Ok, så har en mer eller mindre gal kamerat dratt i gang et aldri så "lite" sykkelritt for vennegjengen. Vi skal sykle fra Hovden til Kr.sand, noe som utgjør ca 210 km og et fall i høydemeter på ca 600m. Dette høres kanskje ikke allverdens ut for eventuelle kondisjonsløver, men vi er altså en gjeng som i beste fall holder oss til jevn styrketrening over tid (jeg skriver på vegne av flere nå). Jeg syklet riktignok noen kilometer i fjor høst, men dette nyter jeg neppe de store fordelene av etter en lang vinter og vår på fylla.
Vi er derfor på utkikk etter tips & triks som kan gjøre turen overkommelig, og vi trenger tips på alt fra sykkelteknikk, pauser, oppakning, tempo, tråkkfrekvens, veske, næring, osv. Treningstips mottas også med takk (og karma), rittet er allerede 4.aug, så er ikke all verdens tid å forberede seg på. Så hvis noen orker og gidder, fyr løs med tips og triks!
victory

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat

. Jeg syklet riktignok noen kilometer i fjor høst, men dette nyter jeg neppe de store fordelene av etter en lang vinter og vår på fylla.