Viser resultatene 1 til 7 av 7

Tråd: Trene når man er støl

Junior Broscientist AxMataz sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31

Trene når man er støl

Søkte litt etter dette men fant ikke svaret på det jeg lurer på.

Nå har jeg kjørt bryst og rygg denne uka, og idag er det skuldre som skal trenes.
    Problemet er at jeg er super støl i alt som er av muskler i overkroppen og det er faktisk tungt å løfte armene over hodet.
    Ser for meg at det kan bli et lite problem med tanke på skuldertreninga.

Men, jeg mener å huske at hvis man varmer opp nok så blir stølheten "borte" og man kan kjøre som vanlig?
    Noen som har erfaring med dette?

Hvordan børe jeg da varme opp uten å slite ut musklene i skuldrene for mye før selve økta?
    Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!

Medlem lizzite sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    29
    Vi er skapt slikt at vi kan trene selv om vi er støle Vi kan restituere oss selv om det blir påført ytterligere belastning..men selv prøver jeg å gi musklene litt hvile iallefall...
    HAKUNA MATATA bike:-

Benny
    Gjest
    Jeg har opplevd at med å varme opp de muskelgruppene du skal trene så forsvinner stølheten. Da kan jeg løfte like mye som jeg gjør til vanlig. Dagen etterpå så er jeg heller ikke så støl som jeg var dagen før. Men hvorvidt det er bra eller dårlig å trene når du er støl kan jeg desverre ikke kompetanse til å svare på.

Administrator Klædden sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Er ikke mye som kan måle seg med å være så støl som du beskriver, axma! At du ikke klarer å ta armene over hodet engang! Mmmm, deilig.

New and improved Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    den stølheten har ødelagt en "karriere" for meg innen bygging, håper det finnes noe der ute som hjelper.
    RockyRock

Platinum Member
    Ble medlem
    03-2003
    jeg ville ikke trent skuldre om du har problemer med å få arma over huet. jeg kjørte en annen type splitt før med skuldertrening 2 dager etter bryst trening, og det resulterte i store problemer i skuldrene, måtte ta en lengre pause. kjører nå søn skuldre,ben, tirs bryst,bic, tors rygg,tric.. og dette fungerer!

Junior Broscientist AxMataz sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Tja, altså jeg får godt med hvile og mye mat, så med tanke på restitusjonen tror jeg ikke det gjør noe.
    Jeg er egentlig bare keen på å klare å gjøre øvelsene riktig, noe som er vanskelig akkurat nå. mushrom

Uansett, nå ble det utsatt til i morgen pga at treningskompisen min sitter fast i sverige, så håper det blir bedre til da.

Prøvde å spille 18 hull golf en gang, to dager etter en helvetes brystøkt, har ALDRI spilt så dårlig før! Alt gjorde vondt og jeg fikk ikke inn ETT ordentlig slag!
    Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!

Lignende tråder

1. Mineralubalanse - Et helseproblem?
    By admin in forum Artikler
    Svar: 18
    Nyeste innlegg: 02-12-06, 20:19
  2. Dumt å stenge en viktig diskusjon!
    By Einherjer in forum OT
    Svar: 93
    Nyeste innlegg: 13-12-04, 13:20
  3. Doggcrap-trening oversatt til norsk!
    By Oracle in forum Trening
    Svar: 8