Viser resultatene 1 til 16 av 16

Tråd: The man of steel - Ståle

Superior newbie Choppe sin avatar
    Ble medlem
    04-2005
    Alder
    42

Red face The man of steel - Ståle

Dagens artikkel fra Stavanger Aftenblad:

http://web3.aftenbladet.no/sport/article259655.ece

Stiller spørsmåltegn til om Mr Wadsworth har pondus i det seriøse byggermiljøet?
    (Skal etter sigende være en flopp som ikke mye peiling på doping)

Kommentarer anyone?!
    "La ditt kjøkken være ditt apotek, og la din mat være din medisin."
    Hippokrates

Junior Broscientist AxMataz sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av Choppe
    Dagens artikkel fra Stavanger Aftenblad:

http://web3.aftenbladet.no/sport/article259655.ece

Stiller spørsmåltegn til om Mr Wadsworth har pondus i det seriøse byggermiljøet?
    (Skal etter sigende være en flopp som ikke mye peiling på doping)

Kommentarer anyone?!
    Han trener på elixia der jeg trener, jeg var der faktisk da han fikk infarktet, rulla ut i ambulansen i huy og hast.

Denne karen er en hyggelig fyr, men helse er ikke noe han er så nøye med. Alltid forholdsvis høy fett% og de jeg kjenner som kjenner han sier at han sparer ikke på kruttet når det gjelder usunn mat. Også masse bol da, i hvert fall før.

Recipe for disaster. Han ba om det for å si det sånn.
    Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!

Gudfaren QuizMaster sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    Ikke la oss begynne &#229; snakke om det smeltende St&#229;le(t) da
    Syng, RakeMagic, Syng!

Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?

Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!

Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)

Ble medlem
    04-2005
    Alder
    42
    Sitat Opprinnelig skrevet av AxMataz
    Han trener p&#229; elixia der jeg trener, jeg var der faktisk da han fikk infarktet, rulla ut i ambulansen i huy og hast.

Denne karen er en hyggelig fyr, men helse er ikke noe han er s&#229; n&#248;ye med. Alltid forholdsvis h&#248;y fett% og de jeg kjenner som kjenner han sier at han sparer ikke p&#229; kruttet n&#229;r det gjelder usunn mat. Ogs&#229; masse bol da, i hvert fall f&#248;r.

Recipe for disaster. Han ba om det for &#229; si det s&#229;nn.
    Tenkte meg det. Kostholdet og?!
    Med all respekt, men det er ikke akkurat den strammeste fyren jeg har sett.
    Hippokrates

Silver Member - III
    Ble medlem
    03-2004
    dårlig kosthold masse med juice er jo oppskrifta på suksess.

igjen klarer media og loddrett drite seg ut...feilinformerer som bare juling og igjen legger skylda på juicen...skulle tro snittet for og komme inn på disse journaliststudiene var E-.... er jo faen så mange retarderte fehuer innen avisene at det er skremmende.
    I`m Fitnessfrosk, get used to it!

Supermod
    Ble medlem
    07-2002
    Hva hadde man egentlig forventet, at media skulle forherliget doping som det beste siden brasiliansk voksing?
    Det er vel ikke til å legge skjul på at dette kan være farlige saker som kan føkke opp både den mentale og kroppslige helse, hvis det ikke blir brukt forsvarlig. Og tom ved forsvarlig bruk så vet man vel egentlig ikke den langvarige effekten av disse medikamentene. At media derfor heller har en kritisk vinkling ser jeg heller på som mer positivt enn det motsatte.
    Jeg ønsker ikke at mer 16 årige drittunger skal brenne seg på bruk av slike midler. Jeg ønsker heller ikke at godt voksne mennesker skal brenne seg på bruk av slike midler, og gudene vet at det er nok idioter ute i den store verden som ikke trenger å lese i dagspressen at bruk av AS kankje ikke er så skummelt som man skal ha det til.

