Vis resultat av spørreundersøkelsen: Trener du

Antall stemmer
105. Du kan ikke stemme i denne spørreundersøkelsen
  • Hele kroppen , vil være mest mulig balansert

76 72,38%
  • Konkurrerer så hele kroppen trenes selvsagt

8 7,62%
  • Konkurrerer så jeg prioriterer kroppsdeler for å bedre balansen

5 4,76%
  • Trener minimalt med bein eller veldig lett

15 14,29%
  • trener for det meste bare bein

2 1,90%
  • trener stortsett bare biceps og bryst

4 3,81%
  • Trener bare kondisjon

2 1,90%
  • Jeg spiste vafler i går og pizza i dag , skjønner ?

21 20,00%
Flervalgsundersøkelse.
Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultatene 1 til 50 av 63

Tråd: Trener du hele deg eller bare deler (sp undersøkelse)

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18

Trener du hele deg eller bare deler (sp undersøkelse)

Nedprioriterer du noen kroppsdeler på treningen eller går du for helheten ?

Medlem zigge sin avatar
    Ble medlem
    01-2004
    Hadde vafler igår og sitter å venter på pizza nå.
    BØØØØ!

Satyr blah sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    27
    Går for helheten og har pizza i ovnen i skrivende stund
    Ingen vafler på meg i går
    “Having a pump is like having sex. I train two, sometimes three times a day. Each time I get a pump. It’s great. I feel like I’m coming all day...”

- Arnold Schwarzenegger

dr. fatkins tjeh sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    41
    Skal spise reker i kveld!!

Trener hele kroppen, men er ikke ute etter å få større bein, så der kommer jeg ikke til å bruke mye tid. Trener vel egentlig mest for å få mindre bloat på mage og ræv.
    --tjeh
    Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter.

Banned
    Ble medlem
    10-2006
    Trener jo alt, men bryr meg mer om biceps,bryst, i det hele tatt overkropp.
    Men tømmerstokker er fett det

sup brah Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Bare jeg som er ærlig her jo. Gjør undersøkelsen anonym hehe
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

under construction GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Bare jeg som er ærlig her jo. Gjør undersøkelsen anonym hehe
    hehe ærlighet varer lengst

jeg trener hele kroppen men skal ikke legge skjul på at i mine 5 år på gym kunne jeg hatt en bedre prioritering av bentrening!
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Supermod altitude sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42
    Trener hele kroppen, men lite bein nå pga kneproblemer.

sup brah Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Kan bare legge til at jeg nettopp var på trening, og avsluttet med et par sett beinpress
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

Platinum Member
    Ble medlem
    05-2007
    Trener hele kroppen med prioritering av enkelte muskelgrupper avhengig av hva som trenger å jobbes mest med fra tid til annen. Dette vil jeg naturligvis også fortsette å gjøre når jeg skal konkurrere.

Kjerringhelvetet ;) KikkiBJ sin avatar
    Ble medlem
    07-2007
    Alder
    43
    Det finnes da ikke andre vettuge alternativer enn å trene hele kroppen?
    Life is too short to be small!

I am a high performance woman. I can change from darling to bitch in less than two seconds.

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Jeg gidder ikke ta situps. Ikke uten sykkelbukse og rosa pannebånd hvertfall.

Judge, Jury & Executioner Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Hvorfor behandle hele kroppen?
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Gold Member ANARKI 99 sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    32
    Legger,nakke,mage og underarmer kan prioriteres mer en 1-2 ganger i mnd! Man blir no lei av alt styret med den treninga, men d e jo djævelsk arty. Each time I get a pump. It's great. I feel like I'm coming all day. ...
    La fettet være, kanskje får man bruk for det en dag :)

Mentalt utfordret wankstarr sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    Trener hele kroppen, men prøver samtidig å få en bra symmetri, så er enkelte tinger som blir prioritert fremfor andre ting. Bein har jeg kjørt drit hardt lenge, men sliter litt nå pga kneskade. Prøvde å trene med mer enn 100kg i knebøy igår, tok 4 på 140kg, noe jeg ikke skulle gjort. Har smerter i kneet igjen nå
    <3Fitnessfrøken<3

Crappler Shemhazai sin avatar
    Ble medlem
    10-2006
    Alder
    24
    Jeg trener hele kroppen, men gjør bare flerleddsøvelser, så fjortispumperne tror kanskje at jeg ikke trener f. eks. biceps.

