Viser resultatene 1 til 23 av 23

Tråd: til sverre b. l.

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    03-2007

til sverre b. l.

Vil bare sende ei melding til trusefuktern Sverre B.L. Paa tide aa starte chinstreninga naa hvis du skal unngaa den satte paereformen til sommern.... greit nok at det er kjedelig aa bare klare to stk og hele gymmet ler av det bak din smale rygg...men et sted skal man jo begynne.... peace bro

sup brah Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Ok?
    Forresten dårlig miljø på det gymmet deres hvis dere ler av en som tar 2 chins.
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    øøøøøøøø.. .. banan?
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Fuglebrystet Guardian sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Han der må være skikkelig tøff.

FV
    FV er ikke aktiv
    Rusbrus-prinsen FV sin avatar
    Ble medlem
    11-2006
    Rødkarma fra meg. Mye dumt som er blitt skrevet på dette forumet, men dette tar en god del av kaka.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Kunne aldri falt meg inn å betale penger for å sende en bekreftelse på åååhh du er så fiin azzzz håper du blir rik og drukner i kølle. come the fuck on, de greiene der er så idiotisk at jeg blir kvalm.

Svigermor's drøm voids sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    22
    Sitat Opprinnelig skrevet av body crocket Vis post
    Vil bare sende ei melding til trusefuktern Sverre B.L. Paa tide aa starte chinstreninga naa hvis du skal unngaa den satte paereformen til sommern.... greit nok at det er kjedelig aa bare klare to stk og hele gymmet ler av det bak din smale rygg...men et sted skal man jo begynne.... peace bro
    knulla dama di eller?
    Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups

- Pricilla Queen of the Dessert -

FV
    FV er ikke aktiv
    Rusbrus-prinsen FV sin avatar
    Ble medlem
    11-2006
    Det beste er jo at vi kan mobbe ham for at 100% av alle innleggene han har skrevet på FP er noe forbanna tull.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Kunne aldri falt meg inn å betale penger for å sende en bekreftelse på åååhh du er så fiin azzzz håper du blir rik og drukner i kølle. come the fuck on, de greiene der er så idiotisk at jeg blir kvalm.

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Selv ikke jeg skjønte denne.

Astronaut curly sin avatar
    Ble medlem
    08-2003
    Alder
    32
    Hei Body Crocket, det hjelper ikke å være 52cm over arma når alle damene ler av pikken din....

Registered User
    Ble medlem
    02-2007
    Nå var du jævlig tøff

anus slikkeren PeterSQRM sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    jeg er jævlig tøff

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    03-2007

kjaere lille venn...

Sitat Opprinnelig skrevet av curly Vis post
    Hei Body Crocket, det hjelper ikke å være 52cm over arma når alle damene ler av pikken din....
    MOI IMPORTANTE(red. se spansk/norsk ordbok): jeg var 52,5... pumpa....
    og saa retter vi sokelyset paa deg.... ryktene gaar paa at venstra di ikke holder maal lenger...det har den vel egentlig aldri gjort....aa prove aa dekke over manglende slagkraft med brautende fremtoning og et slett lag med muskler(ja jeg tror det finns noe under spekket ditt) lurer ingen andre en de som svarer paa dette forumet....du burde holde deg for god for det....eller har du blitt svimete av for lite monosakarider i kosten din i et desperat forsok paa aa bli kvitt noe av hvalpeflesket til sommeren...

og til slutt...du har missforstaat nok en gang.... jentene ler av pikken min fordi naar de ser den vet de at de faar det goy...har du ikke sett jenter som kjorer berg og dalbane... samme greia....

peace

Bronse Member Fiat sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    29
    Sett fyr på denne tråden!

Registered User
    Ble medlem
    02-2007
    Enig.
    Slett hele.

ørretboms Gulliksen sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av PeterSQRM Vis post
    jeg er jævlig tøff
    Men jeg er mer sexy

Medlem NelsonMandela sin avatar
    Ble medlem
    12-2006
    Alder
    23
    Jeg har bestemt meg for å ikke uttale meg i denne saken, i frykt for min, og min families helse og sikkerhet.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Baldrick Vis post
    Hmm.. Jeg fikk min første ereksjon i 12års alderen.

