heyhey!
lurte bare på om det går an å trene bryst 2 ganger i uka i en liten periode..har så dårlige brystmuskler![]()
heyhey!
lurte bare på om det går an å trene bryst 2 ganger i uka i en liten periode..har så dårlige brystmuskler![]()
En dag uten trening en dag uten mening :)
hehe..d sier du hele tiden!![]()
En dag uten trening en dag uten mening :)
sørg for å ha nok hvile mellom øktene. tren f.eks på mandag og torsdag
Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

Det spørs hva kroppen din tåler. og hvordan du skal kjøre.
I`m Fitnessfrosk, get used to it!
etter hav jeg har forstått så du kan ikke tenke antall dager fra bryst til bryst, du må tenke antall dager fra bryst til f.eks bein hvis du skjønnner hva jeg mener. Helt greit å trene bryst flere ganger hvis du ikke går all out på alt annet.
husk at du skal øke din styrke i hver økt (jeg bruker styrke som ett målebånd)
Sist endret av pain; 10-10-04 kl 10:28
Kommer helt anpå hvordan du trener.
Selv trener jeg bryst 3 ganger i uka![]()
Eg trener 3 - 4 dager i uka, men eg har ikke noe split program så eg trener alt på en gang. Det går vel fint? Tenkte siden Niklas spurte om det gjikk an å trene bryst 2 ganger i uken![]()
Forstår eg deg rett, så trener du det samme kvar dag?
Dette går nok bra over en korterer periode, men er litt skummelt med tanke på belastningsskader. Musklene får heller ikke nok kvile til å bygge seg opp, dei blir berre brutt meir ned.
Trene bryst 2 ganger i veka går nok bra det, men viktig å legge opp programmet slik att muskelen får tilstrekkelig kvile. Veit ikkje kva erfaringer dokke andre har, men etter å ha trent nokren år, så er 1 gong i trennigssyklusen nok. Vansklig å kombinere eit skikkelig skulder program og trene bryst 2ganger uken. Belastningsskader dukker fort på denne måten.

Opprinnelig skrevet av nit
WOOOW!!!3 GANGER I UKA!!!!! hvilken umennskelig restitusjon har du ???
Hvordan kjører du dette man?
Opprinnelig skrevet av Fitnessfrosk
Tipper ryp/hst
BØØØØ!
Ja, som sagt kommer det helt anpå hvordan du trener.
Går ikke an å trene HIT the mike mentzer way 3 ganger i uka. Jeg trener HST ja.
Øke for hver trening? Da kommer jeg til å løfte flere tonn om ikke så lengeMen har prøvd det, og det funker ikke. Må trene flere ganger, for jeg må gå opp 5-10 KG om gangen.
Du er 14 år, du skal trene maks 2-3 ganger i uken. Og siden du også bør trene et fullkroppsprogram, så vil du ha en øvelse på bryst på hver trening.

worbid hvorfor må du opp 5-10 kg? har gymmet ditt også for store mellomrom på vektene?
Jeg trener på SATS, og ikke med frivekter foreløpig. Går på maskiner/stativer. De fleste er 5 KG for hver, men enkelte (squats-maskinen?) har 10.
wat
RYP-gutta mener det vil gå an å holde samme vekten 3 treningen på rad, og så øke 15% (istedet for de 5% pr trening) (noen, arrester meg om jeg tuller her).Opprinnelig skrevet av worbid
Når du ikke klarer å øke mer tar du en "SN" (Strategisk Nedtrening). Altså 10-14 dager fri. Så kan du begynne på en rimelig lav vekt og øke videre.![]()
Fri ja... Huff, har nesten ikke samvittighet til slikt![]()
wat