Viser resultatene 1 til 9 av 9

Tråd: Til dere som har peiling på DC

Klok men svak Qompis sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    28

Til dere som har peiling på DC

1: pause mellom RP og static?
    Er det 15 dype pust her og, eller hva?...har kjørt et par ganger direkte på static, men da har jeg ikke hatt sjangs på å holde vekta i nærheten av hva jeg egentlig skal....

2: Går man rett på underarmer etter bicepssettet?...eller pause på samme måte??

3: Skal stretching være direkte etter settet?...eller en kort pause?

4: Har begynt å kjøre RP på mage, men her tar jeg bare 2-3 dype pust før jeg kjører videre....noen som har noe erfaringer med det?..eller andre ideer?...

5: Kjører dere 1 sett på mage, eller flere??....kan ikke finne noe info på dette...

Tydelig hvem som er nybegynner her ja, men flott hvis noen gidder å svare...
    Sist endret av Qompis; 05-09-05 kl 21:12
    "In the days when science was weak and religion was strong, man mistook magic for medicine. Now that science is strong and religion weak, man mistakes medicine for magic."

Klok men svak Qompis sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    28
    come on!
    "In the days when science was weak and religion was strong, man mistook magic for medicine. Now that science is strong and religion weak, man mistakes medicine for magic."

Medlem
    Ble medlem
    05-2005
    Alder
    25
    1: Jeg går direkte og kommer meg nært 20 hvertfall
    2: Må jo gå bort til den nye øvelsen osv, så blir en kort pause, selv om det ikke er allverdens.
    3: Etter jeg har gjort bryst går jeg kanskje å fyller vann før jeg gjør det. Etter en widowmaker holder jeg på å dø, så jeg venter litt.
    4: Kjører ikke RP på mage, og trener mage heller lite (selv om jeg har planer om å begynne å tenke litt mer på det).
    5: Magen skal vel trenes på vanlig måte.

Edit: Gode spm, og jeg har lest ordentlige svar på flere av dem, men jeg tror kanskje de to øverste spesielt vil gå under kategorien "overanalyze".

Judge, Jury & Executioner Big Boy sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av even83
    come on!
    Altså det er kveld, en god del av oss som har kunnskapen liggende på DC sover normalt på den tiden for vi har dårlig tidskjema... Eier du ikke tolmodighet

TEAM BODYTECH

Judge, Jury & Executioner Big Boy sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    Er det 15 dype pust her og, eller hva?...har kjørt et par ganger direkte på static, men da har jeg ikke hatt sjangs på å holde vekta i nærheten av hva jeg egentlig skal....

4: Har begynt å kjøre RP på mage, men her tar jeg bare 2-3 dype pust før jeg kjører videre....noen som har noe erfaringer med det?..eller andre ideer?...

5: Kjører dere 1 sett på mage, eller flere??....kan ikke finne noe info på dette...

1. 15-20dype pust her og ja.

2. Ta deg en liten pause som gjør til at den syke pumpen fra negativene går vekk.

3. Enten så fort som mulig etter settet eller på slutten av økten

4. samme hva du gjør på mage, jeg kjører x øvelser ikke til failure.
    Sist endret av Big Boy; 06-09-05 kl 06:54

TEAM BODYTECH

Silver Member HITman. sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    Jeg gjør slik:

1. Som Big Boy

2. Trener legger mellom biceps og underarmer

3. Stretcher gruppevis, kort pause etter siste øvelsen i "gruppen"

4. Magetrening er litt individuell på DC

5. Jeg kjører 1 sett på mage til failure annenhver økt, rolige negativer her også, 22+ reps

H

Gold Member Yngwie sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    24

1. Kjører ikke statics.
    2. Ta deg en pause, du.
    3. Det er valgfritt. Om du klarer det rett etter settet, gjør det!
    4. Har selv tenkt litt på RP på mage, men har ikke gjort det enda. Jeg ville ha tatt 15 dype pust, for da får du skviset ut flere reps.
    5. Jeg kjører mage annenhver trening. 1: millitærsitups til failure 2: crunches 12 reps med vektbelastning 3: crunches 6+6 reps med vektbelastning.
    Har ikke sett DC si noe annet om magetrening annet enn at benhev er en fin øvelse og at man ikke bør glemme det. En som tar veldig mye i markløft og knebøy, vil også ha sterke magemuskler selv om de ikke blir trent direkte.

Silver Member xray sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    71
    Jeg vil også svare, ville nok stolt mer på de andre men

1. venta litt med de enda, nok med det andre fortsatt.
    2. stretcher biceps først jeg (vil ikke ha stretch på underarmene) også er stangcurl bak rygg en bra underarmsøvelse, får på endel vekt og bra kontakt, bruk drareim.

3.går som regel direkte til tøyesettet ja, men haster ikke, varierer litt for hva som skal tøyes her og følelsen, varierer mellom et par tunge tøyesett a 20-30sek og en "lett" 60sek, tar gjerne et par tøyesett, godt, men det er nå meg.

4. høres ikke dumt ut det du gjør, 5. trener lite mage selv

whooopi,

xr

:)

chezuma
    Gjest
    Sitat Opprinnelig skrevet av HITman.
    Jeg gjør slik:

1. Som Big Boy

2. Trener legger mellom biceps og underarmer

3. Stretcher gruppevis, kort pause etter siste øvelsen i "gruppen"

4. Magetrening er litt individuell på DC

5. Jeg kjører 1 sett på mage til failure annenhver økt, rolige negativer her også, 22+ reps

H
    Om jeg hadde trent legger før jeg begynner på beina ville jeg dødd, iogmed iallefall på min kropp så stabiliserer leggene noe helt sinnsykt når man kjører
    quads og hams... men igjen alle er vi forskjellige =)

Om noen er interesert så trenger jeg mage annen hver runde med dc, da med en valgfri øvelser 3 sett til failure, eneste som er kjipt med dette er at det tar tid

Stretcher etter HVER øvelse (men bruk fornuft ikke strekk quads for widowmaker lixom :P ), bruker dette som en slags pause før jeg går
    over til neste øvelse, syntes dette funker greit, om dette er feil eller riktig
    i henhold til dcstyle aner jeg ikke.

Lignende tråder

1. Hvordan trene deg selv!
    By ambiguous in forum Artikler
    Svar: 27
    Nyeste innlegg: 19-06-11, 20:51
  2. Svar: 22
    Nyeste innlegg: 28-03-07, 21:16
  3. Svar: 0
    Nyeste innlegg: 15-07-05, 10:15
  4. Virkningen av alkohol på kroppen
    By Hardway in forum Artikler