Saccosekk Wasa sin avatar
    Ble medlem
    08-2006
    Alder
    29
    MOI IMPORTANTE(red. se spansk/norsk ordbok): jeg var 52,5... pumpa....
    og saa retter vi sokelyset paa deg.... ryktene gaar paa at venstra di ikke holder maal lenger...det har den vel egentlig aldri gjort....aa prove aa dekke over manglende slagkraft med brautende fremtoning og et slett lag med muskler(ja jeg tror det finns noe under spekket ditt) lurer ingen andre en de som svarer paa dette forumet....du burde holde deg for god for det....eller har du blitt svimete av for lite monosakarider i kosten din i et desperat forsok paa aa bli kvitt noe av hvalpeflesket til sommeren...

og til slutt...du har missforstaat nok en gang.... jentene ler av pikken min fordi naar de ser den vet de at de faar det goy...har du ikke sett jenter som kjorer berg og dalbane... samme greia....

peace
    Du må ha en skikkelig dårlig selvtillit body crocket. Vil anbefale deg et par tråder du kan lese her på foumet slik at du kanskje kan jobbe litt med deg selv og få et nytt syn på livet og ikke bare være så opptatt av dine 52,5cm rundt arma. Kanskje du får litt sosial inteilligens og oppnår den sosiale egenskapen som kalles å skaffe seg venner uten å rakke ned på alle du tror er mindre verdt enn deg.

Leser du her, så øker du muligens til 53cm rundt arma, og fremtiden ser muligens litt lysere ut om du virkelig forstår denne posten

Litt sosiale uskrevne regler

Hvordan henge folk ut med stil uten å fremstå som en stor nettløk med vakuum mellom ørene

Skaff deg et forbilde og et mål å jobbe mot, så kan du la andre ha sine egne mål og forbilder å jobbe mot

Har du det ikke helt bra med deg selv, så kan du få utløp for det her

Sist men ikke minst: Forumreglene

Vis meg nå at du er verdt å kaste bort tiden på eller dra deg til helvete ut. Så enkelt så greit lillepus.
    Don't train with machines, be one!

Ble medlem
    04-2006
    Alder
    22
    Body Crocket aka Sadness?

"Jeg ville jo bare bli likt"
    Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups

- Pricilla Queen of the Dessert -

Platinum Member Freshh sin avatar
    Ble medlem
    07-2005
    MOI IMPORTANTE(red. se spansk/norsk ordbok): jeg var 52,5... pumpa....og saa retter vi sokelyset paa deg.... ryktene gaar paa at venstra di ikke holder maal lenger...det har den vel egentlig aldri gjort....aa prove aa dekke over manglende slagkraft med brautende fremtoning og et slett lag med muskler(ja jeg tror det finns noe under spekket ditt) lurer ingen andre en de som svarer paa dette forumet....du burde holde deg for god for det....eller har du blitt svimete av for lite monosakarider i kosten din i et desperat forsok paa aa bli kvitt noe av hvalpeflesket til sommeren...

peace
    Du må finne fram din spanske ordbok selv... Muy importante skrives det..

Du er en ganske frekk person foresten. Tror ikke du holder ut her så lenge.. Med mindre du jekker deg litt
    -Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    03-2007

kjaere alle sammen

Dere maa huske paa at jeg er bare en liten gutt i en stor kropp.... som alle dere andre....
    tar sef selvkritikk paa spansken...det var baade dumt og utenksomt gjort av meg. Jeg vil i fremtiden ordlegge meg paa et spraak baade jeg og dere behersker
    sender en varm tanke til fresh som hjelper meg i aa forbedre meg paa alle omraader som menneske.....

Medlem NelsonMandela sin avatar
    Ble medlem
    12-2006
    Alder
    23

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    03-2007

takk nelson

takk for forslaget, du burde hatt en nobelpris

give peace a chance