Viser resultatene 1 til 8 av 8

Tråd: total motivasjons-"lost"

Kliss nytt medlem carina21 sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    27

Post total motivasjons-"lost"

hei..............................

jobbet på treningssenter,vært super motivert,lært så mange å trene..Snakket så mye om kosthold og div for å motivere andre...Vært i treningsmiljøet,og hatt det rundt meg MYE......

Jeg fikk en kneskade,der legen sa"du må slutte å trene på helsestudio"...Alt raste sammen.....Jeg hoppet rett av diett og trente ikke godt på 6måneder..
    Gikk opp 15kg...Det er helt villt.......Nå har jeg nylig flyttet, og starter å trene i Oslo helt i slutten av mnd,alene......Har startet på et sunnere kosthold,og er klar som faaaen med å gi full gass igjen....
    Men det er et så utrolig stort nederlag for meg og ha havnet her jeg er nå....Det begynner lissom å være en stund siden jeg var der jeg var...Her sitter og snakker en som har jobbet med trening,en som vet så j.godt hva som er sunt og ikke sunt..Her sitter en som har erfart mange ganger at en hurtigkur ikke virker i lengden...Jeg må finne en balanse som jeg trenger hjelp til å finne,så jeg kan holde ut når jeg starter...en diett som gjør fremgang,samtidig som at jeg er en person som helst skulle hatt alt gjort igår...Er redd for å ikke klare å holde motivasjonen oppe når ikke alt skjer på en gang.....jeg vet TTT(ting tar tid)Men jeg nekter å mislykkes denne gangen her.Det er intet alternativ...Jeg må konkurrere med meg selv,og ikke være avhengig av andre..Det er jeg klar for..Men jeg tar imot alle råd og forslag...Selv om jeg vet mye om trening,kosthold og evt.skader kan det ikke være så dumt å gøre hva andre har å si........Håper dere har noe å kommer med da.................................

Med vennlig hilsen carina21

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Først og fremts, velkommen til oss

Jeg syns det er avskyelig visst leger faktisk sier "slutt å tren på helsestudio". Da skulle de vært klubbet i hodet med noe hardt. Selv om man har skader så skal man ikke ligge seg ned å dø. Det er så dumt at det går ikke an.

Ok, da fikk jeg blåst det ut. Det som er viktig her, og som du sikkert vet. Er å gjøre dette til en livstil igjen. Ikke bare noe du gjør akkurat nå for å få akkurat de resultatene du vil ha og så gi deg. Det er hardt til å begynne med, men når dette blir en rutine, så vil også resultatene komme. Det er ingen som syns dette er lett med en gang, man må ofre litt for å få det slik man vil ha det. Og visst dette er noe man virkelig vil, så vil det man ofrer være verdt det.

Ble medlem
    05-2006
    Alder
    27

tusen takk

skjønner ikke helt alt ved denne siden..en finner vel ut av ting.....ikke helt data-helt..........jeg skal lese å lese til jeg stuper for å finne motivasjonen igjen....Men som Joahn Oldenmark fra Body m.sier:.j er inte alt sett noen teoretiker,men derimot en praktiker....Så uansett hva,jeg starter jo å trene 6dager i uken med morgenpromenad og det hele nå om drøy uke........Det er bare det at jeg er så utrolig redd for å mislykkes....det er skremmende å sette seg høye mål.Selv om man lager delmål på veien...Må kanskje finne noe annet å tenke på enn bare treningen og hva å spise...Ja,det krever hudre prosent fokus,skal man lykkes,men når du ender med å sjekke ut kroppen din hver dag,kan det bli litt feil.Du har jo ikke akkurat en ny markering hver dag..............................Jeg er jo ikke tjukk i huet. Bare utålmodig....

Ble medlem
    05-2006
    Alder
    27
    ang. det du sa om leger.....Helt jævla enig.............Det dummeste er å slutte å trene helt.........Da blir jo skader og alt bare værre.....Helt utrolig at dem kan prestere å si noe sånt

til alle leger som ikke forstår seg på fitnessjentene og bodybuilderne,som sier sånt:

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    velkommen

Pass på du ikke starter for hardt igjen når du begynner.. Skynd deg langsomt..

Ble medlem
    05-2006
    Alder
    27

Cool

joa......skal ikke skynde meg altfor mye...Vet det kommer til å skje en hel del ting i starten.Kroppen kommer jo til å få et max-eksplosivt sjokk....Men så kommer det jo en stopper etter det...Har du brukt glutamin over lengre tid før?Mener og ha lest atter glutamin hindrer deg i å få den stoppern.....Er det tilfelle tror du?
    you`ve gotta prepare4the life u want..what u do now,is the way your future are gonna be

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Jeg har brukt glutamin som eget tilskudd. Syns ikke det var verdt pengene. Får nok den glutaminen jeg trenger gjennom proteintilskudd jeg tar ellers.

Ble medlem
    05-2006
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle
    Jeg har brukt glutamin som eget tilskudd. Syns ikke det var verdt pengene. Får nok den glutaminen jeg trenger gjennom proteintilskudd jeg tar ellers.
    neimen da vet jeg det Mr.muscle...... "proteintilskudd"vet jeg funker... Thank u
    you`ve gotta prepare4the life u want..what u do now,is the way your future are gonna be

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.