Viser resultatene 1 til 4 av 4

Tråd: T-bar roing

Gold Member Deviant sin avatar
    Ble medlem
    03-2003
    Alder
    26

T-bar roing

Fikk beskjed på treninga i dag at jeg krummer ryggen litt når jeg gjør denne øvelsen, men jeg lurer på om det gjør noe særlig? En bruker jo ikke så veldig stor belastning på den øvelsen, og det er jo ikke korsryggen som skal gjøre løftet. Ser også en del av de største kara på gymet som gjør det samme. Er det virkelig så farlig egentlig?

Hetromeno! metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Må si jeg kjenner det mye bedre med helt rett rygg/krummet bakover eller oppover avhengig av hvordan du ser det.

Bronse Member Zenox sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av Deviant Vis post
    Fikk beskjed på treninga i dag at jeg krummer ryggen litt når jeg gjør denne øvelsen, men jeg lurer på om det gjør noe særlig? En bruker jo ikke så veldig stor belastning på den øvelsen, og det er jo ikke korsryggen som skal gjøre løftet. Ser også en del av de største kara på gymet som gjør det samme. Er det virkelig så farlig egentlig?

Du bør nok holde ryggen rett. Du belaster jo ryggen av å stå slik og når du i tillegg løfter på vekter så belaster det jo mer. Selv om ikke korsryggen gjør selve løftet så er den med på å støtte opp mens du står, da får den også belastning.

Zenox

What doesn't kill you makes you stronger

Bronse Member surhetsregulere sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Forsøk noen sånne med så bredt grep som mulig.. tipper du vil kjenne det i korsryggen da

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.