Nedprioriterer du noen kroppsdeler på treningen eller går du for helheten ?
Hele kroppen , vil være mest mulig balansert
Konkurrerer så hele kroppen trenes selvsagt
Konkurrerer så jeg prioriterer kroppsdeler for å bedre balansen
Trener minimalt med bein eller veldig lett
trener for det meste bare bein
trener stortsett bare biceps og bryst
Trener bare kondisjon
Jeg spiste vafler i går og pizza i dag , skjønner ?
Nedprioriterer du noen kroppsdeler på treningen eller går du for helheten ?
Hadde vafler igår og sitter å venter på pizza nå.
BØØØØ!
Går for helheten og har pizza i ovnen i skrivende stund
Ingen vafler på meg i går![]()
“Having a pump is like having sex. I train two, sometimes three times a day. Each time I get a pump. It’s great. I feel like I’m coming all day...”
- Arnold Schwarzenegger
Skal spise reker i kveld!!
Trener hele kroppen, men er ikke ute etter å få større bein, så der kommer jeg ikke til å bruke mye tid. Trener vel egentlig mest for å få mindre bloat på mage og ræv.
--tjeh
Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter.
Trener jo alt, men bryr meg mer om biceps,bryst, i det hele tatt overkropp.
Men tømmerstokker er fett det![]()
Bare jeg som er ærlig her jo. Gjør undersøkelsen anonym hehe
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
Trener hele kroppen, men lite bein nå pga kneproblemer.
Kan bare legge til at jeg nettopp var på trening, og avsluttet med et par sett beinpress![]()
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

Trener hele kroppen med prioritering av enkelte muskelgrupper avhengig av hva som trenger å jobbes mest med fra tid til annen. Dette vil jeg naturligvis også fortsette å gjøre når jeg skal konkurrere.
Det finnes da ikke andre vettuge alternativer enn å trene hele kroppen?
Life is too short to be small!
I am a high performance woman. I can change from darling to bitch in less than two seconds.
Jeg gidder ikke ta situps. Ikke uten sykkelbukse og rosa pannebånd hvertfall.
Hvorfor behandle hele kroppen?
Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.
Legger,nakke,mage og underarmer kan prioriteres mer en 1-2 ganger i mnd! Man blir no lei av alt styret med den treninga, men d e jo djævelsk arty. Each time I get a pump. It's great. I feel like I'm coming all day. ...
La fettet være, kanskje får man bruk for det en dag :)
Trener hele kroppen, men prøver samtidig å få en bra symmetri, så er enkelte tinger som blir prioritert fremfor andre ting. Bein har jeg kjørt drit hardt lenge, men sliter litt nå pga kneskade. Prøvde å trene med mer enn 100kg i knebøy igår, tok 4 på 140kg, noe jeg ikke skulle gjort. Har smerter i kneet igjen nå![]()
<3Fitnessfrøken<3
Jeg trener hele kroppen, men gjør bare flerleddsøvelser, så fjortispumperne tror kanskje at jeg ikke trener f. eks. biceps.
For tiden er det mest overkropp. Kan ikke trene noe særlig tungt på beina, på grunn av slitasje i ett kne.
Trener hele kroppen, med fokus på flerledds- og baseøvelser. KJører også noen isolasjonsøvelser på biceps, triceps, legger og mage. Det eneste jeg (ufrivillig) nedprioriterer er traps, fordi jeg alltid glemmer å trene det. (får håpe det ordner seg med markløft, vending og MP). Underarmer blir heller ikke særlig prioritert da jeg føler dette blir nok trent gjennom mark og chins/pull-ups med vekt.
Synes det er så utrolig mange som bruker "et slitent kne" eller "en tidligere kneskade" som unnskyldning for ikke å trene slitsomme øvelser som knebøy og mark.
Ser flesteparten av de på gymmen i Molde der jeg trener. Kan sikkert telle på en hånd alle som trener knebøy og markløft der, og jeg tror ikke det er mye annerledes andre steder i landet.
