Ihvertfall burde han ikke
Jeg har den senere tid hatt liten treningstid og ditto motivasjon så jeg tenkte at jeg skulle prøve noe nytt og dermed kastet jeg meg med på en Yoga time for et par uker siden , var skeptisk gjennom hele timen men er openminded og lot det stå til.
Synes egentlig det hele så litt teit ut men greit nok , vi var 2 menn og ca 10damer der og timen gikk greit.
Noen dager senere fikk jeg treningsverk på plasser jeg aldri hadde hatt verk før og jeg likte følelsen så jeg tenkte at Yoga det er greit det kan jeg være med på flere ganger.
Vil bare nevne at jeg ikke kan danse og har null koordinasjonsevne , armer og ben kan ikke bevege seg i mønster samtidig her , sier noen aerobic eller step til meg så blir det som å banke på i hodet men der er ingen hjemme , jeg er rett og slett ikke egnet til sånt.
I dag trente jeg rygg klokka 2000 og klokka 2030 så skulle det starte en yoga time så jeg tenkte at den kaster jeg meg med på , så står det en plakat der de sier at yoga læreren er syk så det blir en alternativ time , også den i rolig tempo og da tenkte jeg at ok det må jeg klare.
2030 står jeg i en sal alene mann med ca 15 damer alle utstyrt med en sånn stor 75cm oppblåsbar ball , som vi skulle gjøre mave og rygg øvelser på , greit nok det begynte pent med littt balanse og pusteøvelser alà yoga.
SÅ skulle vi plukke opp ballen i mellom hendene og liksom
(herfra og ut så var jeg i "transe" og følge meg som en ballerina med rosa skjørt og hvit strømpebukse)
Vi skulle liksom danse/strekke oss til siden og føre ballen i en bue fra gulvet på ene siden og opp i luften på andre siden og liksom strekke ut beina på tå på ene siden eller noe , jeg hang med så godt jeg kunne mens jeg sjokkskadet hadde ene øyeballen limt bort på viduet ut mot gangen i frykt for at noen av "gutta" skulle gå forbi og se inn der jeg sto og scjvuunget/danset meg gjennom en slags rytmisk sportsgymnastikk , der stoppet jeg , satte ned ballen , forlot stedet i mørket og kjørte hjem.
Tror jeg har fått mensen også
Vel , neste uke skal jeg teste Pilates
Måtte bare skrive NOE på en ellers kjedelig Mandags kveld.