Viser resultatene 1 til 17 av 17

Tråd: TATTO og trening?

Oda
    Oda er ikke aktiv
    Medlem Oda sin avatar
    Ble medlem
    07-2006

TATTO og trening?

Har nå en fersk på ryggen, er jo veldig sårt og vondt fortsatt.
    Lurer på om det er noen som vet om det er dumt å trene i tillegg?
    Blir jo mye unødvendig bevegelse og strekking på skorpa?

ørretboms Gulliksen sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    25
    Sa ikke tatovereren noe om dette ? Jeg ville jo tro at hvis tatoveringen ikke er skikkelig herdet så vil det være lite gunstig å trene med tanke på svette og infisering av "arret".

Oda
    Oda er ikke aktiv
    Medlem Oda sin avatar
    Ble medlem
    07-2006
    nei hun er ikke norsk så det er en smule vansklig å kommunisere. Tenkte ikke over dette imed at når jeg tok mine andre så trente jeg jo ikke slik jeg gjør nå..

Tror jeg kanskje skal ta det med ro, nå har jeg uansett fått innfulensa så det passer jo bra

under construction GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Oda Vis post
    nei hun er ikke norsk så det er en smule vansklig å kommunisere. Tenkte ikke over dette imed at når jeg tok mine andre så trente jeg jo ikke slik jeg gjør nå..

Tror jeg kanskje skal ta det med ro, nå har jeg uansett fått innfulensa så det passer jo bra
    tok en på ryggen selv for et års tid siden... 2 dager etter på var jeg i full trening...

bare vær flink og holde den ren osv du

vill svi litt når det kommer svette i men ikke på langt nær så mye det gjorde da du tok den MÅ LI FOR SKJØNNHETEN VET DU

tattovøren min er også en jeg trener med faktist! han sa jeg kunne trene dagen etter på viss jeg ville.. trenger jo ikke akkuratt å ta de øvelsene som strekker mest på ryggen men det går fint å trene rygg om du ønsker
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Oda
    Oda er ikke aktiv
    Medlem Oda sin avatar
    Ble medlem
    07-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av GrEmLiNgS Vis post
    tok en på ryggen selv for et års tid siden... 2 dager etter på var jeg i full trening...

bare vær flink og holde den ren osv du

vill svi litt når det kommer svette i men ikke på langt nær så mye det gjorde da du tok den MÅ LI FOR SKJØNNHETEN VET DU

tattovøren min er også en jeg trener med faktist! han sa jeg kunne trene dagen etter på viss jeg ville.. trenger jo ikke akkuratt å ta de øvelsene som strekker mest på ryggen men det går fint å trene rygg om du ønsker
    Hei takk for svar
    Er heldigvis ikke en av de som svetter så mye under trening. Svetter nesten ikke Får vel bare hukse å smøre den så holder seg myk

Fuglebrystet Guardian sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Hvis du fucker skorpa og får svette i såret kan det være ugunstig. Ville ikke tatt noen sjanser med noe du skal ha på kroppen resten av livet. Smør inn såret godt og la det være i fred til det har grodd og skorpa falt av på naturlig vis. Vedlikeholdet de første dagene/ukene har mye å si for hvordan den ser ut senere, med tanke på detaljene/linjene og fargen.

sup brah Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Møtte Hightower på gymmet for et par uker siden, hadde tatt tatto dagen før, smurte den inn med Spenol før trening. Kanskje det er et tips?
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Bronse Member Royb sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    26
    Så lenge det ikke blir noe gnikking på tattisen så skal det ikke være noe problem. Det sa tattovøren min til meg iaf.

Oda
    Oda er ikke aktiv
    Medlem Oda sin avatar
    Ble medlem
    07-2006
    Den sitter jo ett sted hvor den blir strekt ut veldig mye hvis jeg beveger meg. -
    Men nå er jeg jo uansett syk så får jo ikke trent på en stund med mindre jeg blir frisk super fort.
    Bruker helosan, fungerer på samme måte som vaseling og spenol. Smører på dette 3-5 ganger om dagen. Den er uasnett ikke ferdig, skal tilbake om to uker å gjøre den helt ferdig.
    Kan jo ikke vente flere uker med å trene!! Kanskje bare la være å trene de første dagen etter..

Bronse Member Royb sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    26
    joa, men jeg tror ikke det skal være noe problem. Jeg tok en på brystet og trente på forde jeg, ble ikke ødelagt av det.

Edit: klart hvis du er usikker kan det jo kanskje være greit å skippe rygg treninga ei uke for å være sikker.

Platinum Member Freshh sin avatar
    Ble medlem
    07-2005
    Du kan fint trene!!!

jumping
    -Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-

Medlem Kloster sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    25
    Få se noen bilder av Tottoen da
    Koster å vere på topp

Medlem zigge sin avatar
    Ble medlem
    01-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av Oda Vis post
    Den sitter jo ett sted hvor den blir strekt ut veldig mye hvis jeg beveger meg. -
    Men nå er jeg jo uansett syk så får jo ikke trent på en stund med mindre jeg blir frisk super fort.
    Bruker helosan, fungerer på samme måte som vaseling og spenol. Smører på dette 3-5 ganger om dagen. Den er uasnett ikke ferdig, skal tilbake om to uker å gjøre den helt ferdig.
    Kan jo ikke vente flere uker med å trene!! Kanskje bare la være å trene de første dagen etter..
    Nei, det gjør den ikke!

Vaselin å spenol inneholder petrolium/linol produkter/estere, som vil føre til bleking av fargene

Eneste jeg har funnet uten dette er helosan og brulidine
    BØØØØ!

Registered User
    Ble medlem
    07-2006

Medlem GangZter2 sin avatar
    Ble medlem
    10-2006
    Alder
    38
    Sitat Opprinnelig skrevet av Freshh Vis post
    Du kan fint trene!!!

jumping

Er ikke noen problem å trene med "fersk" tattoo, bare ikke skrubb den ned i benken og ha for tett sittende klær og husk og smøre. Spenol og Vaselin er ok, så lenge den er parfymefri. De bleker IKKE det nye blekket som brukes i dag...

Var ihvertfall ikke noen problem for meg! Blekket ligger nede i huden ikke i ruren
    cLitt e`bedre enn ingen ting...

Bronse Member Stoneman sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av zigge Vis post
    Vaselin å spenol inneholder petrolium/linol produkter/estere, som vil føre til bleking av fargene
    Jeg og mange andre jeg kjenner har KUN brukt spenol (ble oppfordret til det) og det har IKKE ført til bleking av fargene hos oss...
    It is only within the context of having properly developed your mind, that you will be able to truly enjoy the achievement of your material values, including that of a more muscular body.
    - Mike Mentzer

http://www.mikementzer.com
    http://www.i-a-r-t.com

Oda
    Oda er ikke aktiv
    Medlem Oda sin avatar
    Ble medlem
    07-2006
    Ok. Har alltid brukt helosan så holder meg til dette denne gangen også. Tar det med ro en stund imed at jeg er veldig syk nå også.

Kan legge ut ett bilde når det er ferdig, som jeg nevnte jeg skal tilbake om to uker å gjøre den ferdig

- det er ett vers, oversatt til gujaratisk bokstaver, hentet insprasjon fra tatisen til Angelina Jolie (den på siden av ryggen) Er veldig fornøyd så langt

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.