Et eksempel på en som er stikk motsatt er wankstarr. Han har røket korsbåndet, og trener fremdeles mark og bøy(ikke like tungt som før, men sikkert mer smerteefullt)
Jeg setter selvfølgelig spørsmål om det er så lurt, men mannen har jo et ego på størrelse med Texas.
Føler du deg truffet nå, så er nok du en av de jeg mener.
MY LIFE, MY RULES!
Så, burde man trene mark og bøy når man har dårlig knær, eller ikke? Og hvem burde føle seg truffet, de som ødelegger knærne mer, eller de som ikke gjør det?
To skjøre legger, har midlertidig skjøvet bort beintreningen.
Savner sårt knebøy, og har grenseløst lyst til å begynne med markløft. Som det er kommet frem i andre tråder, liker jeg å gå i andre retninger enn massen. Derfor er dette øvelser som fremkaller våte drømmer. Kø slipper man også …![]()
You ran a marathon? That's cute …
latterlig faktisk.
ProGym Molde er faktisk ganske bra.
Kan ikke slakte gymmen fordi det trener en del puddinger der![]()
MY LIFE, MY RULES!
Men ja, jeg føler meg litt truffet av det du skrev mtp. at jeg har nedslitte knær fra helvete som gjør at jeg må holde tilbake litt på vektene / trene med varmere/knebind. Men jeg trener mark, så kan jeg defineres som en pudding?
Maybe![]()
MY LIFE, MY RULES!
Å du har faktisk aldri tenkt over att en del av de muligens har problemer med knerne? Har selv fått treningsforbud på grunn av påvist slitasje med MR, på grunn av en korsbånd operasjon for 10 år siden.Syns dette var en litt latterlig uttalelse.Er en pudding jeg da, fordi jeg ikke har lyst på kneprotese når jeg er 40?
Halve Norge har vel ikke dårlige knær/legger?
You ran a marathon? That's cute …
Hva i hellvette skal man med store bein?! Mest upraktiske som finnes. Dessuten er det umulig å finne finne fine bukser i 36-38. Hvis man ikke har lyst å fly rundt i GASP-BUKSE da.
Selvsagt skal man ikke på dø og liv trene knebøy og beina er ødelagt, men er veldig mange som finner på unnskyldninger for å ikke trene bein, og spesielt knebøy, fordi det er slitsomt.. Er jo det CM Punk sikter til. Han skjønner nok at du ikke kan trene bøy og mark om du er lam i ene benet f.eks
Har man skader, ja så tren lett. (Kommer selvsagt an på hvor alvorlig skaden er...)
Men,men.. Folk gjør da som de vil:P Jeg digger knebøy og mark iallefallSelv om det er vanskligere enn før og finne bukser..
<3Fitnessfrøken<3
Jeg skal innrømme egoet tripper litt når jeg sliter litt med å finne spesielt bukser i butikkene for tiden. Jakker er egentlig enda verre. Alt er jo laget for små italienske homser.
Uansett ser jeg klart tendensen hvor jeg også trener. Men det som egentlig river mest i hjerteroten er hvordan 80% av alle som trener bøy bruker en bevegelsesbane på 5 cm. Ekstra spennt var jeg forleden når en pinne på 2 meter fant ut han skulle bøye med 140 rett forran en som låg og tok franskpress...
De som ikke bøyer her er som oftest de som ikke trener spesielt seriøst. Så de får bare styre på egentlig. Bryr meg ikke særlig![]()
Jeg har selv problemer med knæra, men har ikke klart å finne selve problemet selv etter en MR undersøkelse. Derfor har jeg bestemt meg for å trene ben lett, og heller bare avbryte de gangene jeg merker at kroppen sier ifra.Jeg trener stort sett bare med en 40-60 kg i frontbøy for tia og synes jo det er litt døvt, men sånn får det bare være.
En ulempe er jo at marken min blir begrenset av benstyrken, menmen. Jeg er jo bare en hobbymosjonist allikevel![]()
Jeg trener stortsett hele kroppen, men prioriterer rygg & bein framfor alt annet.
