraut og "ein bier, bitte". I løpet av det oppholdet hadde jeg tid/overskudd til å trene to ganger eller noe sånt... Da jeg kom igjen, var jeg tilbake på 0. Og jeg vil tro at, ettersom du i tillegg er "angrepet" av et virus som tærer på kroppen din, så vil det nok svi litt ja. Men det gjør ingen ting, så lenge du går på igjen med nytt mot når du blir frisk.

Lykke til og god bedring!

Hilsen foreningen for infeksjoner i de øvre luftveiene...
    Sist endret av mlaache; 02-03-05 kl 17:19 Begrunnelse: rettskrivning...
    "It's as satisfying to me as cumming is."

-Arnold Schwarzenegger om pump.

Medlem KillHim.no sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Jeg erfarer at det går kjappere å komme igang igjen. Noe av fremgangen i styrke du får når du er nybegynner, er hjernen som lærer seg nervebanene som best egner seg til den-og-den øvelsen. Når du starter opp igjen, vil lærdommen enten være der, eller komme kjappere tilbake.

God bedring! Du kommer sikkert til å være skikkelig sulten på både jern og mat når du får grønt lys av legen. Da blir det fremgang

Tre-stjerners bruker
    Ble medlem
    01-2004
    Alder
    28
    Kommer nok fort tilbake.

Men tok det virkelig 7 måneder før du begynte å se små resultater? Da gjør du noe feil, enten med trening eller kosthold, eller begge deler

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    10-2004
    Takk for motivering og hilsinger Vel, "små resultater", jeg var iallfall fornøyd med framgangen. La på meg rundt en til to kilo hver måned, men jeg merker at noe av det har gjort seg om til fett nå som jeg ikke har vært noe aktiv i det hele tatt i løpet av så lang tid..

Lignende tråder

1. Opp i vekt etter lengre tids sykdom..
    By skinny in forum Kosthold
    Svar: 2
    Nyeste innlegg: 08-10-04, 15:45
  2. Tilbake fra sykdom.. HJEEELP!
    By fonzie in forum Trening
    Svar: 8
    Nyeste innlegg: 19-09-04, 12:09
  3. Sykdom vs. Restitusjon(fri uke)
    By Islav in forum Trening
    Svar: 5
    Nyeste innlegg: 12-12-03, 14:35
  4. Sykdom