hvis du bruker deres maskiner, kjører du kan 1 set per øvelse ?
eller 2-3 ?
selv føler jeg at man får tatt muskelen bra ut allerede etter et set, i hvertfall på en del av øvelsene....
men kjørte 3 set sist jeg trente der.....
hvis du bruker deres maskiner, kjører du kan 1 set per øvelse ?
eller 2-3 ?
selv føler jeg at man får tatt muskelen bra ut allerede etter et set, i hvertfall på en del av øvelsene....
men kjørte 3 set sist jeg trente der.....
Jeg kjører 2 set på løsvektsøvelser til failure og 1 set på Nautilus maskinene!! Funker bra for meg som et utgangspunkt, men varierer mye innen mine egen prinsipper.. dvs at jeg sper på med ulike intensitetsvariabler med jevne mellomrom, spesielt på svake muskelgrupper!
men hvis du en dag bare har tilgang til nautilus-maskiner, eller hypotetisj hadde hatt det....da ville du kjørt kun 1 set ?
jeg skal ta med meg en stoppeklokke og få testa om jeg har FT eller ST muskler snart....håper du kan gi meg noen tips om hvordan jeg bør trene utifra det
Jeg har tilgang på to treningsteder. Et med løsvekter og søplemaskiner og et nautilusgym med hantler opp til 25 kilo!Opprinnelig skrevet av guggen
Løsvektsdagen gjør jeg 2 set av hver øvelse, som regel da. På nautilus maskiner gjør jeg 1!!!
Men programmet mitt er ikke statisk!
HIT
Sjekk: "Hit the case studie"!Opprinnelig skrevet av Pr0nDog
kan man gjøre testen selv om man bruker kreatin ? eller vil man hente seg inn raskere på de 3 minuttene da ?
Godt spørsmål faktisk, vil ikke tro at det har så mye å si da målet er kunne yte max innen en gitt tidsramme! Husk at dette er generelle råd angående hvordan man skal ta testen, det kan variere litt fra person til person. Den testen "reddet" ihvertfall brysttreningen og tricepstreningen min! Er redd jeg hadde stått i stampe fortsatt hvis jeg ikke hadde fått de svarene jeg fikk!Opprinnelig skrevet av guggen
ja, jeg føler jeg står i stampe selv
men det tar jo så lang tid og bygge muskler, og man må vel være tålmodig og