tøyer folk ut? hvordan? hvor ofte?
Nei
Ja, etter trening
Ja, før trening
Ja, utenom trening
Skjeldent
Annet/spesifiser
tøyer folk ut? hvordan? hvor ofte?
Før og/eller etter trening. Alt etter behov.
You ran a marathon? That's cute …
Har ikkje gjort det nei. Men har fått streng beskjed om å begynne.
'Feo, Fuerte y Formal'
Av og til, men burde gjort det oftere!
senebetennelse i armer og bein gjør at en fort blir nødt til å begynne med slikt...
"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."
-Phil Baroni
Selv tøyer jeg svært skjeldent,tror kanskje jeg må begynne
Hver dag. Opptil flere ganger hvis det er treningsdag. Driver i tillegg med mye bevegelighet/balanse og koordinasjonstrening![]()
I praksis nei.
Dersom jeg sliter med lemmer som "sovner", så tøyer jeg litt etter treningene.
Tøyer innemellom etter en jeg har trent ferdig en muskelgruppe noen ganger mellom set.
Når jeg drev med DC så var det extreme stretching etter hvert sett, noe som fungerte veldig bra. Nå som jeg ikke trener på den måten så kjører jeg stretching etter kardio tre ganger i uken.
tøyer litt mellom settene av og til, stortsett på bryst,rygg og forside lår
La fettet være, kanskje får man bruk for det en dag :)
Tøyer godt hver trening (stort sett), men har planer om å komme i gang med skikkelig stretching.
Of all the things I've lost I miss my mind the most.
Studerer og jobber med data, så jeg prøver å få tøyd brystmusklene 3-4 ganger om dagen. Ellers tøyer jeg rygg og korsrygg/bekkenmuskler? stort sett hver dag..
Litt dynamisk før jeg trener og statisk på ikke treningsdager fo sho
NORKOST
Hann var sær á leikvøllum
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Hann lemjir summar til heljar
Nei. Jeg tøyer bare når jeg må bøye meg for å plukke opp noe.
Folk ler av meg fordi jeg er annerledes. Jeg ler av dem fordi de er like hahaha
Folk ler av meg fordi jeg er annerledes. Jeg ler av dem fordi de er like hahaha
Tøyer litt utenom trening. på Tighte muskelgrupper. Men tøyer IKKE statisk før trening eller mellom sett. Det viser seg at man har mindre kraftutvikling etter statisk tøying, og atp forsvinner om man tøyer mellom sett.
Det tviler jeg ikke påMen studier på sprintere viste klart at de løp saktere etter statisk tøying før løp. Dette pågrunn av mindre kraftutvikling.Har også en på kollega av meg en naprapat og personlig trener som er en av de ledende innen streching i europa som fortalte meg om tøyning mellom sett. og det negative ved dette. Vet jo ikke hvor mange % dette går utover kraften, men en markant sammenheng så man. Så kanskje du hadde hatt bitte litt mer inne på en trening om du ikke gjørde det?
I teorien ialfall
![]()
Har blitt litt flinkere til det, men har fortsatt mye å hente på å tøye betydelig mer.
Bruker "bulgarian split squat" til å tøye hoftebøyere, noe som fungerer veldig bra så det er noe jeg som regel legger til alle trening, men ofte uten ekstra vekt.
Kan egentlig ikke velge noen av alternativene, men jeg svarte "skjelden", selv om jeg egentlig tøyer sjelden.
Får unnskylde meg med at jo mindre bevegelighet, jo bedre utholdenhet i løping (arbeidsøkonomi)![]()
He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"
Jeg tøyer grensene og ofte musklene.

Decompresser rygg og rygghvirvler etter hver trening! Tøyer av og til før, underveis og etter vektøkt hvis jeg rekker, som oftest blir det heller tøying en dag i uken etter kardio. Så og si kun contract-relax-stretching, effektiv strekking altså.
hva er tøying på engelsk egentlig?
Streching?

Stretching
tøyer ryggen omtrent hver dag
=)
Prøvde med litt tøying av bak- og innside av lår før bøyen idag. Var mer behagelig å gå dypt enn til vanlig når jeg ikke tøyer
Får ofte knekk i knærne når jeg går dypt, hva kan det komme av?
Begynte med det for en måneds tid siden, skulderproblemene mine er ihvertfall nesten vekke, og holdningen min er blitt bedre. Er også blitt lettere å få en varig god kroppsholdning når jeg sitter å jobber med pcen uten at det blir tungt.. Dessuten er det jævlig godt å stretche brystet etter noen timer foran PC![]()
Tøyer aldri, har ikke problem med dårlig flexibilitet heller.
jeg tøyer litt men ikke mye fordi jeg synes det er kjedelig, men jeg pleier å gjøre diverse spenningsløsende øvelser inspirert av yogagreier og det funker fett, jeg gjør det først og fremst for velværen sin skyld men det føles bra. Ja også etterpå spretter jeg litt rundt på gulvet og tøyer som det passer segsom å strekke seg om morgenen liksom, jeg gjør det fordi det er digg
But if you can't handle me when I'm all bloated on my cheat meal, then you sure as hell don't deserve me when I'm shredded -Marilyn Monbro