Kul teaser!
Last ned denne mens dere kan!
Fjerner linken imorra :\
Høyreklikk -> lagre mål som (35mb)
Kul teaser!
Last ned denne mens dere kan!
Fjerner linken imorra :\
Høyreklikk -> lagre mål som (35mb)
Sist endret av propellen; 16-05-05 kl 14:59
rata tat tat
Hehe, not bad. Not bad at all![]()
Nå kan jeg ikke stort om dette, men blei imponert ihvertfall.
Når kosinga kom opp trodd ejeg nesten de skulle begynne å grapple, men så heldig var jeg ikke![]()
Ai laik![]()
Team Valhall
Pro Gym Grenland
--------------------------------------
***Semper Fi***
--------------------------------------
Jøss de gutta der bor ikke så langt unna nabolaget mitt på nesodden, der bilen kjørt er jo kun et steinkast fra meg
Fet film foresten
Uteliv, inneliv eller underliv?
sjiit bra skuldre på han der michael hvertfall diggern
Opprinnelig skrevet av Alex_92
De gutta der ja, vært på fest med han michael ihvertfall, kompakt liten jævel det....
Bra skuldre ja!
SCP
Jeg vil også ha sånn film!! Med blanding av vekter, aerobic og tåspiss-sko!!![]()
Jeg kan godt slenge opp denne på en webserver med god kapasitet, men da må jeg få den.
Om noen gidder å sende den via http://www.yousendit.com/ til mailaro@gmail.com skal den være på nett ganske snart.
Sist endret av aro; 16-05-05 kl 12:51
\o/
Sendt på mailOpprinnelig skrevet av aro
Edit: Det er den faktisk ikke nei...
<mailaro@gmail.com>: message size 48901702 exceeds size limit 20971520 of
server gmail-smtp-in.l.google.com
hmm.. noen som har filmen?
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
ehm... jepp, traileren that is. Ikke hele filmen, som jeg etterhvert skjønte du sikkert mente..heheOpprinnelig skrevet av GrEmLiNgS
ja den som har blitt lagt ut i denne tråden men ikke funker lengerkan du sende på mail eller .n0?
![]()
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Det kan ordnes vettu, hva er mail add din?Opprinnelig skrevet av GrEmLiNgS
hvor stor er filen?
35mb ca..Opprinnelig skrevet av GrEmLiNgS
Fjernet pga. request.
Sist endret av diste; 16-05-05 kl 23:53
For noen pinglemail på folket, ingenting kommer frem jo![]()
Er bare å bruke winrar og dele filen da. Men linken jeg posta skal visst funke ut dagen.
Det er jo derfor jeg sa at man kunne bruke yousendit.com, den støtter opptil 1GB vedlegg.
Filmen ligger nå på http://68.178.129.87/ferdig3.wmv
Høyreklikk og velg "Save target as"/"Lagre mål som". Enjoy.
Sist endret av aro; 16-05-05 kl 14:47
\o/
Er det noen som vet åssen låt den videosnutten begynner med? skulle likt og vist!
takker og bukker diste !tok ikke lenge tiden heller!
noen som vet hvilken sang som er på den hele Michael filmen, på starten av Onsdag.. går noe " Don't you think, I get stupid boy" eller noe=)... noen svar MÅ vite d!! karma til han som vet![]()
Sist endret av Dolph; 08-08-05 kl 11:59