Viser resultatene 1 til 45 av 45

Tråd: Trene i fred????

Kliss nytt medlem Frøken sin avatar
    Ble medlem
    04-2007
    Alder
    35

Talking Trene i fred????

Hey! Er det fler enn meg som har litt problemer med å få trene i fred, fordi det alltid er noen som blander trening med kafè????? Selv med Ipod, ignorering og innbitt uttrykk er det alltid noen som skal prate.....noen som har gode tips for å få bort praterne
    Å tåle, å vite, å handle....grunnlaget for kontroll

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av Frøken Vis post
    Hey! Er det fler enn meg som har litt problemer med å få trene i fred, fordi det alltid er noen som blander trening med kafè????? Selv med Ipod, ignorering og innbitt uttrykk er det alltid noen som skal prate.....noen som har gode tips for å få bort praterne
    Gå usminket, med vide klær. De prøver bare å sjekke deg opp.
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Ble medlem
    04-2007
    Alder
    35

Cool

Sitat Opprinnelig skrevet av vio Vis post
    Gå usminket, med vide klær. De prøver bare å sjekke deg opp.
    Hehe, tenkte jeg skulle skaffe noen gamle bolebukser og trøkke på meg en genser i str xxxxxxxl, som jeg dytter ned i buksa. Og topper det hele med en grorud-palme på topplokket

Men helt alvorlig....kanskje jeg skulle bytte senter? Hehe, kanskje komme meg på Haralds Gym. Der får en i det minste være i fred

Medlem arctic_celi sin avatar
    Ble medlem
    12-2006
    Alder
    32
    Forslag:
    - Du kan jo ansette en fyr som stopper alle innpåslitne mannfolk (dyrt kanskje?)
    - Lage treningssenter i kjelleren eller andre plasser (hvis du har plass)
    - Gå med en t-skjorte der det står: ikke snakk til meg!! (kanskje litt frekt?? men hvem bryr seg)
    - Du bare later som du ikke hører hva som blir sagt til deg.

Eller så kan du bare slutte å være så sær
    "Arroganse og selvinnsikt er sjeldent å finne i en og samme person"

Registered User
    Ble medlem
    02-2007
    Gjør som meg: Tren helt alene om natten.

Ble medlem
    04-2007
    Alder
    35

Cool

Sitat Opprinnelig skrevet av arctic_celi Vis post
    Forslag:
    - Du kan jo ansette en fyr som stopper alle innpåslitne mannfolk (dyrt kanskje?)
    - Lage treningssenter i kjelleren eller andre plasser (hvis du har plass)
    - Gå med en t-skjorte der det står: ikke snakk til meg!! (kanskje litt frekt?? men hvem bryr seg)
    - Du bare later som du ikke hører hva som blir sagt til deg.

Eller så kan du bare slutte å være så sær
    Herlig!!! Tester ut alt i morgen tror jeg, hehe. Sær er bare fornavnet......jeg vil heller si direkte vanskelig . Men når jeg trener, så trener jeg. Og i dag (eller blir det i går.....?), ble jeg stående fast i garderoben og høre om alle skadene hun ene hadde. For hun visste at jeg var sykepleier og jobber med muskel/skjellett. Dermed måtte jeg stresse gjennom programmet, for å rekke jobben, bare fordi jeg var så forbanna høflig.....Litt nattlig frustrasjon får utløp nå

Ble medlem
    04-2007
    Alder
    35
    Sitat Opprinnelig skrevet av Nifty Vis post
    Gjør som meg: Tren helt alene om natten.
    En god ide det.....problemet er at jeg jobber jo om natta. Får trent litt da og. Bare for en time siden måtte jeg igang og løfte ei på ca 70kg fra gulv til seng. Og cardio blir jo løpingen fra rom til rom..... Bokse-treningen blir derimot litt vanskelig, hehe.

Registered User
    Ble medlem
    02-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av Frøken Vis post
    Bokse-treningen blir derimot litt vanskelig, hehe.
    Har dere ikke likrom der?

Ble medlem
    04-2007
    Alder
    35

Talking

Sitat Opprinnelig skrevet av Nifty Vis post
    Har dere ikke likrom der?

