la oss huske å bumpe denne når den tide nærmer seg!Opprinnelig skrevet av propellens MSN
![]()
la oss huske å bumpe denne når den tide nærmer seg!Opprinnelig skrevet av propellens MSN
![]()
rata tat tat
Høres artig ut!
medlidenheten for den stakkars typen er jo på topp herOpprinnelig skrevet av Arralou
![]()
hmm... dette blir bramå få med meg det programmet
![]()
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Dumpa typen for å drive med fitness?
-Hun satser skikkelig hun der....![]()
SCP
Bør vel bumpe denne opp nå da. Moderne Avhengighet går kl 00.30 på NRK1
Er visst om dataavhengighet i dag, og trening i morgen på NRK2 (som så går i reprise på NRK1). Men dataavhengighet er nok relevant for mange av oss her også![]()
wat
dumpa typen? er vel underliggende årsaker med i bildet. Slike fremstillinger blir for meg teit.
Http://Fitnessbloggen.no - Trening, kosthold og helse.
var visst allerede sagt
Men vi kan vell ta opp kostholdet til han ene fyren da ihvertfall, loff med smøreost på og eple juice/nektar vardet det gikk på der i gården.
Sist endret av zicoz; 06-06-05 kl 22:53
Jeg er sikker på at han får trent høyrehånda en del. Men det er kanskje på tide at han prøver å tenke sunnere, samt å ikke snylte på de som betaler skatt i Danmark? Gutten gikk på sosialen, og sitter faen meg hele dagen foran PCen. Greit at jeg sitter foran PCen mer enn jeg burde, men jeg har da fast jobb som betaler mine egne regninger, kjæreste, jeg trener regelmessig, og spiser forholdsvis sunt.
wat
Ja, en liten snuopperasjon er nok å annbefale der i gården. Uten at jeg er den rette til å prate var stort sett slik jeg var de 3 mnd jeg gikk på aetat etter 1.gangs tjenesten, bare at jeg var endel sunnere og trente og spillte fotball.
Såg ikke programmet men er ganske sikker på jeg hadde kjent meg igjen der... for 1-2 år siden spilte jeg opp til 58 timer i uka![]()
Gikk jo heldigvis på Judo da... ellers hadde jeg jo blitt helt grønnsak![]()
bump bump
IKKE lenge igjen nå![]()
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
kongeprogramdette var jo rene motivasjonsdokumentaren
fikk lyst til å trene nå jeg
Blir trening i morgen uansett!!!
Man ser jo hvor bra de føler seg, det gjør jeg også etter trening...går det en dag der jeg egentlig skulle vært på trening så får jeg dårlig samvittighet hvis jeg ikke trener den dagen... samme hvis jeg spiser noe jeg ikke burde ---> dårlig samvittighet!
Stå på og tren som f...![]()
Zenox
What doesn't kill you makes you stronger
hehe, tok han fyren 75kg i benkpress 5reps? halvparten forced
og wtf er "å sitte hjemme å elure?"![]()
hehe, "elure"![]()
han trente jo 1 timer styrke + 1 1/2 time kardio hver dag så det er kanskje ikke rart at han er en svak jævel... *les denne IngarOpprinnelig skrevet av Polarman
*
Pokker! Jeg gikk glipp av det. Noen som har det på PCen ellerno? Eller må jeg sitte oppe etter midnatt neste uke?![]()
wat
handler om en mann og en dame.
Dama: mest opptatt av å gjøre kardio. Trente litt styrke, var lite klipp fra det. Ho spiste mye grønnsaker. Tok en shake etter treninga
Mannen: mye spinning. og endel styrke. Hadde ikke så veldig mye muskler.
Fokus på at de måtte ofre ting for treningen osv...trening foran kjæreste etc
syntes det var kjedelig.

-
folka var jo dårlige eksempler på fitness, men poenget var jo bra...det psykiske er jo i hvertfall hos meg ganske likt når d kommer til samvittighet og slikt... kjenner mg igjen på det meste dr jeg...
Zenox
What doesn't kill you makes you stronger

Synes egentlig han Ulirk hadde bra med muskelmasse og var i bra form.Men de fleste her er vel i myye bedre form?
Med fitness så snakker de ikke om konkurrerende fitness. Men hele fitness konseptet. Det å trene og holde seg i form..Fitness.

-
jeg syntes ikke han hadde imponerende form.. styrken var ivertfal ikke mye å skryte av med tanke på hvor seriøs han var.Opprinnelig skrevet av Julenissen
sansynligvis mye bedre kondis enn meg men alikavel...syntes han så normalt dvask ut jeg..
Opprinnelig skrevet av Julenissen
Imotsetning til alle de her som skjuler seg bak skjermene så hadde han nok bra form. Men herregud for noen tullinger spesielt han ulrik.
Foresten var det bare jeg som irriterte meg over melk i shaken og kokte gulrøtter som hun dama nærmest levde på?
Uteliv, inneliv eller underliv?
"fitness" er og trene! ikke nødvendigvis konkuranse som du sikkert tenkteOpprinnelig skrevet av snupp
![]()
HEHE!!! syntes det var UTRLOIG bra forklartOpprinnelig skrevet av guggen
karma for den! du forteller HELE programmet så inntersant syntes jeg det var
var greit og få en fokus på trenings avhengihet via et tv program slik men syntes ikke programmet i helhet var noe innteresant egentlig...
syntes ulriken var i god form sånn "masse" og "kondisjon" messig... men styrken var ikke noe spessielt! men så trente han rundt 20 timer i uka også da og det er mye!!! (for mye etter min mening)
Gikk jo samtidig som Joey og oppkjøringen mot kveldens høydepunkt KONGEN (mannen med drømmekroppen) så jeg fikk bare sett det i PIP ruta men det var da akseptabel form på han mannen og om han trente så mye som han gjorde så må han da være i veldig god fysisk form , tenk hvor mye god mat han kan spise uten å bli feit da med all dengreia han drev med
Går denne i reprise natt til neste tirsdag eller noe sånnt? var på trening igår kveld så jeg gikk glipp av det.
Noen som foresten la merke til at "ulrik" var veldig glad å snakke om seg selv i 3dje person? Lo så jeg holdt på å dette ut av stolen når jeg så det. "Ulrik blir ikke noen hyggelig person hvis han ikke får trene"
Vurderer selv å starte med det faktisk. Dette er et tegn på at man har nådd stormannsgalskap-toppen!
" S&S er i glimrende form for tiden! S&S liker veeeldig godt å sykle ute i naturen, mens stor og sterk liker best å slappe av hjemme"
Sist endret av Stålballa; 08-06-05 kl 17:50
Uteliv, inneliv eller underliv?
Når man snakker om seg selv i 3. person synes jeg det høres helt for jævli dumt ut..
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Kan vel adde at det er viktig med perspektiv på ting. Det finnes faktisk ting som er viktigere i livet enn å trene hver dag. Når en begynner å droppe venner og familie for begynner mine varsel lamper å blinke...Opprinnelig skrevet av SCPlayer
Ja, den går fem på halv ett natt til tirsdag 14. juni. Noen får bumpe tråden! Skal prøve å gjøre det selv hvis jeg husker detOpprinnelig skrevet av zicoz
![]()
wat