Får dere trent og spist 100%?
Jepp, trener 100% og spiser perfekt, fremgangen er GOOD.=)
Nja trener så bra som fysisk mulig men spiser litt dårlig.
Hverken spiser eller trener bra nok....
Trener og spiser perfekt, men genetikken knuller meg bak hver dag!
Spiser for dårlig men trener rimelig bra...
Jeg forstår ikke spm grunnet fasinerende lav IQ..
Får dere trent og spist 100%?
Fair trade?
Nei. Hadde jeg svart ja, kunne dere ha ansett det som en vits.
Egentlig ingen svaralternativer som passer for meg, da jeg vil si jeg spiser bedre enn jeg trener.
Spiser bra og får i meg mye proteiner, trener også regelmessig men det er fylla som ødelegger mye for fremgangen min. spesiellt fylla på diett, har jeg fått erfare ikke er optimalt.

Jeg trener bra, spiser bra, men blir allikevel dratt fra i både størrelse og styrke av fjortisser som har anlegg for å bygge og bli sterk![]()
Føler jeg spiser bra og trener bra. Siden jeg har trent seriøst i bare 4-5 mnd har jeg ikke fått den kroppen jeg vil ha enda. Men nådd mange av mine mål:-)
Jøss, hvor ofte drikker du?Opprinnelig skrevet av Lean01
I det siste har det nesten blitt hver helg hehe. Men går fremdeles ned da. Det er lite postitivt for kroppen. Skal legge meg på kcal + snart og da blir det vel ikke et så stort problem med drikking.Opprinnelig skrevet av Tank_Fjell
Ja, en må vel kunne si det
NORKOST - yammi!!!!
Spiser og trener veldig bra, men venter fortsatt på at genmanipulasjon skal komme på markdet![]()
Its amazing how 5% of the people can destroy the reputation of the remaining 95%.
Mat er slit...Men treningen går så det suser
Vel, spiser jeg bedre så kommer treningen sikkert til å gå eenda bedre da.. hmmpfv.
Spiser aldri bra nok, trener aldri bra nok!
Er alltid rom for forbedringer!![]()
GUN SHOW
I am the stiff nipple scissor man
Tonight you can kiss your nipples goodbye
Spiser bortimot perfekt, og treningen er ikke langt i fra. Likevel blir jeg rævkjørt av dårlig karma og en hatefull gud. Skiveutgliding, seneoppheng som rakner, bristet ribbein, kyssesyke, stadige betennelser..
Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
http://kissabibben.blogg.no/
Trefoldighets loven![]()
Opprinnelig skrevet av vio
Hypokonder![]()
GUN SHOW
I am the stiff nipple scissor man
Tonight you can kiss your nipples goodbye
Trening og kost går det 100% på, men det er tungt om dagen, håper det er bare litt som henger igjen etter de 2 ukene fri og at det løsner snart.
Treningen er veldig bra. Maten er ok
- Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -
treninga er bra i forhold til tidligere, og kostholdet er bortimot brukbart![]()
gonna-be fighting machine:)
Trening og kost er katastrofalt i forhold til tidligere. Ser så jævlig ut nå at jeg ikke engang tør å trene der jeg har abb. Nå trener jeg på bedriftsgymmet hvor jeg en gang startet! Sier litt!
Boo fucking hoo.
Var ingen svar alternativer som passet.
Men spiser bra og trener skikkelig, altså med hovedfokus på baseøvelser og mist mulig vissvass. Men genene.....![]()
Teller fotball?
Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!
Klart. Trening det også.
hehe sommerferie fucker vel opp det meste for de flesteOpprinnelig skrevet av Muskelen
men syns det er å overdrive å si at jeg gleder meg til skole til høsten
![]()
gonna-be fighting machine:)
Tch, excuses... Ekte menn skaper og baserer alt på egne rutiner.Opprinnelig skrevet av Muskelen
![]()
Dere som sliter med kosten, er det slik at dere blir feite eller ikke klarer å spise nok?
Spiser feil, så kroppen ikke er optimalt forberedt på harde tak![]()

begge delerOpprinnelig skrevet av Stålballa
![]()
Jeg trener som han her:
http://youtube.com/watch?v=WQajNOdBm...earch=steroids
![]()
Ellers spiser jeg ganske bra. Men fylla fucker litt..
<3Fitnessfrøken<3
Nei jeg bare spiser ikke 100% sunt/bra. Mulig jeg hadde fått pittelitt bedre resultater (merk: jeg er ikke en kroppsbygger) med ett plettfritt kosthold, men jeg tror ikke det har vært verdt det for min del.Opprinnelig skrevet av Stålballa
Spiser ikke 100% sunt siden jeg må jo nesten få leve livet litt også. Jeg lider ikke av den grunn. Er kjempefornøyd med kroppen og aldri vært i bedre form. Men jeg må bli flinkere til å spise mer og trene beina oftere.
Spiser veldig godt, så og si 100 %, i perioder.
Treningene er alltid veldig gode.
184 cm
91 kg
20 år
Skulle egentlig gå på diett til sommeren nå, men gikk ned 10 kg tidligere i år da jeg hadde en lengre sykdomsperiode. Helt for jævlig, men har kommet meg sånn nogenlunde tilbake, selv om jeg mangler noe på styrken. Leser mye om kosthold og trening, og har foreløpig en del å gå på mener jeg selv. Trener alene så er selvfølgelig noe tapt der kontra å ha en seriøs treningspartner, men det passer meg egentlig veldig fint å trene alene. Leser, spør, prøver og lærer.
trener ganske bra men kosten er det verre med. Jeg er en sjel som er glad i god mat (nei ikke fastfood). Men føler jeg spiser ganske sunt, det er vel heller mengden det står på,hehe![]()
Zenox
What doesn't kill you makes you stronger
Trener bra, spiser ganske bra, er på evig bulk så jeg trenger ikke å være blodnøye med kosten. kunne væl vært litt mer flinkere med å kjøre litt mer strikt på enkelte øvelser og spise litt reinere, menmen. det får være
NORKOST
Hann var sær á leikvøllum
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Hann lemjir summar til heljar
spiser og trener bra, men noe bodybuilder matprogram har jeg ikke![]()
Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups
- Pricilla Queen of the Dessert -