Norkost iz da shiznit foe shizzle mah nizzle!
Når jeg tenker meg om så har jeg faktisk vært på MR med knærne og de fant noen slitasjegreier og slakke bånd osv men det er overhodet ikke derfor jeg ikke presser meg seriøst på beintreningen , jeg skal ikke stille i noen konkurranse og beina er store nok til å knuse et par av disse knebøygutta i en posering alikevelså hva er vitsen. Dra rundt på unødvendig vekt er bare tull om man ikke er utstyrt med knalltynne bein. Når beina er sånn tålelig greie så er det vel bare å vedlikeholdstrene. Da jeg hadde større bein så passet omtrent ingen av de fine buksene jeg fant i butikken , det er så teit å kjøpe en bukse størrelse 36-38 og snurpe den inn i midjen bare for at den skal passe i lårene.
Dessuten så ser det ikke mye konge ut med 45+ legger stikkende ut av shortsen , ihvertfall ikke om man er en hobbit på 171cm slik jeg er
trener ikke bein bortsett fra sykling, gåing, jogging etc. Hvorfor? Jo, fordi jeg har store nok bein fra før av og har ingen planer om å stille.
spionerer noen på meg? jeg spiste vafler i går, og kommer akkurat fra en deilig hjemmelaga pizza nå! sant sant! det var bare creepy![]()
"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."
-Phil Baroni
[QUOTE=wankstarr;538169men at rumpa har blitt såpass mye større samtidig, det kunne jeg klart meg foruten[/QUOTE]
WORD! hvis man i tillegg er genetisk "begavet" på det området så blir det litt i overkant![]()
Ikke fint å baksnakke gard, roy.
Har forøvrig et dårlig kne, som følge av fotball. Minisk og brusk er helt fraværende, men har klart å få bygd en del muskler som støtter opp rundt kneet. Kneet var stivt og vondt å gå på tidligere, etter jeg begynte å trene med vekter har det forsvunnet gradvis.
Tren bein unger![]()
Opprinnelig skrevet av Alex_92
Hmm...vanskelig å forstå at folk vekkprioriterer beina sine. Jeg for min del elsker å trene bein![]()
da det er den tyngste delen å trene og ikke minst den delen man viser minst frem så forstår jeg det men for min egen del liker jeg ikke å brife frem noen av kroppsdelene mine til andre enn meg selv og deg så da er det jo viktig at alt ser bra ut da du ofte ser meg delvis naken![]()
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Kjører vel knebøy en gang i måneden eller noe. Hater når bukser ikke passer, og legger har jeg ikke trent på to år.
Uteliv, inneliv eller underliv?
Dere to altså..(Mia og Greml)
Trente bare overkropp, og mark før. Var livredd for å få stor forside lår. Ble litt inspirert av de sinnsyke beinøktene deres faktisk, så om jeg blir for gigantisk og hulkete skylder jeg på dere.Leggene trener jeg aldri. Syns de er store nok som de er. Før jeg startet med lårpumpingen var legg og lår omtrent like i størrelse. Nesten i allefall.. hehe..
Hopper glatt over knebøy, da jeg ikke har utstyr for å gjøre det trygt. Forslag til fullgode erstatninger, hvor jeg slipper å knuse panna mot veggen?
Trener jevnt hele kroppen. Føler ikke jeg har trent lenge nok til å begynne å "prioritere" kroppsdeler etc. enda. Eller, trener ikke legger spesifikt da, føler 38 cm rundt holder :S
Heldigvis er julaften på spisedagen min!

Hihi...kjekt med kraftige beinSelv om jeg ikke er en x-tra small lenger rundt rumpe og lår har jeg aldri fått så mange komplimenter for beina mine som nå! Etter en del år på tåspiss-sko er leggene også ganske kraftige, men jeg fortsetter å trene dem...jeg synes det er så dritpent med muskuløse legger i høyhælte sko,hihi! Tar det som et kompliment hvis du skylder på oss når du får store lår!
![]()