Herlig!!!! der ga du meg noen mentale bilder jeg slett ikke vil ha like før leggetid.....usj

Platinum Member Freshh sin avatar
    Ble medlem
    07-2005
    Ikke vær så forbanna hyggelig og om du skal være det vær det kun bare du har tid.. Prøv å se sur/konsentrert ut når du løfter, gjerne skrik litt også ..
    Ikke stopp å snakk med folk, bare løft såvidt på brynene når du skal hilse og hils bare skikkelig når det passer deg Da får du den kontakten du ønsker..
    Bli så svær at folk syns du ser farlig ut.
    -Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-

New and improved Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Hvem er det som vil prate med deg, menn eller kvinner?
    RockyRock

Supermod altitude sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42
    Nå ser jeg stygg og frastøtende ut i utgangspunktet så dette er ikke noe stort problem for meg. Og når jeg i tillegg trener med en t-skjorte med bilde av et pilleglass og tekst "Heavily medicated for your protection" så blir det lite koseprat på gymmet.

Men ser du litt snerten ut og er hyggelig mot folk i tillegg kan jeg godt tenke meg at folk gjerne vil ha kontakt - med forskjellig motiv. Men å gjøre seg sur og/eller ufiks, for å slippe å bli forstyrret, er kanskje ikke det du ønsker å fremstå som? Kan det være så enkelt som at når du klar for et nytt sett eller øvelser rett og slett kutter av samtalen (vet det kan være vanskelig om motparten har begynt på en lang monolog) og gjør øvelsene. Om du da fremdeles har et haleheng med tilbedere etter seg så ser jo det bare coolt ut, dronninga av gymmet .

Administrator Klædden sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Off, det her er jeg også syyykt plaga av. Folk skal bort og prate, klemme og kjenne hele tiden. Vet ikke hva jeg skal gjøre jeg. En gang så sa jeg "Sorry, jeg prøver å trene her." med et bittelite smil. Hun har ikke snakket til meg igjen. Så du får prøve den på alle de innpåslitne du også, frøken!

Silver Member Lean01 sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Nr 1 skrap sammen alt du får tak i av bol
    Nr 2 kjør en heeeftig kur, skjegvekst og mørk stemme er en fordel
    Nr 3 barber deg på hodet
    Nr 4 få deg masse tatoveringer(helst hakekors o.l)
    Nr 5 ha en sint utrykk i ansiktet konstant og vær menneskefiendlig

Eller du kan droppe alt dette og bare begynne og ignorere folk!

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Jeg er en mester i å ignorere andre. Det faller meg naturlig på trening. Får stadig kjeft av familie, klassekamerater og liknende om at jeg ikke svarer når de står 50cm foran meg og sier hei. Knepet er å tenke så hardt på at du skal få inn rep nr.4 på benk i dag at du ikke enser noe annet.
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Har ikke dette problemet selv egentlig. Antar at en nedsvettet kar med et stor smil rundt munnen ikke ser helt stabil ut, og folk viker fra meg.

Men et råd er jo å finne et mannfolk å trene med. Da styrer ihvertfall andre mannfolk unna, visst treningspartneren din er grov nok da. Visst du velge Pingle Ola så har det nok ingen effekt.

Svigermor's drøm voids sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    22
    går selv på et gym der alle kjenner alle, alltid er det noen kjente, nesten litt irriterende noen ganger.. skjønner godt hva du mener, men er ikke vanskeligere å si at nå må jeg ta ferdig settet eller at du har dårlig tid, etc..
    Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups

- Pricilla Queen of the Dessert -

Silver Member
    Ble medlem
    02-2006
    Alder
    28
    "Dette er et treningsstudio" eller " Jeg er her for å trene fungerer som regel"yeah yeah

Mannfolk kan være helt umulige noen ganger

Littlefield
    Ble medlem
    04-2005
    trener på lille city, og trener om kvelden, da kan jeg som regel rutte for meg selv..og vil jeg ikke prate så vil jeg ikke prate.. da svarer du bare kort..du trenger ikke være så forbannet høfflig hele tiden.. verstingene er di som konstant skal belære meg om treningen.. vise meg ditt og datt... usj..

Telepathic Overlord of 8. Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Syns det er hyggelig hvis folk skal snakke jeg, det skjer dog svært sjelden hvis jeg ikke går inn for det selv. Den siste som snakket til meg på studioet var en gutt som ville måle armene mine.

Bronse Member Fiat sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    29
    Er ikke så ofte jeg blir plaget med at folk skal prate med meg, min person innbyr vel ikke til det. Det begrenser seg stort sett til spørsmål om spotting, og det går jo greit.
    Men det er en gammel mann som absolutt skal fortelle meg om da han løftet bortimot 400 kilo i markløft. Han har også funnet ut at han skal lære meg å streetfighte som han kaller det. Han anbefalte blant annet å bruke sykkelhansker
    Jeg bruker bare å smile å fortsette med neste sett, og da går han som regel til sitt.

