Viser resultatene 1 til 4 av 4

Tråd: Sykdom og trening

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    06-2006
    Alder
    34

Sykdom og trening

Hei. Jeg er ganske fersk i gamet. Har lest i flere tråder at man ikke trener hvis man er syk. Men hvor går grensen? Jeg er forkjølet, kan nesten ikke snakke...men har ikke feber... i morgen åpner gymmen igjen... Er det fritt fram så lenge jeg ikke har feber og pøser på med otrivin?

Medlem
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    28
    Så lenge du bare er forkjølet og ikke har feber, så er det vel bare å prøve å se hvordan formen ligger ann. Er vel noe slik som at du får noe av samme effekten som feber, kroppstemperaturen heves litt, og det hjelper kanskje på å bli friskere raskere?

cb
    cb er ikke aktiv
    Fat boy cb sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    35
    Sitat Opprinnelig skrevet av Mheran
    Hei. Jeg er ganske fersk i gamet. Har lest i flere tråder at man ikke trener hvis man er syk. Men hvor går grensen? Jeg er forkjølet, kan nesten ikke snakke...men har ikke feber... i morgen åpner gymmen igjen... Er det fritt fram så lenge jeg ikke har feber og pøser på med otrivin?

Du må lytte til kroppen din om hva som føles riktig å gjøre.Det finnes ikke noen oppskrift på dette med å trene når man er syk.
    I`m to old for this shit!

Bronse Member Zenox sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    27
    Trening sliter kroppen ut. Det samme skjer med imunforsvaret ditt når du trener, det svekkes (det er derfor det er ekstra viktig for en som trener mye og hardt å få i seg nok c-vitaminer)... Når man allerede er syk/forkjølet så er imunforsvaret svekket fra før av, om du da trener og svekker det enda mer er sjangsen større for at du kan bli mer syk.

Men, jeg pleier ikke droppe treninga selv om jeg er forkjølet da... Du må nesten teste litt selv og se hvordan kroppen din reagerer. Propp i deg med c-vit. men ikke overdriv heller da, så går det nok bra
    Zenox

What doesn't kill you makes you stronger

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.