Lord of the living dead Premutos sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    30
    For tiden er det mest overkropp. Kan ikke trene noe særlig tungt på beina, på grunn av slitasje i ett kne.

Bronse Member
    Ble medlem
    04-2007
    Alder
    21
    Trener hele kroppen, med fokus p&#229; flerledds- og base&#248;velser. KJ&#248;rer ogs&#229; noen isolasjons&#248;velser p&#229; biceps, triceps, legger og mage. Det eneste jeg (ufrivillig) nedprioriterer er traps, fordi jeg alltid glemmer &#229; trene det. (f&#229;r h&#229;pe det ordner seg med markl&#248;ft, vending og MP). Underarmer blir heller ikke s&#230;rlig prioritert da jeg f&#248;ler dette blir nok trent gjennom mark og chins/pull-ups med vekt.

WorldHeavyweightChampion CM Punk sin avatar
    Ble medlem
    04-2007
    Alder
    27
    Synes det er så utrolig mange som bruker "et slitent kne" eller "en tidligere kneskade" som unnskyldning for ikke å trene slitsomme øvelser som knebøy og mark.

Ser flesteparten av de på gymmen i Molde der jeg trener. Kan sikkert telle på en hånd alle som trener knebøy og markløft der, og jeg tror ikke det er mye annerledes andre steder i landet.

Et eksempel på en som er stikk motsatt er wankstarr. Han har røket korsbåndet, og trener fremdeles mark og bøy(ikke like tungt som før, men sikkert mer smerteefullt)
    Jeg setter selvfølgelig spørsmål om det er så lurt, men mannen har jo et ego på størrelse med Texas.

Føler du deg truffet nå, så er nok du en av de jeg mener.
    MY LIFE, MY RULES!

Telepathic Overlord of 8. Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    S&#229;, burde man trene mark og b&#248;y n&#229;r man har d&#229;rlig kn&#230;r, eller ikke? Og hvem burde f&#248;le seg truffet, de som &#248;delegger kn&#230;rne mer, eller de som ikke gj&#248;r det?

Ble medlem
    04-2007
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av Arralou Vis post
    Så, burde man trene mark og bøy når man har dårlig knær, eller ikke? Og hvem burde føle seg truffet, de som ødelegger knærne mer, eller de som ikke gjør det?
    Hvis man faktisk har dårlige knær, er det jo en gyldig nok grunn
    det. Men mange jeg vet om finner opp alle slags unnskyldninger for ikke å trene mark og bøy.

Om knærene blir ødelagt av å trene bøy og mark, kan vel diskuteres.
    MY LIFE, MY RULES!

Latsabb tombody sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    37
    Sitat Opprinnelig skrevet av CM Punk Vis post
    Synes det er så utrolig mange som bruker "et slitent kne" eller "en tidligere kneskade" som unnskyldning for ikke å trene slitsomme øvelser som knebøy og mark.

Ser flesteparten av de på gymmen i Molde der jeg trener. Kan sikkert telle på en hånd alle som trener knebøy og markløft der, og jeg tror ikke det er mye annerledes andre steder i landet.

Et eksempel på en som er stikk motsatt er wankstarr. Han har røket korsbåndet, og trener fremdeles mark og bøy(ikke like tungt som før, men sikkert mer smerteefullt)
    Jeg setter selvfølgelig spørsmål om det er så lurt, men mannen har jo et ego på størrelse med Texas.

To skjøre legger, har midlertidig skjøvet bort beintreningen.

Savner sårt knebøy, og har grenseløst lyst til å begynne med markløft. Som det er kommet frem i andre tråder, liker jeg å gå i andre retninger enn massen. Derfor er dette øvelser som fremkaller våte drømmer. Kø slipper man også …
    You ran a marathon? That's cute …

Gold Member Andreas sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    20

Høres ut som at du trener på en skikkelig latterlig gym.

