blir det dumt eller? hehe
blir det dumt eller? hehe
=)
Fungerer greit for meg. Sjølvsagt litt utpå dagen.
'Feo, Fuerte y Formal'
Ja, katabolt. Nedsatt IGF-1 i 2 uker. Testosteron er også lavt.
Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
http://kissabibben.blogg.no/
Det kommer vel helt ann på hvor hardt man kjørte på kvelden før. Å trene dagen etter 6 pils må da være null problem.
For a list of all the ways technology has failed to improve the quality of life, please press here.
Dagen derpå syntes jeg burde bestå av bra kost og hvile for å la kroppen hente seg inn.
It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!
what darp said
dagenderpå for meg pleier å gå i masse hvile og massivt vann og matinntak
“Having a pump is like having sex. I train two, sometimes three times a day. Each time I get a pump. It’s great. I feel like I’m coming all day...”
- Arnold Schwarzenegger
Jeg skjønner IKKE hvordan en gift, ja gift, som alkohol skal kunne ha positive effekter TOTALT sett for mennesket. Greit nok, kanskje det er godt for hjertet, men det blir som å argumentere for metanol fordi det er godt mot kviser eller noe slikt.
Alle de som skryter av at det går greit og trene dagen derpå eller at de trener dagen derpå: Det er jo kun fordi dere ikke har drokket nok!! Da har man ingenting på trening og gjøre enn og være hjemme og restutiere seg selv.

Lureper:Med tanke på at hun sikkert har forsynt seg av franske cocktailpølser disse månedene, er kanskje et JÆVLA HELIKOPTER NOE OVER THE TOP!
de som faktisk klarer å gjennomføre en treningsøkt dagen derpå har ikke vært skikkelig på fylla
Its not about the car you drive, its about the size of the arm that hangs out of it :cool:
jøss, denne tråden var plutsellig veldig aktuel for meg![]()