Viser resultatene 1 til 10 av 10

Tråd: Tøying av skulder

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    10-2003

Tøying av skulder

Jeg bare lurer på hvilken øvlese som er god for å tøye ut fremsiden av skulder og rotator ccuff området :??:

anus slikkeren PeterSQRM sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    hold hendene i en knute bak rumpen, før dem så langsomt bakover. så langt bakover som du får dem. trenger kanskje litt hjelp med å utføre øvelsen. men uansett.. jeg aner ikke!

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Ta armen ut til siden i skulderhøyde, ta tak i noe med henda, vri overkroppen vekk fra armen og du tøyer freme hodet av deltoid..

Trekk armen på skrå nedover langs overkroppen din. Ta tak over håndleddet med den andre armen, dra armen ned mot skrå. Og du tøyer midterste hodet av deltoid.

Trekk armen beint over overkroppen i skulderhøyde. Ta tak i noe, og forsiktig strekk armen. Da tøyer du bakre hodet av deltoid.

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    10-2003
    Ta armen ut til siden i skulderhøyde, ta tak i noe med henda, vri overkroppen vekk fra armen og du tøyer freme hodet av deltoid..
    Jeg er litt usikker på utførelse av denne MrMuskel. Har du en tegning eller link?
    Ellers takker jeg så mye!

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33

Wife mrs.byggern sin avatar
    Ble medlem
    03-2003
    Alder
    43
    Godt tips:
    Dra til en naprapat!! Han tøyer og masserer og "knekker". Han lærer deg hvilken måte det er lurt å tøye nakken på hjemme. Så er det bare å få gjort det da helst hver dag komme akkurat derifra nå he he.... :-?

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    jøss kjerring , sitter du bare og surfer når mannen din "sliter" på jobben !

Medlem
    Ble medlem
    03-2002
    Her er et tips fra min naprapat:

Sett håndbaken på sideflesket, ta tak i overarmen med den andre hånden og dra forsiktig fremover. Det enkleste er å gjøre øvelsen sittende.

Platinum Member
    Ble medlem
    03-2003
    Moses: Det funka dårli, armene mine er for store, eller så er jeg for hard :P

Medlem
    Ble medlem
    03-2002
    Eller kanskje for stiv

Prøv å legge handbaken litt lenger mot ryggen så kanskje det går lettere.

Det tok litt tid før jeg greide det også da jeg sikkert er like stiv som deg, men øvelse gjør mester og mykheten kommer etterhvert.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.