hei..............................
jobbet på treningssenter,vært super motivert,lært så mange å trene..Snakket så mye om kosthold og div for å motivere andre...Vært i treningsmiljøet,og hatt det rundt meg MYE......
Jeg fikk en kneskade,der legen sa"du må slutte å trene på helsestudio"...Alt raste sammen.....Jeg hoppet rett av diett og trente ikke godt på 6måneder..
Gikk opp 15kg...Det er helt villt.......Nå har jeg nylig flyttet, og starter å trene i Oslo helt i slutten av mnd,alene......Har startet på et sunnere kosthold,og er klar som faaaen med å gi full gass igjen....
Men det er et så utrolig stort nederlag for meg og ha havnet her jeg er nå....Det begynner lissom å være en stund siden jeg var der jeg var...Her sitter og snakker en som har jobbet med trening,en som vet så j.godt hva som er sunt og ikke sunt..Her sitter en som har erfart mange ganger at en hurtigkur ikke virker i lengden...Jeg må finne en balanse som jeg trenger hjelp til å finne,så jeg kan holde ut når jeg starter...en diett som gjør fremgang,samtidig som at jeg er en person som helst skulle hatt alt gjort igår...Er redd for å ikke klare å holde motivasjonen oppe når ikke alt skjer på en gang.....jeg vet TTT(ting tar tid)Men jeg nekter å mislykkes denne gangen her.Det er intet alternativ...Jeg må konkurrere med meg selv,og ikke være avhengig av andre..Det er jeg klar for..Men jeg tar imot alle råd og forslag...Selv om jeg vet mye om trening,kosthold og evt.skader kan det ikke være så dumt å gøre hva andre har å si........Håper dere har noe å kommer med da.................................
Med vennlig hilsen carina21

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat