Viser resultatene 1 til 4 av 4

Tråd: Tapt styrke, fås tilbake i kaloriunderskudd?

Fuglebrystet Guardian sin avatar
    Ble medlem
    11-2002

Tapt styrke, fås tilbake i kaloriunderskudd?

Feil.

Bronse Member Royb sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    26
    Veldig vanskelig å si.

Å gå på underskudd er jo ikke gunstig for å øke/ta igjen styrke.

Hvis han er relativt tynn og prøver komme ned til rippa så kan han nok slite med å ta igjen styrken.
    Hvis han derimot har en del å ta av, kan han nokk ta igjen styrken selv om han går nokk i underskudd til å ta av fett.

Men igjen, dette blir jo litt sånn guestimate.... Hva er målet hans da? bli sterkere eller bli slankere?

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Hvis styrketapt kommer fra atrofi vil jeg si nei, men om du tilskriver den nervøs avvending så er svaret ja.
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Fuglebrystet Guardian sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Royb Vis post
    Men igjen, dette blir jo litt sånn guestimate.... Hva er målet hans da? bli sterkere eller bli slankere?
    Han er 187, starta på 90 kg, nå er han 85 kg, skal vel ned et par kilo til. Han deffer rolig og vil få ned fettprosenten på en kontrollert måte samtidig som muskelmassen opprettholdes.

Sitat Opprinnelig skrevet av vio Vis post
    Hvis styrketapt kommer fra atrofi vil jeg si nei, men om du tilskriver den nervøs avvending så er svaret ja.
    Blir jo litt vanskelig å måle muskelsvinnet, siden målene hans er noe av de samme, men det er nok noe ekstra fett som er lagt til og noe muskelmasse som er borte. Uansett, når noe muskelmasse er borte, vil det ikke da være teoretisk umulig å gjenskaffe denne med kaloriunderskudd? Gjelder dette også for styrken?

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.