Ferie Septimus sin avatar
    Ble medlem
    06-2002
    Når folk vil snakke med meg på trening, så er det som regel merkelige ting som blir tatt opp... Slik som nå sist f.eks. så var det en som begynte å prate med meg fordi han ville jeg skulle slå ham , og hyggelig som jeg er, så slo jeg ham selvfølgelig

Men det funker som regel bra å gå rundt og se ut som om du er i din egen verden, og ikke enser hva som er/skjer rundt deg.

- Sep
    "Man is a pupil and pain is his teacher."
    -Alfred de Musset-

Et balansert måltid er én cheeseburger i hver hånd!

Banned
    Ble medlem
    10-2006
    Du må bli flinkere til å avbryte samtalen å si : Ey må fullføre settet mitt , kan du safe meg?
    Hvis du er midt i et sett , pust å pes og hvis med kroppspråket at du er opptatt.

NiC
    NiC er aktiv nå
    Superior newbie NiC sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    24
    kommer noen og prater til meg midt i settet klikker jeg. da får de høre det, 'du prater ikke til meg midt i settet!!!!!!!! ' skjønner ikke at folk ikke kan vente med å åpne kjefen sin til jeg er ferdig med settet :|

Medlem noen sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    ubevisst må jeg være kongen av avvisning.
    på 8-10 år med trening på treningssenter er det fortsatt så vidt jeg sier hei til den bak disken og jeg har fortsatt ikke hatt en samtale med noen der.
    (som jeg ikke kjente fra før av, vel og merke)

ipod, ikke øyekontakt,ikke vennlig er nøkkelord her.
    noen is a fictional online character, created by a genius with above average sized genitalia, involved in a complex super dorky online role playing game that exists only in his head. noen is also the man. Do not look directly at noen or make eye contact as noen may attempt to hump your face.If you come into direct contact with noen you will have an orgasm so intense that you will swallow your tongue.

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Jeg er en mester i å ignorere andre. Det faller meg naturlig på trening. Får stadig kjeft av familie, klassekamerater og liknende om at jeg ikke svarer når de står 50cm foran meg og sier hei. Knepet er å tenke så hardt på at du skal få inn rep nr.4 på benk i dag at du ikke enser noe annet.
    Dette er mitt mantra og. Det er her tankene skal være
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Ble medlem
    04-2007
    Alder
    35
    Sitat Opprinnelig skrevet av altitude Vis post
    Nå ser jeg stygg og frastøtende ut i utgangspunktet så dette er ikke noe stort problem for meg. Og når jeg i tillegg trener med en t-skjorte med bilde av et pilleglass og tekst "Heavily medicated for your protection" så blir det lite koseprat på gymmet.

Men ser du litt snerten ut og er hyggelig mot folk i tillegg kan jeg godt tenke meg at folk gjerne vil ha kontakt - med forskjellig motiv. Men å gjøre seg sur og/eller ufiks, for å slippe å bli forstyrret, er kanskje ikke det du ønsker å fremstå som? Kan det være så enkelt som at når du klar for et nytt sett eller øvelser rett og slett kutter av samtalen (vet det kan være vanskelig om motparten har begynt på en lang monolog) og gjør øvelsene. Om du da fremdeles har et haleheng med tilbedere etter seg så ser jo det bare coolt ut, dronninga av gymmet .
    Hehe, groupies....men kanskje å ikke dusje på et par dager gjør susen? Og toppe det hele med å spise en hel hvitløk før trening? Men da tror jeg ikke at jeg holder ut med meg selv engang . Men vi er jo oppdratt (de fleste av oss, tror jeg) til å være høflige.....på grensen til det absurde...

Ble medlem
    04-2007
    Alder
    35
    Sitat Opprinnelig skrevet av Septimus Vis post
    Når folk vil snakke med meg på trening, så er det som regel merkelige ting som blir tatt opp... Slik som nå sist f.eks. så var det en som begynte å prate med meg fordi han ville jeg skulle slå ham , og hyggelig som jeg er, så slo jeg ham selvfølgelig

Men det funker som regel bra å gå rundt og se ut som om du er i din egen verden, og ikke enser hva som er/skjer rundt deg.

- Sep

HÆÆÆÆ?????????? Hehe, skjønte han selv hva han egentlig ba om? Spurte deg vel ikke om det igjen....