Ble medlem
    04-2007
    Alder
    27
    latterlig faktisk.
    ProGym Molde er faktisk ganske bra.
    Kan ikke slakte gymmen fordi det trener en del puddinger der
    MY LIFE, MY RULES!

Gold Member Andreas sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    20
    Men ja, jeg f&#248;ler meg litt truffet av det du skrev mtp. at jeg har nedslitte kn&#230;r fra helvete som gj&#248;r at jeg m&#229; holde tilbake litt p&#229; vektene / trene med varmere/knebind. Men jeg trener mark, s&#229; kan jeg defineres som en pudding?

Ble medlem
    04-2007
    Alder
    27
    Maybe
    MY LIFE, MY RULES!

Ble medlem
    04-2006
    Alder
    30

Å du har faktisk aldri tenkt over att en del av de muligens har problemer med knerne? Har selv fått treningsforbud på grunn av påvist slitasje med MR, på grunn av en korsbånd operasjon for 10 år siden.Syns dette var en litt latterlig uttalelse.Er en pudding jeg da, fordi jeg ikke har lyst på kneprotese når jeg er 40?

Latsabb tombody sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    37
    Halve Norge har vel ikke d&#229;rlige kn&#230;r/legger?
    You ran a marathon? That's cute …

Ble medlem
    04-2006
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av tombody Vis post
    Halve Norge har vel ikke dårlige knær/legger?
    Halve norge er det nok ikke, men tror nok en del har problem, eller har vært borti kne problem

homogravid slogum sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Hva i hellvette skal man med store bein?! Mest upraktiske som finnes. Dessuten er det umulig &#229; finne finne fine bukser i 36-38. Hvis man ikke har lyst &#229; fly rundt i GASP-BUKSE da.

Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    Selvsagt skal man ikke p&#229; d&#248; og liv trene kneb&#248;y og beina er &#248;delagt, men er veldig mange som finner p&#229; unnskyldninger for &#229; ikke trene bein, og spesielt kneb&#248;y, fordi det er slitsomt.. Er jo det CM Punk sikter til. Han skj&#248;nner nok at du ikke kan trene b&#248;y og mark om du er lam i ene benet f.eks
    Har man skader, ja s&#229; tren lett. (Kommer selvsagt an p&#229; hvor alvorlig skaden er...)

Men,men.. Folk gj&#248;r da som de vil:P Jeg digger kneb&#248;y og mark iallefall Selv om det er vanskligere enn f&#248;r og finne bukser..
    <3Fitnessfrøken<3

prz
    prz er aktiv nå
    Gold Member prz sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Jeg skal innr&#248;mme egoet tripper litt n&#229;r jeg sliter litt med &#229; finne spesielt bukser i butikkene for tiden. Jakker er egentlig enda verre. Alt er jo laget for sm&#229; italienske homser.

Uansett ser jeg klart tendensen hvor jeg ogs&#229; trener. Men det som egentlig river mest i hjerteroten er hvordan 80&#37; av alle som trener b&#248;y bruker en bevegelsesbane p&#229; 5 cm. Ekstra spennt var jeg forleden n&#229;r en pinne p&#229; 2 meter fant ut han skulle b&#248;ye med 140 rett forran en som l&#229;g og tok franskpress...

De som ikke b&#248;yer her er som oftest de som ikke trener spesielt seri&#248;st. S&#229; de f&#229;r bare styre p&#229; egentlig. Bryr meg ikke s&#230;rlig

Medlem
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    27
    Jeg har selv problemer med kn&#230;ra, men har ikke klart &#229; finne selve problemet selv etter en MR unders&#248;kelse. Derfor har jeg bestemt meg for &#229; trene ben lett, og heller bare avbryte de gangene jeg merker at kroppen sier ifra.Jeg trener stort sett bare med en 40-60 kg i frontb&#248;y for tia og synes jo det er litt d&#248;vt, men s&#229;nn f&#229;r det bare v&#230;re.