For all del forstå meg riktig, jeg er tilhenger av at de menneskene som benytter seg av slike medikamenter skal kunne få de opplysningene som trengs, for å gjøre denne bruken så sikker som overhode mulig. Men å forvente at denne informasjonen skal komme fra dagspressen/tabloidpressen er både naivt og lite gjennomtenkt.
    Og bare for de en journalist skriver noe som man kanskje ikke er enig i, betyr ikke at vedkommende er idiot eller ikke. Det kan kankje vitne om feilaktig kildebruk, eller en lite uheldig vinkling. Men jeg tror nok at den gjennomsnittelige IQ'en på journalistene i Norge, ligger en tanke høyere enn det den gjennomsnittelige FP medlemmet kan skilte med, og for ikke nevne TF medlemmene. De er jo dumme som brød (glupere enn meg riktgnok, men det skal ikke så mye til )
    Men desverre er det nå slik at aviser lever av bla annonsører, men tviler på at en glorifisering av et såpass betent emne som dette, vil innby til videre annonsevirksomhet fra næringslivet. Det samme kan vel sikkert også sies om den statlige pressestøtten.

Nå kjenner ikke jeg spesielt godt til personen som lot seg intervjue, og regner vel heller ikke med at den største målgruppen hans er de med overnevnte mageregionale problemstilling i byggermiljøet, men dog heller de som vurderer sin første kur på bakgrunn av falsk eller mangelfull informasjon. Personer som mao står i fare for å gjøre samme tabber som han selv, og som ikke er tjent med for mye tukling med moderne kjemi.

Jeg må innrømme at jeg også i dette innlegget, egentlig ikke vet hva jeg snakker om. Men sitter med et inntrykk av at en stor del av AS brukerene nekter å innse at det de driver på med kan være farlig, og ikke helt forstår at resten av samfunnet ser på dette som misbruk, istedenfor bruk. Innstillingen tilsier en overbevisning om at de som får problemer er pga idiotdoseringer, feilaktig kosthold i kombinasjon med et overdrevet alkoholinntak og leking med narkotika. Samt at de tilfeldigvis var disponert for akutt hjertevikt og restskatt, noe som ikke kan settes i direkte sammenheng med bruk av det anabole godteriet.
    Er feilinformasjonen og bruk av fordelaktig propaganda like utbredt bland brukere, som skremslespropaganda og massehysteri er blandt ADN og deres støttespillere?
    Noen formening om dette, eller er The Tivoli ute på villspor igjen.

Uansett, så var det hyggelig å komme innom, og ha en fortsatt fortreffelig aften. Det er fremdeles kaldt ute, så husk fremdeles på å mate småfuglene

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    http://web3.aftenbladet.no/sport/article259475.ece

artikkel i samme serien fra tirsdag..

synes den artikkelen er enda bedre. Maaseide er vel en av Norges mest naive menn:

I SportsClub har vi rundt 30.000 medlemmer. 75 prosent av disse g&#229;r p&#229; gruppetrening, mens 15 prosent trener i apparatsalen. S&#229; doping er egentlig et veldig lite problem, sier Maaseide og legger til:
    Som om ikke jenter ( og andre) som driver med gruppetrening doper seg?? Synes det ramler inn "rusbrusjenter" som driver med s&#229;kalt gruppetrening her p&#229; forumet rimelig ofte og sp&#248;r om doping. Hvor de f&#229;r kj&#248;pt det og hvordan best bruke det....? ( effe, og andre stacker og slikt som er klasifisert som doping)

Gudfaren QuizMaster sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    Tivoli: Alt er jo farlig til en viss grad. (Skal ikke fronte bruk av AS p&#229; noen m&#229;ter, men det er "farlig" &#229; drikke hver helg ogs&#229;, ta Paracet for &#229; f&#229; sove osv.)