Senest i dag (nei det blir i går det.....tror jeg), så kjørte jeg mine sett i fred. Med Ipod i øra og svett og fæl.....plutselig ser jeg at det står en foran meg med åpen munn og tydeligvis prater. Jeg fortsetter å se dumt på ham, ikke hører jeg en meter. Og det samme gjøre han like etterpå. Damene er greie de, de synes jeg bare er rar og da tør de ikke prate med meg. Men av en eller annen grunn skal enkelte menn (ja de er ofte svært gamle), enten legge ut om sine prostata eller tarmbesvær eller andre ting.....

Ble medlem
    04-2007
    Alder
    35

Talking

Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post
    Har ikke dette problemet selv egentlig. Antar at en nedsvettet kar med et stor smil rundt munnen ikke ser helt stabil ut, og folk viker fra meg.

Men et råd er jo å finne et mannfolk å trene med. Da styrer ihvertfall andre mannfolk unna, visst treningspartneren din er grov nok da. Visst du velge Pingle Ola så har det nok ingen effekt.

Ja bare kom du....så er det slutt på det problemet, hehe.

Gold Member guggen sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Tingen er vel litt å ikke møte folk med blikket, bare være i sin egen verden. Og hilse kort hvis man må.

Blir man stoppet kan man bare si at man er for sliten til å snakke eller noe som "neinei jeg får gjøre meg ferdig her"

Er det folk jeg ikke kjenner som kommer med lame klisjeer, så svarer jeg bare kort og går videre

Administrator Klædden sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Nå, frøken, hvordan går det på treningen? Får du være i fred?

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Er vel bare å fortsette settet uten å si ett ord og når settet er ferdig så sier du til personen , unnskyld at jeg ikke svarte deg men jeg var midt i settet , men nå har jeg ca 20sekunder ledig før jeg forbereder neste sett så bare prat i vei , hva var det du ville si ?
    Og etter 20sekunder så blir du fjern igjen og fortsetter med treningen

Superior newbie
    Ble medlem
    04-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av NiC Vis post
    kommer noen og prater til meg midt i settet klikker jeg. da får de høre det, 'du prater ikke til meg midt i settet!!!!!!!! ' skjønner ikke at folk ikke kan vente med å åpne kjefen sin til jeg er ferdig med settet :|

Ja....det mener jeg og . Som oftes så bare freser jeg om jeg blir forstyrret midt i settet. funker det og...

har 20kg biceps Tuba sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Eg blir aldri forstyrret. Kanskje eg ikkje appelerer til den store massen.
    'Feo, Fuerte y Formal'

Ble medlem
    04-2006
    Alder
    22
    ups,feil tråd..

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Chubby chic MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Dette blir kanskje en kjempebump, i såfall unnskyld, men jeg har så lyst å svare på denne.

Det aller verste jeg ser er guttegjenger på 5-6 stk som trener sammen, kjører 5 sett hver (med hver sin vektinnstilling) på en benk mens de snakker om det ble noe på dem i helgen. At folk har lyst å mingle litt på trening er greit, men syklubb med løfting av vekter innimellom er faktisk patetisk.

Jeg har ikke vært så veldig plaget av folk som preiker på trening, men så har jeg stort sett ipod i ørene og ser litt fjern ut også, så det er kanskje ikke så fristene. Også er jeg veldig glad i å trene i STFU-t-skjorten min da Derimot får jeg ganske mye "deg har jeg sett på trening" ute, tilsynelatende er det mye enklere å hilse på folk man møter hele tiden med et par øl innabords.

Jeg synes derimot det er plagsomt med alle de som stirrer og stirrer, jeg blir litt stresset av det. Følelsen av å trene på utstilling er ikke spesielt kul. Der har jeg prøvd alt, både å stirre tilbake, stirre tilbake mens jeg later som jeg har tics, bråke og skremme litt på den måten (som sikkert gir ca like mye fryktinngytende effekt som en chihuahua som gneldrer) men ingenting hjelper. Noen lure tips?
    Heldigvis er julaften på spisedagen min!

Ble medlem
    04-2006
    Alder
    22
    Sitat Opprinnelig skrevet av moreheavygravy Vis post
    Dette blir kanskje en kjempebump, i såfall unnskyld, men jeg har så lyst å svare på denne.

Det aller verste jeg ser er guttegjenger på 5-6 stk som trener sammen, kjører 5 sett hver (med hver sin vektinnstilling) på en benk mens de snakker om det ble noe på dem i helgen. At folk har lyst å mingle litt på trening er greit, men syklubb med løfting av vekter innimellom er faktisk patetisk.

