Viser resultatene 1 til 13 av 13

Tråd: treingsprogram i 3 uker

Medlem
    Ble medlem
    02-2006
    Alder
    20

treingsprogram i 3 uker

hei ! jeg skal følge dette treningsprogrammet(fullkrops) i 3 uker.. Så etter de 3 ukene legger jeg på litt flere reps og flere kg på manualene.
    Er 14 år, så benk o.l gidder jeg ikke bruke ennå av grunnen at jeg ikke er ferdig utvokst

Noen kommentarer ? noe jeg burde gjøre annerledes ?

Mandag - Fotballtrening m/ situps ( 3*50rep ) skrå press-flyes ( 3 * 25rep 4kg manualer ) Sidehev ( 3*25rep 4kg manualer )

Tirsdag – Gym på skolen. 30 min jogg/sykkel hjemme m/ Underarms-Overarms curl ( 3 * 25rep 4kg manualer) Beinhev ( 3*25rep ) tåhev ( 3 * 40rep)

Onsdag – Gym på skolen. Fotball- og innebandytrening.

Torsdag – SLAPPE AV!

Fredag – Fotballtrening m/ Liggende rygghev ( 3*25rep ) tricepsdips mot benk ( 3* 25 rep ) crunches ( 3* 50rep )

Lørdag – Rolig joggetur ca 40 min

Søndag – SLAPPE AV!

Vitsen er ikke å bli utrolig sterk, men å til sommeren ha noe å vise fram xD

PS: har bare 4kg manualer, så må få kjøpt noe litt tyngre.:P

Har et sunt og bra kosthold spiser nesten ikke godteri etc.

TPK
    TPK er ikke aktiv
    Superior newbie TPK sin avatar
    Ble medlem
    02-2006
    Alder
    27
    Ja, du trenger tyngre vekter, men mer reps?! wtf?!

Skal du bygge muskler, tror jeg du kan glemme programmet ditt..

Medlem
    Ble medlem
    02-2006
    Alder
    20

reps

Hva skal jeg ha flere reps på ?

Takk

TPK
    TPK er ikke aktiv
    Superior newbie TPK sin avatar
    Ble medlem
    02-2006
    Alder
    27
    Hehe... Du trenger IKKE flere reps!

Klarer du så pass mange reps så er vektene alt for lette mener jeg. Kjør så tungt at du klarer ca. 10 reps. Kanskje du bør bytte ut/legge til noen øvelser også? Om du er utvokst eller ikke har ikke så mye å si for f.eks benkpress.

Let/søk etter treningsprogram her, jeg tror det ligger mye bra rundt forbi.

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    03-2006
    Alder
    32
    Hvis du driver med fotball og innebandy og har ambisjoner innen dette, bør du jo finne et program som er tilpasset dette. Ikke bli stor som en okse mener jeg. Da blir du neppe kjapp spiss på Barcelona når du blir stor Bare et tips. Tenk gjennom hva du vil... Du er jo ung og fersk enda

Silver Member SparcoT sin avatar
    Ble medlem
    05-2005
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av lexuszix
    Hvis du driver med fotball og innebandy og har ambisjoner innen dette, bør du jo finne et program som er tilpasset dette. Ikke bli stor som en okse mener jeg. Da blir du neppe kjapp spiss på Barcelona når du blir stor Bare et tips. Tenk gjennom hva du vil... Du er jo ung og fersk enda
    Blir ikke stor i en fei vettu, for å bli stor som en "okse", må du også spise for 5 ++.

Blir sur hver gang jeg hører sånne som deg....! welldone

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    03-2006
    Alder
    32
    Blir sur ? Er det noe som plager deg i skoltn ? Alle skjønner jo at man ikke blir stor i en fei, men hvis du er litt oppegående så skjønner vel du også at du får treningsprogrammer som er tilpasset forskjellige idretter. Man ligger ikke å pumper benk hver dag for å komme under 10.00 på 100-metern!!

Mentalt utfordret wankstarr sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    de som springer 100-metern pleier jo å være ganske store karer da.. trenger bra og trent masse for å feie unna de 100 meterne:P men skjønner hva du mener.. turn trener'n min er ikke så begeistra for pumpinga:P
    <3Fitnessfrøken<3

Bronse Member Kryor sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av lexuszix
    Blir sur ? Er det noe som plager deg i skoltn ? Alle skjønner jo at man ikke blir stor i en fei, men hvis du er litt oppegående så skjønner vel du også at du får treningsprogrammer som er tilpasset forskjellige idretter. Man ligger ikke å pumper benk hver dag for å komme under 10.00 på 100-metern!!
    Styrketrening er en særdeles viktig del av sprint trening.
    Dessuten er det ingen, hverken sprintere eller kroppsbyggere, som ligger å "pumper benk hver dag".
    Er du på beachen, så soler du deg i orntli' sol assa.

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    03-2006
    Alder
    32
    Sitat Opprinnelig skrevet av Kryor
    Styrketrening er en s&#230;rdeles viktig del av sprint trening.
    Dessuten er det ingen, hverken sprintere eller kroppsbyggere, som ligger &#229; "pumper benk hver dag".
    Ja, det er viktig, og NEI, det er jo akkurat det jeg mener! Men poenget mitt er bare at det er viktig &#229; trene riktig i forhold til det du driver med. Er du fotballspiller er det ikke viktig &#229; l&#248;fte 200 i benk. Er du vektl&#248;fter s&#229; er det kanskje det... Forskjellige m&#229;ter &#229; trene p&#229;. Hvis dere ikke skj&#248;nner hva jeg mener n&#229;, skal jeg h&#248;re med den gamle norskl&#230;rern min om jeg kan f&#229; noen ekstratimer!

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Jeg synes Jesper er søtest!
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    03-2006
    Alder
    32
    Hehe... thats it!

Silver Member - III
    Ble medlem
    03-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av Kryor
    Styrketrening er en særdeles viktig del av sprint trening.
    Dessuten er det ingen, hverken sprintere eller kroppsbyggere, som ligger å "pumper benk hver dag".

noen som har Levrone klippet?
    I`m Fitnessfrosk, get used to it!

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.