Yes. Har fitnesspraterne noen gode tips og triks? Har til nå forsøkt både kontrastdusjing, massasje og rolige turer/sykling uten hell.
Yes. Har fitnesspraterne noen gode tips og triks? Har til nå forsøkt både kontrastdusjing, massasje og rolige turer/sykling uten hell.
Heldigvis er julaften på spisedagen min!
Ustoppelig spising.
Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
http://kissabibben.blogg.no/
synd at underskriften din ikke er gyldig da.
Dra på spa
But if you can't handle me when I'm all bloated on my cheat meal, then you sure as hell don't deserve me when I'm shredded -Marilyn Monbro
bevegelighetstrening. f.eks turn, akrobatikk, free running, fancy kampsport, ect
- Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -
"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."
-Phil Baroni
Jeg hadde første sprintøkt på 2 måneder for et par dager siden, og nå ser jeg ut som en gammel dame med rullator når jeg beveger meg fra A til B. Ellers ikke noe vedvarende problem i et "normalt" treningsprogram, men det skjer jo iblant så da er det greit å ha noen triks klare.
Skjønner ikke helt hva du mener her - mange av disse tingene påfører ytterligere belastning og er faktisk ting man kan bli støl av?
Det beste mot stølhet er restitusjonstrening, altså lett kardio, badstue/avkjøling (ev. via dusj) og massasje, uten at noen av de gjør underverker.
I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.
Mulig det McBain. Jeg kan bare fortelle fra personlig erfaring. Slik trening gjør at jeg ikke blir støl. I perioder der jeg trener kun med vekter, og ingen kampsport/akrobatikk, har jeg ofte opplevd å bli stiv og støl dagen etter styrkeøkta.
- Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -
Hvem masserte deg?![]()
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
En tennisball
Åja. Jeg vil massere deg en gang![]()
.......................................R.I.P..........................................
Pulings funker, du glemmer stølheten i 5 minutter ihvertfall.
Ah så det er slik med dette som med coaching? Man må vinne konkurranser før man kan gi råd?
toppløs-bilder på nettforum pleier å kurere all stølhet!!
Steroids are like tampons, every pussy needs one :D
He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"
Get used to it!
6-700mg magnesium og masse vann. Eventuelt 5-6gram taurine om du har, det kan hjelpe
Kortison er en mirakelmedisin også for treningsverk (Prednisolon 10-20 mg), men det er reseptbelagt. I tillegg påstår de som har greie på det at det er ekstremt katabolt, men det er ikke min erfaring ved moderat bruk.
Kortison sin oppgave i kroppen er å ødelegge celler, så du kan trygt si at det er katabolt ja.![]()
Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
http://kissabibben.blogg.no/
Jeg tar heller heroin enn kortison, og det er faktisk ikke en så veldig stor overdrivelse.
Det funker som faen på små solforbrenninger, men jeg ville aldri vurdert å bruke det til noe annet med mindre det var tvingende nødvendig på grunn av sykdom. Bivirkningene av kortison er ikke direkte behagelige.
Ta BCAA eller Leucine mens du trener, i drikkevannet.
Drastisk reduksjon av stølhet i mitt tilfelle
Tar du mineraltilskudd? Som NK sier kan magnesium blant annet hjelpe.
Selv har jeg motsatt problem, blir omtrent aldri støl, bortsett fra noenganger i korsryggen eller hvis jeg har hatt fri en uke.
Sykt digg å være blodstøl, spesielt i overkroppen.
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!