Nei, dette har ingenting med AAS å gjøre.Derimot lurer jeg på om dere trener for størrelse og symmetri, eller om dere er mer opptatt av styrke og mass at all cost.
Er du opphengt i hvor mye du løfter? Tar du lange pauser mellom hvert sett slik at du kan fortsette å bruke max-vekta di på sett 2-3 og 4 av en øvelse? Bruker du øvelser som markløft, knebøy og benk, uten å tenke på om de gjør midja di breiere, hoftene dine store og bulkete og overutvikler den nedre delen av brystet ditt - kort sagt ødelegger proporsjonene dine.
Eller er du mer opptatt av old school kroppsbygger aspektet ved vekttrening? Trener du regelmessig (ikke alltid) med korte pauser mellom settene? Velger du øvelser der du kanskje ikke kan bruke så tunge vekter, men som gir deg bedre proporsjoner/symmetri?
Mange her har muligens stilt seg dette spørsmålet: Vil jeg være kroppsbygger eller styrkeløfter? De fleste vil nok ha perfekte proporsjoner og enorm styrke, og enkelte genetisk overlegne individer klarer dette uten store problemer. For de fleste av oss tror jeg det er vanskeligere, og man bør da med fordel bestemme seg for å spesialisere på ett område for å oppnå drømmekroppen, eller den enorme styrken man ønsker seg.
What's it gonna be? The red pill, or the blue pill?![]()

LinkBack URL
About LinkBacks
Derimot lurer jeg på om dere trener for størrelse og symmetri, eller om dere er mer opptatt av styrke og mass at all cost.
Svar med sitat

dildoballs