Jeg har ikke vært så veldig plaget av folk som preiker på trening, men så har jeg stort sett ipod i ørene og ser litt fjern ut også, så det er kanskje ikke så fristene. Også er jeg veldig glad i å trene i STFU-t-skjorten min da Derimot får jeg ganske mye "deg har jeg sett på trening" ute, tilsynelatende er det mye enklere å hilse på folk man møter hele tiden med et par øl innabords.

Jeg synes derimot det er plagsomt med alle de som stirrer og stirrer, jeg blir litt stresset av det. Følelsen av å trene på utstilling er ikke spesielt kul. Der har jeg prøvd alt, både å stirre tilbake, stirre tilbake mens jeg later som jeg har tics, bråke og skremme litt på den måten (som sikkert gir ca like mye fryktinngytende effekt som en chihuahua som gneldrer) men ingenting hjelper. Noen lure tips?
    folk som prøver å se fryktinngytende ut er bare enda bedre å stirre på mens man har pause mellom setta:P du må lære å gi faen bare..

Platinum Member
    Ble medlem
    05-2007
    What he said! Konsentrer deg bare om treningen og ikke svar når folk snakker til deg, hvis du da merker det i det hele tatt. Hender jeg merker det. Av og til ikke! Jeg ser litt sur ut og stirrer ned i gulvet og konsentrerer meg BARE om neste sett. Sånn skal hele treningsøkten være. Når du bytter apparat/øvelse kan du gi dine beste bekjente et vink eller et tupp med hodet

Gold Member Omen sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    30
    Det kan hjelpe og stirre passelig intenst inn i øynene på motstander ehhh mente "tilskuere" som stirrer plagsomt når man trener og knurre til dem. Som en rottweiler f.eks

Jeg prøver og trene sent for å unngå de verste folka som trener.. Med det mener jeg wannabe`s og de som er der for og prate og gå i veien for manualene

Platinum Member
    Ble medlem
    05-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av Omen Vis post
    Det kan hjelpe og stirre passelig intenst inn i øynene på motstander ehhh mente "tilskuere" som stirrer plagsomt når man trener og knurre til dem. Som en rottweiler f.eks

Jeg prøver og trene sent for å unngå de verste folka som trener.. Med det mener jeg wannabe`s og de som er der for og prate og gå i veien for manualene
    Hater sånne folk! "Tren for å ha det gøy" osv.... Ja man har det gøy når man oppnår resultater, er seriøs og holder kjeft! Ikke når man snakker hele økten sin.

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Ikke alle trener, noen er der bare for å trimme. Disse skal man ha respekt for, ikke se ned på. De kan være irriterende. Ikke si du er hardcore, vær hardcore, løft tungt og hjelp folk som spør om hjelp og vær høflig. Be above the fray
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Chubby chic MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Animal Vis post
    Ikke alle trener, noen er der bare for å trimme. Disse skal man ha respekt for, ikke se ned på. De kan være irriterende. Ikke si du er hardcore, vær hardcore, løft tungt og hjelp folk som spør om hjelp og vær høflig. Be above the fray
    Quoted for truth
    Det er bedre at folk trener for å ha det gøy enn å sitte på sofaen og trykke i seg boss og fylle sykehuskøene senere i livet med x antall livsstilssykdommer. Har de det kjekt er vel sjansene for at de holder det ved like større også.
    Heldigvis er julaften på spisedagen min!

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av moreheavygravy Vis post
    Quoted for truth
    Det er bedre at folk trener for å ha det gøy enn å sitte på sofaen og trykke i seg boss og fylle sykehuskøene senere i livet med x antall livsstilssykdommer. Har de det kjekt er vel sjansene for at de holder det ved like større også.
    Nettopp. Det handler og om å være et godt forbilde for sporten sin, man kan ikke syte og klage om at bb og styrkeloft osv er ikke godtatt allmennt hvis man oppfører seg som en overlegen tosk på treningsstudioet. Det går FINT ann å være hardcore og hyggelig samtidig. PÅ gymmet vårt trener jeg og styrkeløftcrewet HARDT og TUNGT etter 20.00 og det er ofte vanlige folk der og, vi brøler og slikt som hører med, men vi er høflige og hjelper og slikt hvis de spør og lurer om noe. Dette for at vanlige folk skjønner at vi er idrettsmenn på lik linje med andre idrettsutøvere, ikke bare en gjeng testotullinger som løfter vekter og skremmer folk.
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Superior newbie
    Ble medlem
    02-2005
    godt innlegg einar, kunne ikke vært mer enig!

Platinum Member
    Ble medlem
    05-2007
    Ja. De er jo mennesker de også yeahyeah Neida, men helt enig med Einar der!

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.