Dette blir kanskje en kjempebump, i såfall unnskyld, men jeg har så lyst å svare på denne.
Det aller verste jeg ser er guttegjenger på 5-6 stk som trener sammen, kjører 5 sett hver (med hver sin vektinnstilling) på en benk mens de snakker om det ble noe på dem i helgen. At folk har lyst å mingle litt på trening er greit, men syklubb med løfting av vekter innimellom er faktisk patetisk.
Jeg har ikke vært så veldig plaget av folk som preiker på trening, men så har jeg stort sett ipod i ørene og ser litt fjern ut også, så det er kanskje ikke så fristene. Også er jeg veldig glad i å trene i STFU-t-skjorten min da

Derimot får jeg ganske mye "deg har jeg sett på trening" ute, tilsynelatende er det mye enklere å hilse på folk man møter hele tiden med et par øl innabords.
Jeg synes derimot det er plagsomt med alle de som stirrer og stirrer, jeg blir litt stresset av det. Følelsen av å trene på utstilling er ikke spesielt kul. Der har jeg prøvd alt, både å stirre tilbake, stirre tilbake mens jeg later som jeg har tics, bråke og skremme litt på den måten (som sikkert gir ca like mye fryktinngytende effekt som en chihuahua som gneldrer) men ingenting hjelper. Noen lure tips?