En ulempe er jo at marken min blir begrenset av benstyrken, menmen. Jeg er jo bare en hobbymosjonist allikevel

Superior newbie -Makaveli- sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    27
    Jeg trener stortsett hele kroppen, men prioriterer rygg & bein framfor alt annet.
    Norkost iz da shiznit foe shizzle mah nizzle!

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    N&#229;r jeg tenker meg om s&#229; har jeg faktisk v&#230;rt p&#229; MR med kn&#230;rne og de fant noen slitasjegreier og slakke b&#229;nd osv men det er overhodet ikke derfor jeg ikke presser meg seri&#248;st p&#229; beintreningen , jeg skal ikke stille i noen konkurranse og beina er store nok til &#229; knuse et par av disse kneb&#248;ygutta i en posering alikevel s&#229; hva er vitsen. Dra rundt p&#229; un&#248;dvendig vekt er bare tull om man ikke er utstyrt med knalltynne bein. N&#229;r beina er s&#229;nn t&#229;lelig greie s&#229; er det vel bare &#229; vedlikeholdstrene. Da jeg hadde st&#248;rre bein s&#229; passet omtrent ingen av de fine buksene jeg fant i butikken , det er s&#229; teit &#229; kj&#248;pe en bukse st&#248;rrelse 36-38 og snurpe den inn i midjen bare for at den skal passe i l&#229;rene.
    Dessuten s&#229; ser det ikke mye konge ut med 45+ legger stikkende ut av shortsen , ihvertfall ikke om man er en hobbit p&#229; 171cm slik jeg er

Superior newbie
    Ble medlem
    02-2005
    trener ikke bein bortsett fra sykling, g&#229;ing, jogging etc. Hvorfor? Jo, fordi jeg har store nok bein fra f&#248;r av og har ingen planer om &#229; stille.

Rå som få! adda sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    spionerer noen på meg? jeg spiste vafler i går, og kommer akkurat fra en deilig hjemmelaga pizza nå! sant sant! det var bare creepy
    "Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."

-Phil Baroni

Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av NK Vis post
    Dessuten så ser det ikke mye konge ut med 45+ legger stikkende ut av shortsen , ihvertfall ikke om man er en hobbit på 171cm slik jeg er
    Jeg er 175, og låra mine var 64cm, og legge 42.. 45+ legger høres nokså grovt ut i den høyden ja Men selv mener jeg det er fett med store lår, men at rumpa har blitt såpass mye større samtidig, det kunne jeg klart meg foruten
    <3Fitnessfrøken<3

Bronse Member Royb sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    26
    [QUOTE=wankstarr;538169men at rumpa har blitt såpass mye større samtidig, det kunne jeg klart meg foruten[/QUOTE]

WORD! hvis man i tillegg er genetisk "begavet" på det området så blir det litt i overkant

Gold Member aion sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av Royb Vis post
    WORD! hvis man i tillegg er genetisk "begavet" på det området så blir det litt i overkant
    Ikke fint å baksnakke gard, roy.

Har forøvrig et dårlig kne, som følge av fotball. Minisk og brusk er helt fraværende, men har klart å få bygd en del muskler som støtter opp rundt kneet. Kneet var stivt og vondt å gå på tidligere, etter jeg begynte å trene med vekter har det forsvunnet gradvis.

Tren bein unger
    Sitat Opprinnelig skrevet av Alex_92
    Jeg er 15 år, har stil og liker biler. Klart jeg liker rap og hip/hop!

