Viser resultatene 1 til 13 av 13

Tråd: T-nation har virkelig tapt seg

Tre-stjerners bruker
    Ble medlem
    01-2004
    Alder
    28

T-nation har virkelig tapt seg

Bare jeg som synes t-nation har vært en møkkaside med få unntak siste året?

"T-nation physique clinic" er jo nok ett eksempel.... Når personene de trener ikke går nok ned i vekt så er dette hva de kommer med :

VERY IMPORTANT

After talking to Chris Shugart we decided to give you an ultimatum. You will be started a new diet and training tomorrow. So far your weight loss has been more than disappointing. Of course you already lost a bunch of weight before, but this excuse is getting old.

You have 3 weeks (the length of the new phase) to get down to 245lbs (about a 3lbs loss per week, which is reasonable) or you're out of the Clinic and you have to send back all your supps.

We will ask for pictures validating your weight. How do you do that?

1. Put a 45lbs plate on a scale and take a picture showing that it does weight 45lbs.

2. Then have someone take a picture of you on the scale so that we can read your body weight.

This may sound harsh, but a sense of urgency is
    often the best way to resume progress.

Spiser mye egg og lever fowler sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    11
    Jeg synes T-nation har blitt dårligere/mer mainstream, men jeg har ingen problemer med Shugart og Thib's ultimatum.
    Properly, we should read for power. Man reading should be man intensely alive. The book should be a ball of light in one's hand.—Ezra Pound

-This is my purple wand and hairy sack of magic!

Tre-stjerners bruker
    Ble medlem
    01-2004
    Alder
    28
    Ikke? Så fort dietten dems ikke går som forventet, så slår de rett ned på personen.

Bronse Member
    Ble medlem
    04-2007
    Alder
    21
    Du har et lite poeng. Er jo mulig at det faktisk er opplegget gutta fra T-nation har lagd som ikke funker, men det vil de vil ikke innrømme, derfor er det jo lettere å sparke stakkaren ut fra prosjektet
    Men syns siden generelt er ganske bra, men enig at det begynner å bli mer og mer mainstream, i tillegg til at halvparten av artiklene begynner å bli reklame for deres produkter (eller produktene til biotest eller hva det heter)

Tre-stjerners bruker
    Ble medlem
    01-2004
    Alder
    28
    Synes mesteparten av artiklene der enten er gammelt oppkast eller reklame for produktene dems.

De har jo strengt tatt satt fyren på en diett og treningsprogram, og sagt at han skal gjøre AKKURAT som de sier, ingenting annet. Noe han har gjort. Og når det ikke funker sier de at han har gått skuffende lite ned i vekt, og ber han gå raskere ned hvis ikke tar de tilbake produktene. hehe... latterlig.

Ble medlem
    09-2003
    Alder
    11
    Som personlig trener kan jeg fortelle deg at folk sjelden eller aldri gjør akkurat som de blir fortalt. I tillegg lyver de om det. Jeg vet at Shugart selv har opplevd dette uendelig mange ganger. Klok av skade kanskje?
    Jeg synes det er beundringsverdig at de har gitt folk denne muligheten i det hele tatt.
    Properly, we should read for power. Man reading should be man intensely alive. The book should be a ball of light in one's hand.—Ezra Pound

Tre-stjerners bruker
    Ble medlem
    01-2004
    Alder
    28
    Jobber som PT selv, og opplever det mye.
    Men hadde jeg sagt til folk at "nå har du gått skuffende lite ned i vekt. Hvis du ikke går ned 1,5kg i uka over de tre neste ukene så gidder jeg ikke jobbe med deg mer", så hadde jeg hatt dårlig rykte på meg gitt.
    Riktig måte hadde vært å luke ut feil som har blitt gjort både med tanke på personen selv, dietten og treningsprogrammet, rette opp i det og få ting på plass igjen. Det kan faktisk være at denne personen har fulgt dietten og programmet, men at det ikke har fungert bra nok.

Tre-stjerners bruker
    Ble medlem
    01-2004
    Alder
    28
    Ett par sitater fra physique clinic:

BUT not only take these sets to muscle failure but WAY past failure. This way we can create a powerful stimulus while avoiding overstressing your body.

