Er det noe problem å trene hver dag så lenge man spiser GODT med mat og varierer treningene?
F.eks 3 dager med vekter og resten varieres med sykling,jogging osv.?
For ligger man i overskudd på kalorier vil man jo gå opp i vekt..
Er det noe problem å trene hver dag så lenge man spiser GODT med mat og varierer treningene?
F.eks 3 dager med vekter og resten varieres med sykling,jogging osv.?
For ligger man i overskudd på kalorier vil man jo gå opp i vekt..
Jeg trener med vekter 6 dager i uken og spiser ikke. Det fungerer veldig godt. Kanskje ikke optimalt, men jeg tar fortsatt godt og vel 170 i benk og litt mer i bøy, så det er fullt mulig.
Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
http://kissabibben.blogg.no/
Jeg trente styrkeløft 9ganger i uken. Så ja det går fint sålenge programmet er fornuftig.
NORKOST
Hann var sær á leikvøllum
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Hann lemjir summar til heljar
nei
Da prøver jeg å ser hvordan det går![]()
Nyttig og velbegrunnet svar...
Det går helt fint. Hovedpoenget er ikke hvor ofte, men hvor ofte du trener med hvilken intensitet og hvilket volum. Treningstoleransen øker gradvis gjennom nettopp trening. Spesielt med et høyt matinntak er det bare å dure på, føler du deg sliten eller resultatene tipper i negativ retning så må du justere volum/intensitet/frekvens/matinntak.
I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.
selvsagt går det ann.
- Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -
Jeg står fremdeles for det jeg sa!!
"Er det noe problem å trene hver dag så lenge man spiser GODT med mat og varierer treningene?"
Nei, det er ikke noe problem!Jeg trener hver eneste dag jeg har mulighet til det. Faktisk trener jeg helkroppsprogram + hard intervall-trening hver dag i perioder, selvsagt etter opptrapping og bruk av sunn fornuft. Lytt til kroppen, den gir deg faktisk signaler!
Sørg for å gradvis øke belastning, intensistet og varihet.
Jeg trener ikke bare hver dag, men også annen hver dag.
Vil du nå toppen må du være villig til å ofre alt som betyr noe, til fordel for noe som ikke betyr noe.
-Kropps bygger på heltid, IKKE deltid.
-Har KUN muskelbilder på facebook. har ikke stort annet å vise til.
-Trener HARDT, annen hver dag.
-Lar blodet BLØ på trening.
-1 kg kylling, HVER dag.
-Har janteloven i PWO-shaken.
-37% ren.
The list!
Big Boy
Mitt bidrag.