Har du noen gang gjort en skikkelig tabbe , driti deg ut skikkelig ,skjemt deg godt ut på trening ?
Har du noen gang gjort en skikkelig tabbe , driti deg ut skikkelig ,skjemt deg godt ut på trening ?
Ikke på trening, men på vei ned heisen på skolen på kvelden trodde jeg at jeg var aleine og slo en skikkelig brakfis. Synd heisen stoppa en etasje ned og sju elever steg inn. Vanskelig å bortforklare![]()
hmm..jeg feis en gang jeg trente mark tror jeg. Men nå var det bare "gutta" rundt der, så jeg slapp den vel delevis med vilje:P orker ikke ødelegge fokusen med å holde på fisen. Det samme gjaldt da jeg trente tung mage, da lufta jeg lett magen for å få kjørt på skikkelig![]()
For noen måneder siden oppdaget jeg på slutten av treningen at strikken på trusa var synlig over kanten på shortsen. Jævlig pinlig og jeg ble rimelig rød i toppen når jeg oppdaget dette. Jeg snek meg ut og byttet gym etterpå. Har ikke snakke om det til noen andre før nå, var godt å få det ut.
Utover denne pinlige episoden så har jeg gått rett på ryggen når jeg tok knebøy. Kom til og med nesten helt opp da knærne knakk litt, jeg kom bakpå og gikk rett bakover. Det hele ble toppet av at det stod en gjeng tenåringer rett ved sided av og tok biceps curl, og de fikk selvsakt latteranfall. Tror hvertfall en av de lo så han tisset litt på seg.
wank: hadde det samme i knebøy =p men da var jeg med en venninne av meg på trening.. huff, lukta ikke spesielt godt nei .. jeg bare lo, men hun gikk xD
20 år
177 "høy"
73-75kg
I've Allways Been Crazy, But It's Kept Me From Going Insane! My Name... Is Psycho!
Siempre he sido loca, pero es de ir me mantuvieron loco! Mi Nombre ... Psycho!
Treningsdagbok
Kosthold
Bildeprofil
Var en gang jeg psyka meg sikkelig opp til å skulle presse meg i flatbenk med hantler og det jeg liksom kasta meg bakover så feis jeg så det joma i veggene, tipper jeg mista minst 5 reps bare pga det ja.
hehe, forrige uke sto en svenske ved sidenav meg å dro markløft.. hørte plutselig en sånn swhiiiin lyd.. "men fan, buksan gik åt helvete, tjena, har jag hål i røøven?" da han sudde seg for å få det bekreftahehe å vist faen, ræva hadde forsvinni ut av det svære hølet han hadde i buksa
"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."
-Phil Baroni
hahah! Minner meg om da jeg skulle være med i et skuespill for ungene på barnehagen. Jeg hadde lånt en dressbukse som var litt trangt. Og mens vi satt å venta på bakrommet mens fortellern leste innledningen, skulle jeg sette meg på en stol, og da spjæra hele buksa bak..:O Så måtte passe påa t jeg hele tiden gikk med fronten frem til ungene![]()
Mye fis her. Ingen som har tatt til neste skritt? En lærer på ungdomsskolen møka i jeansen når han skulle vise elevene hvor flink han var på å rive i stykker telefonkataloger.
Noen som slår den?
hehe, kan vi begynne å ta med historier utenfor gymmet veit jeg ikke hvor jeg skal begynne engang..
"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."
-Phil Baroni
Heh..
Trente med 2 kompiser for en del år siden. Vi har inne i vektavdelingen, som er ca 150m2 eller noe. Så har vi i flere år titta på ei brennhot dama som trente der. Tilfeldigvis skulle hun ta bakside lår på et apperat som du ligger ned på.
Ganske høy musikk, og jeg ser skrått bak meg at han ene kompisen stirrer som faen. Han står vel ca 3-4 meter fra meg. Så roper jeg ut: Thomas! Ikkje stirr sånn!
Og i det jeg skriker ut dette, så slutta sangen akkuratt og alle på treningssenteret får det med seg. Dama snur seg, og ser rett i øyene på kompisenen som stirra.
Han var ikke særlig glad i meg da.![]()
Vekt:103,3 kg (10.04.08)
Høyde: 1.90
Beste løft:
Benkpress: 150kg, 5*125kg
Markløft: 5x150kg
Hadde en fis-episode på Nautilus for noen år tilbake
i benpressen :P
“Having a pump is like having sex. I train two, sometimes three times a day. Each time I get a pump. It’s great. I feel like I’m coming all day...”
- Arnold Schwarzenegger

Denne postet jeg for tre år siden, men har ennå ikke glemt episoden:
Hadde en flau episode på gymmet for noen måneder siden:
Skulle prøve ny maks på 2rm i knebøy, følte at formen var fin og dette skulle gå bra. Var to grisefine jenter som trente litt lett benkpress rett bak meg og, jeg skulle liksom vise hvor sterk jeg var da...
Første repetisjonen gikk greit, og jeg var klar for en til. På vei ned kjente jeg plutselig et vanvittig trykk i endetarmen. Det var nok gass til å forsyne ett lite land i afrika i ett år, som plutselig samlet seg i endetarmen min. Men jeg var jo allikevel på vei ned så... Kom ned til bånn, og jeg stod med ganske bred stand så naturlig nok åpnet jeg hele meg og spraka løs. Ikke nok med det, jeg kom meg faen ikke opp så jeg stod der å gynga mens jeg spraka i takt med gynginga.
Jentene bak meg klarte ikke å holde seg og knakk sammen i rå latter, mens jeg endelig fikk hjelp av en til å komme meg opp igjen.
Aldri aldri aldri vært så flau... Alle i gymmet snudde seg og glante
Hoho Strippie ! Den der tok kaka :P
Er da man har lyst på det hullet i bakken
å forsvinne nedi.. hehe
“Having a pump is like having sex. I train two, sometimes three times a day. Each time I get a pump. It’s great. I feel like I’m coming all day...”
- Arnold Schwarzenegger
Det er helt jævlig, men en bra manøver er å le som ett helvete selv![]()
Tja, jeg datt bakover med 200kg på stangen, veltet knebøyracken og pecdecmaskinen
Dog det slår ikke stripie![]()
NORKOST
Hann var sær á leikvøllum
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Hann lemjir summar til heljar
tjaa, ferdig med bicepscurl så tok jeg av alle vektene på den ene siden så alt rasa i gulvet når den velta, veldig korttenkt..hehe. Bråka ganske greit..
Har prøvd å maxe i benken alene, var sikker på at jeg skulle få det opp, sånn gikk det ikke..hehe
Dette minner meg litt en gang jeg var alene på jobb, var på en bensinstasjon sånn ca 0100 tida på natta.
Skulle bære ut noen bunker med aviser for å gjøre det lettere for de som skulle ta retur på dem.
Satt alle bunkene med aviser oppå hverandre, var vel ca en meter med aviser.
Gikk ned markløft posisjon og dro til alt jeg kunne, klarte å løfte dem opp, men desverre så sprak hele buksa også, var sprekt fra rumpa helt ned til bunnen av knærne.
Var utrolig ille, kunne fått inn kunder når som helst, og uniformen min så nokså frekk ut for å si det mildt.
Etter 10-15 minuters leting fant jeg heldigvis en kjeledress jeg kunne ta på meg.
Stripie for president!
HAhaha stripie!![]()
Btw, noen som har noen tips til å kjøre benpress? Må jo nesten alltid fise. Klarer som regel å sette på silencern dåg.