As I mentioned, your body type can't take a lot of volume so you only have those few sets to really hit it hard!
    Og her er treningsprogrammet for bryst biceps:

A. Bench Press 2 Sets Rest 120 seconds
    Each set was done as follows:
    6-8 reps, rest 10 secs, reps to failure, rest 10 secs, reps to failure, partial reps to failure
    Set 1: Wt=135 lbs. reps=8,8,6,3 partial
    Set 2: Wt=135 lbs. reps=7,6,5,2 partail

B. Decline Flies 2 Sets Rest 120 seconds
    Each set was done as follows:
    8-10 reps, rest 10 secs, reps to failure, rest 10 secs, reps to failure, eccentric flies w/ concentric press
    Set1: Wt=35 lbs. reps=8,6,6,4 eccentric
    Set2: Wt=30 lbs. reps=10,8,8,8 eccentric

C. Cable Crossover 2 sets Rest 90 seconds
    Each set was performed as follows:
    10-12 reps, rest 10 secs, reps to failure, drop 50%, reps to failure, rest 10 secs, reps to failure, drop 50% reps to failure, rest 10 secs, reps to failure
    Set1: Wt=65 lbs. reps=9,8,10.12.14,14
    Set2: Wt=55 lbs. reps=12,11,12,12,14,14

D. Preacher Curl 2 sets Rest 90 seconds
    Each set was performed was follows:
    6-8 reps, rest 10 seconds, reps to failure, rest 10 seconds, reps to failure then partials to failure
    Set1: Wt=60 lbs. reps=6,6,4,3
    Set2: Wt=60 lbs. reps=6,5,4,2

E. Machine Curl 2 sets Rest 75 seconds
    8-10 reps to failure then 3-4 more reps were completed with 2 hands conc. and 1 hand eccentric.
    Set1: Wt=25 lbs. reps=10,4
    Set2: Wt=25 lbs. reps=9,4

F. Hammer Curl 2 sets Rest 75 seconds
    10-12 reps to failure, rest 10 secs, reps to failure, drop 50% reps to failure, rest 10 secs, reps to failure, drop 50% reps to failure, rest 10 secs, reps to failure
    Set1: Wt=35 lbs. reps=12,10,10,10,12,12
    Set2: Wt=35 lbs. reps=10.8.10.12,12,12

Lavt volum meg i ræva hehehe

Ble medlem
    09-2003
    Alder
    11
    Jeg kjenner ikke denne saken, men en ting jeg vet er at Thib er ekstremt kunnskapsrik når det gjelder programdesign. Han kan sikkert gjøre menneskelige blundere, som alle andre, men jeg tror ikke vi skal påstå at hele programmet er høl i hue.
    Men, som sagt, jeg kjenner ikke saken.

Tre-stjerners bruker
    Ble medlem
    01-2004
    Alder
    28
    Det jeg fant her var fra en annen tråd på bodyrecomp-forumet, hvor de tydeligvis har leitet etter drit på T-nation. Allikevel en del morsomt å finne der
    Thib er flink, men det at han må spy ut nye revolusjonerende artikler en gang i uka gjør at det er mer og mer crap som kommer frem.

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    08-2006
    Alder
    21
    Hvis de skal tjene penger på den phsyqiue clinic så må de få resultat..
    for og si det slik hadde jeg fått den sjansen noen av de menneskene får hadde jeg gjort det 100% slik de sa..

Hadde de sagt svøm i sjøen (i stavanger) hadde eg spurt kor langt..

Forstår t-nation godt, når folk er slakke eller whiner om jobben eller t.o.m slutter etter at de har gitt de gratis kostillskudd og ekstremt mye hjelp...

Det eneste jeg misliker med t-nation er gjerne all reklameringen av Surge og alt det andre greiene de har laget..

Raygunz Baronen sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Har lest litt på Tnation selv, og ja. Det er veldig irriterende med reklamasjonen de driver med. Som feks de artiklene som omhandler Velocity Diet hvor de påstår at produktene dems er eneste bra produktene og hvis du bruker noe annet går du ikke på Velocity Diet osv osv.

En annen ting er at alle treningsprogramma jeg har kommet over i det siste omhandler supersett på en slik måte at man må ha hele faens gymmet for seg selv for i det heletatt kunne trene etter programmene.

Medlem
    Ble medlem
    09-2004
    Har jobbet som PT selv, og de fleste mennesker er virkelig dårlige både til å følge kosthold og til å presse seg selv. Overrasket er jeg ikke.
    Min treningslogg

Hundre eiti kilås!

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.