Kan jeg trene når jeg går på antibiotika?
Kan jeg trene når jeg går på antibiotika?
Det er vel bare å trene ivei hvis du orker.Opprinnelig skrevet av Dolph
Men hvorfor går du på antibiotika da?
Man burde ikke presse kroppen for hardt når man er syk, og mener å ha lest et sted at man bør unngå trening når man har feber..
Team Valhall
Pro Gym Grenland
--------------------------------------
***Semper Fi***
har ikke feber, bare noe i luftveiene.. kan vel prøve en rolig trening og se hvordan det går=)
tror IKKE det er lurt å trene mens du går på antibiotika. Jeg har fått beskjed om det hver gang i hvertfall. Kroppen skal jo ha ro til å fixe det som er galt..?mener nå jeg da.
Det er null stress, legen sa det gikk fint når jeg ble behandlet for bronkitt noen år tilbake.
Uteliv, inneliv eller underliv?
så og si alle leger sier vist forskjellig...?! legen mente på det var lettere fare for å få tilbake sykdomen om jeg trente etc.
Tror det henger mer sammen med hvilken sykdom man har hatt, enn antibiotika i seg selv.
Team Valhall
Pro Gym Grenland
***Semper Fi***
ja, isåfall er det ikke noe problem til meg, skal bare bli kvitt noe som hengte seg fast fra forrgie antib.kur, er helt frisk ellers så satser på at det går bra!
Gjør det. Så heller bare begyn rolig og se hva kroppen din takler. Kroppen sier jo ifra hvis den ikke orkerOpprinnelig skrevet av Dolph
![]()
Team Valhall
Pro Gym Grenland
***Semper Fi***
Som kira sier så er det viktig å ta det rolig. Går ut i fra at du har en eller annen form for luftveis infeksjon? Ta det som sagt rolig i den forstand at du ikke sliter deg ut kondisjons messig.
Uteliv, inneliv eller underliv?
Wohooooo! "Gjør som Kira sier..."Opprinnelig skrevet av stor og sterk
![]()
Men du kommer nok til å merke det på pusten hvis det er i luftveiene det sitter ja. Mest sannsynlig i lungene. Så rolige økter som ikke øker pusten burde vel gå greit. Ikke start med hard kondisjonstrening for å si det sånn.
Team Valhall
Pro Gym Grenland
***Semper Fi***