Har nå en fersk på ryggen, er jo veldig sårt og vondt fortsatt.
Lurer på om det er noen som vet om det er dumt å trene i tillegg?
Blir jo mye unødvendig bevegelse og strekking på skorpa?
Har nå en fersk på ryggen, er jo veldig sårt og vondt fortsatt.
Lurer på om det er noen som vet om det er dumt å trene i tillegg?
Blir jo mye unødvendig bevegelse og strekking på skorpa?
Sa ikke tatovereren noe om dette ? Jeg ville jo tro at hvis tatoveringen ikke er skikkelig herdet så vil det være lite gunstig å trene med tanke på svette og infisering av "arret".
nei hun er ikke norsk så det er en smule vansklig å kommunisere. Tenkte ikke over dette imed at når jeg tok mine andre så trente jeg jo ikke slik jeg gjør nå..
Tror jeg kanskje skal ta det med ro, nå har jeg uansett fått innfulensa så det passer jo bra
tok en på ryggen selv for et års tid siden... 2 dager etter på var jeg i full trening...
bare vær flink og holde den ren osv du
vill svi litt når det kommer svette i men ikke på langt nær så mye det gjorde da du tok denMÅ LI FOR SKJØNNHETEN VET DU
tattovøren min er også en jeg trener med faktist! han sa jeg kunne trene dagen etter på viss jeg ville.. trenger jo ikke akkuratt å ta de øvelsene som strekker mest på ryggen men det går fint å trene rygg om du ønsker![]()
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Hvis du fucker skorpa og får svette i såret kan det være ugunstig. Ville ikke tatt noen sjanser med noe du skal ha på kroppen resten av livet. Smør inn såret godt og la det være i fred til det har grodd og skorpa falt av på naturlig vis. Vedlikeholdet de første dagene/ukene har mye å si for hvordan den ser ut senere, med tanke på detaljene/linjene og fargen.
Møtte Hightower på gymmet for et par uker siden, hadde tatt tatto dagen før, smurte den inn med Spenol før trening. Kanskje det er et tips?
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Så lenge det ikke blir noe gnikking på tattisen så skal det ikke være noe problem. Det sa tattovøren min til meg iaf.
Den sitter jo ett sted hvor den blir strekt ut veldig mye hvis jeg beveger meg. -
Men nå er jeg jo uansett syk så får jo ikke trent på en stund med mindre jeg blir frisk super fort.
Bruker helosan, fungerer på samme måte som vaseling og spenol. Smører på dette 3-5 ganger om dagen. Den er uasnett ikke ferdig, skal tilbake om to uker å gjøre den helt ferdig.
Kan jo ikke vente flere uker med å trene!! Kanskje bare la være å trene de første dagen etter..
joa, men jeg tror ikke det skal være noe problem. Jeg tok en på brystet og trente på forde jeg, ble ikke ødelagt av det.
Edit: klart hvis du er usikker kan det jo kanskje være greit å skippe rygg treninga ei uke for å være sikker.
Du kan fint trene!!!
jumping
-Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-
Få se noen bilder av Tottoen da![]()
Koster å vere på topp
Er ikke noen problem å trene med "fersk" tattoo, bare ikke skrubb den ned i benken og ha for tett sittende klær og husk og smøre. Spenol og Vaselin er ok, så lenge den er parfymefri. De bleker IKKE det nye blekket som brukes i dag...
Var ihvertfall ikke noen problem for meg! Blekket ligger nede i huden ikke i ruren![]()
cLitt e`bedre enn ingen ting...
It is only within the context of having properly developed your mind, that you will be able to truly enjoy the achievement of your material values, including that of a more muscular body.
- Mike Mentzer
http://www.mikementzer.com
http://www.i-a-r-t.com
Ok. Har alltid brukt helosan så holder meg til dette denne gangen også. Tar det med ro en stund imed at jeg er veldig syk nå også.
Kan legge ut ett bilde når det er ferdig, som jeg nevnte jeg skal tilbake om to uker å gjøre den ferdig
- det er ett vers, oversatt til gujaratisk bokstaver, hentet insprasjon fra tatisen til Angelina Jolie (den på siden av ryggen) Er veldig fornøyd så langt![]()