GrEmLiNgS` Puppet MiaMari sin avatar
    Ble medlem
    11-2007
    Alder
    28
    Hmm...vanskelig &#229; forst&#229; at folk vekkprioriterer beina sine. Jeg for min del elsker &#229; trene bein

under construction GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av MiaMari Vis post
    Hmm...vanskelig &#229; forst&#229; at folk vekkprioriterer beina sine. Jeg for min del elsker &#229; trene bein
    da det er den tyngste delen &#229; trene og ikke minst den delen man viser minst frem s&#229; forst&#229;r jeg det men for min egen del liker jeg ikke &#229; brife frem noen av kroppsdelene mine til andre enn meg selv og deg s&#229; da er det jo viktig at alt ser bra ut da du ofte ser meg delvis naken
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Den anale hevneren Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Kj&#248;rer vel kneb&#248;y en gang i m&#229;neden eller noe. Hater n&#229;r bukser ikke passer, og legger har jeg ikke trent p&#229; to &#229;r.
    Uteliv, inneliv eller underliv?

Ble medlem
    11-2007
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av GrEmLiNgS Vis post
    da det er den tyngste delen å trene og ikke minst den delen man viser minst frem så forstår jeg det men for min egen del liker jeg ikke å brife frem noen av kroppsdelene mine til andre enn meg selv og deg så da er det jo viktig at alt ser bra ut da du ofte ser meg delvis naken
    Pjah..brifing er for pyser, men greit å være balansert og ergonomisk riktig proposjonert Og ja..du ser jo meeeeget deilig ut både delvis og total naken

pusi she-ra sin avatar
    Ble medlem
    01-2008
    Alder
    30
    Dere to alts&#229;.. (Mia og Greml)

Trente bare overkropp, og mark f&#248;r. Var livredd for &#229; f&#229; stor forside l&#229;r. Ble litt inspirert av de sinnsyke bein&#248;ktene deres faktisk, s&#229; om jeg blir for gigantisk og hulkete skylder jeg p&#229; dere. Leggene trener jeg aldri. Syns de er store nok som de er. F&#248;r jeg startet med l&#229;rpumpingen var legg og l&#229;r omtrent like i st&#248;rrelse. Nesten i allefall.. hehe..

Gold Member Yngwie sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    24
    Hopper glatt over kneb&#248;y, da jeg ikke har utstyr for &#229; gj&#248;re det trygt. Forslag til fullgode erstatninger, hvor jeg slipper &#229; knuse panna mot veggen?

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Chubby chic MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Trener jevnt hele kroppen. Føler ikke jeg har trent lenge nok til å begynne å "prioritere" kroppsdeler etc. enda. Eller, trener ikke legger spesifikt da, føler 38 cm rundt holder :S
    Heldigvis er julaften på spisedagen min!

Silver Member
    Ble medlem
    04-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av MiaMari Vis post
    Pjah..brifing er for pyser, men greit å være balansert og ergonomisk riktig proposjonert Og ja..du ser jo meeeeget deilig ut både delvis og total naken
    HMMM, pm kanskje(det er ikke alt vi trenger å vite).Store lår er tøft, så lenge de er full av muskler.
    Lureper:Med tanke på at hun sikkert har forsynt seg av franske cocktailpølser disse månedene, er kanskje et JÆVLA HELIKOPTER NOE OVER THE TOP!

Judge, Jury & Executioner Big Boy sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    Vurderer ofte om jeg skal kutte ut og trene armer over en 3mnd periode, men ja.. det skjer aldri

TEAM BODYTECH

Ble medlem
    11-2007
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av she-ra Vis post
    Dere to altså.. (Mia og Greml)

Trente bare overkropp, og mark før. Var livredd for å få stor forside lår. Ble litt inspirert av de sinnsyke beinøktene deres faktisk, så om jeg blir for gigantisk og hulkete skylder jeg på dere. Leggene trener jeg aldri. Syns de er store nok som de er. Før jeg startet med lårpumpingen var legg og lår omtrent like i størrelse. Nesten i allefall.. hehe..
    Hihi...kjekt med kraftige bein Selv om jeg ikke er en x-tra small lenger rundt rumpe og lår har jeg aldri fått så mange komplimenter for beina mine som nå! Etter en del år på tåspiss-sko er leggene også ganske kraftige, men jeg fortsetter å trene dem...jeg synes det er så dritpent med muskuløse legger i høyhælte sko,hihi! Tar det som et kompliment hvis du skylder på oss når du får store lår!

Side 1 av 2 12 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.