Viser resultatene 1 til 10 av 10

Tråd: sykt vondt i underarmene

Swift hvid87 sin avatar
    Ble medlem
    03-2008
    Alder
    25

sykt vondt i underarmene

dette problemet har jeg hatt før at jeg starter med curl stanga og løfte biceps og det går helt fint.øker og øker på vekta og alt går fint.men helt plutselig så begynner det å verke i underarmene.er smerte og det svir..noen tips.det eneste jeg har funnet ut av er å holde seg unna denne øvelsen(det vil si tricep med curl bak hodet også) i lang,lang stund.og dermed taper jeg meg veldig på armene.noe som er frustrerende..går helt fint med vanlige manualer.men dersom smerten har begynt så gir jeg opp bicep og tricep
    Swift!!!!hantelpre

Platinum Member
    Ble medlem
    05-2007
    Det samme har skjedd litt meg meg også i det siste! I høyre underarm. For jeg kjører stående bicepscurl med ez-stang (smalt grep) veldig tungt til failure, og når jeg da slipper stangen rett etter settet, kjenner jeg det svir i underarmene. Og jeg tror jeg fikk en slags "strekk/langvarig smerte" i den høyre underarmen, men har gått bort nå da. Merkelige greier

Judge, Jury & Executioner Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Sikkert underarmsbetennelse. Jeg løste det ved å benytte meg av reimer på de tyngste settene i grepskrevende øvelser som feks mark og chins, mens jeg samtidig kuttet bicepscurl med stang. Hantler var min redning .. Kan visstnok utvikle seg til å bli kronisk, så jeg ville tatt hensyn så tidlig som mulig.
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Superior newbie
    Ble medlem
    02-2005
    hatt det samma problemet, kutta ut øvelsen helt og tar heller stående curl med stang..

Medlem timhansen23 sin avatar
    Ble medlem
    02-2008
    Alder
    31
    Det er den vanligste "slitasje" skade for de som trener hardt over tid.
    - Min løsning var og ta en pause noen uker, også finne øvelser som ikke tok så ekstremt på underarmene.

Kjører også på med magnesium

Judge, Jury & Executioner Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av timhansen23 Vis post

Kjører også på med magnesium
    Hvor mange mg pr døgn pleier du å innta?
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Medlem timhansen23 sin avatar
    Ble medlem
    02-2008
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av Cristal Vis post
    Hvor mange mg pr døgn pleier du å innta?
    Kommer ann på smertene og evnt krampene. Blir mellom 600 og 900mg + ZMA

New and improved Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Det skjer med meg og og er intenst, men kan umulig være noe farlig så jeg bare fortsetter selv om det verker.
    RockyRock

Standard
    Ble medlem
    11-2005
    Alder
    22
    har akkurat samme smertene men får det både på stående curl med stang og hantelcurl! Hva hjelper magnesiumet?

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Prøv å løs litt på grepet. Man skal ikke klemme så hardt man kan rundt stangen.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.