Viser resultatene 1 til 4 av 4

Tråd: Tips for å gå opp i vekt

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    03-2006

Tips for å gå opp i vekt

Hei alle sammen!

Jeg skal begynne å trene nå for å gå opp i vekt.

Har alltid vært tynn og kan spise hva som helst uten å gå opp i vekt, noe som er kjipt.

Noen råd til hvordan jeg bør begyne å trene? og om jeg skal kombinere treningen med kosttilskudd av noe slag?

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    les denne tråden her

NybegynnertrÅden

og så strå det mye bra på hall of fame delen her:
    http://www.fitnessprat.no/f48/

Silver Member - III Mitlømp sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Nå kjenner ikke jeg deg, men de fleste jeg kjenner som sier de kan spise hva som helst uten å gå opp i vekt spiser faktisk i gjennomsnitt svært lite. Har selv en kamerat som er ectomorph*, men han spiser nesten ingen ting i løpet av arbeidsdagen, en stusselig frokost og en slapp kebab eller spaghettiløsning på kvelden. Fordi han spiser kebab på kvelden en gang i blandt, og noen ganger bacon, så hevder han at han kan spise hva som helst (nuvel).

Først og fremst: Få i deg nok næring, hvor mye avhenger av vekten din. Selv veier jeg 90 kg, og hvis jeg trener for å holde et gjevnt nivå av fett på kroppen kombinert med muskelvekst, så ligger jeg på ca. 3500 kcal om dagen. Jeg vil nok anbefale deg å gå relativt sett hardere til verks, om du har problemer med å legge på deg. Veier du for eksempel 70 kg, spis kanskje 4000 kcal om dagen, høyt i protein og trege karbo (er ingen vits i å legge på seg fett i seg selv?), tren tunge baseøvelser og hvil nok. Så kommer det nok skal du se!

* http://bodybuildingpro.com/bodytypeinformation.html
    In this life we get only those things for which we hunt, for which we strive, and for which we are willing to sacrifice.

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    03-2006
    Takker for raske svar!

Veier ca 70kg og er 190 høy, så på tide å komme seg litt opp i vekt ;-)

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.