Syns faktisk det blir rart i lengden &#229; fokusere s&#229; voldsomt p&#229; AS i forhold til alt det andre folk hiver innp&#229; bl.a. div. smertestillende som blir misbrukt. Kom over en oversikt her i en artikkel for noen uker siden, Topp 10 liste over medisiner som blir brukt i Norge, mener &#229; huske det sto litt av hvert der.
    Syng, RakeMagic, Syng!

Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?

Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!

Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)

Silver Member - III
    Ble medlem
    03-2004
    Synes det er patetisk hvordan AAS blir fremstilt i media. ADN og andre åndssvake mennesker får det jo til og virke som den nye landeplagen...

hvem skader det utennom seg selv om folk bruker juice?? og plz ikke kom med roid rage noen som ett argument... man ser ikke mentalt ødelagte folk på 150 kg valse rundt i gatene og lemleste folk fordi de bruker AAS slik folk tror det fungerer.

det handler bare om misunnelige schtøgge folk som misliker at noen er villige til og ta ting så langt som mulig for og nå ditt de vil og at de ser bedre ut. og da snakker jeg ikke om folk alla ståle...så ikke akkurat ut som om juicen hadde gjort ham noe godt.
    i organisert idrett får de sette hvilke grenser de vil for skigutta og sånn men nå er det ikke snakk om det.ingen konkurranse for oss som henger på gymmet som skal dømmes så hva er alt grininga for?

er fullt enig i at 16 år gamle gutter ikke skal sitte og trøkke decaen igjennom låra som ikke engang er ferdigutvikla men om man f eks er 20 år og vil begynne med AAS utenfor organisert idrett unnskyld meg men hvem faaaen har da noe med det????

Holy blood - III Christ sin avatar
    Ble medlem
    10-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av Fitnessfrosk
    og da snakker jeg ikke om folk alla ståle...så ikke akkurat ut som om juicen hadde gjort ham noe godt.
    Der må jeg nok si meg uenig. Ståle er på vei til å nå en stjerneform, og ryktene sier at han blir å finne på scenen i høst
    Oh, the boy's a slag... The best you ever had.

Ble medlem
    04-2005
    Alder
    42
    Sitat Opprinnelig skrevet av Fedon
    Der må jeg nok si meg uenig. Ståle er på vei til å nå en stjerneform, og ryktene sier at han blir å finne på scenen i høst
    Hvilken scene? Nasjonal Teateret sammen med Sven Nordin og Tommy Steine?
    Hippokrates

Silver Member - III Mitlømp sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Dersom hans egne påstander skal stemme, så har han kun 75% av hjertet sitt i orden, samt at han må spise piller hele dagen for å holde seg oppegående...han har også hevdet i et intervju at han aldri kan trene (hardt?) igjen.

Ville dermed ikke tro at det er særlig sannsynlig og se han på scenen.
    In this life we get only those things for which we hunt, for which we strive, and for which we are willing to sacrifice.

Silver Member - III
    Ble medlem
    03-2004
    hehehe tror nok ikke fedon er heeelt alvorlig her

Consigliere - X diste sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Hvis du skal tro på alt han sier får du deg en overraskelse uansett. Og det er nok det han regner med. Plutselig står han på scena under NM og smeller inn en back double bicep - lights out, game over!
    may the wind always be at your back,
    and the sun always upon your face,
    and may the wings of destiny carry you aloft to dance with the stars.

Telepathic Overlord of 8. Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Er det ikke litt morsomt at han er medias ekspert p&#229; steroider? Velvel, han gir nok ikke de som akkurat har begynt &#229; trene, lyst til &#229; pr&#248;ve steroider. Og det er jo bra

Silver Member - III
    Ble medlem
    03-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av diste
    Hvis du skal tro på alt han sier får du deg en overraskelse uansett. Og det er nok det han regner med. Plutselig står han på scena under NM og smeller inn en back double bicep - lights out, game over!

kremt kremt

rear lat game over lights out spread

hehe Ståle og Ronnie i en avgjørende siste runde...skulle jeg likt og sett.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.