Dette blir jo hypet opp gang på gang, men hvor mange er det egentlig som trener dette jevnlig?
Dette blir jo hypet opp gang på gang, men hvor mange er det egentlig som trener dette jevnlig?
Jeg har skikkelig lyst, og føler meg alltid toppmotivert før øktene, men jeg gjennomfører det liksom ikke. Det ender alltid opp med laffejogging. Ja, jeg er en lat jævel![]()
Don't train with machines, be one!
Torturkardio? Nei takk!
Jeg er overbevist om at det er bra, men jeg synes ikke det er gøy.
You ran a marathon? That's cute …
Jeg kjører gjerne på med litt intervallgreier når jeg har tjukkaangst.
Jeg svarte ja selv om jeg ikke gjør det , men nå er det ingen vei utenom for nå har jeg lovet å være med kjerringa ut om morgene heretter (skal bare flytte i helgen så er jeg råklar).
Kombinere jeg det med grønnsak,tofu,fiskediett som jeg aldri i verden klarer å gjennomføre så blir jeg lett som en fjær på et par mnd.
Ja kjører gerilja kardio-aktig. Litt lengre drag, litt lengre pauser og litt færre 'sett'. Fungerer utmerket for fettbrenning og for å bedre kondisjonen. Skjer også at jeg legger ut på en langtur av og til.
For a list of all the ways technology has failed to improve the quality of life, please press here.
Prowlerpush intervals!!!
NORKOST
Hann var sær á leikvøllum
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Hann lemjir summar til heljar
god gammeldags kardio, gerilja, og litt andre intervaller.. kjenner litt på dagsformen hva den orker..
"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."
-Phil Baroni
2 runder GK i uka og 2 runder med god gammeldags jogging ute i guds frie natur

Jeg kjører stubborn fat protocol #2 som lyle Mcd har satt opp, 1-2 ganger i uka.
Ja. Varierer mellom langintervaller for maksimalt oksygenopptak: 4-6*3-5 min, og kortintervaller for anaerob utholdenhet, hurtighet og økt forbrenning, da gjerne 20-45 sekunders sprinter med 10-90 sekunders pause. (30/30*15 er en klassiker). Langkjøring trener jeg for aerob utholdenhet og restitusjon. Trener ikke alt hele tida, men periodiserer det etter målene...
Pleier kjøre 4x4 intervall. Da ikke nødvendigvis for fettforbreningen, men mest for kondisjon og O2 opptaket. Synes det brenner bra med fett også. For tiden så blir det ca 1,5 time om dagen med gange også svir av noen kalorier da også..

Bakkespurter en gang i uken.
Tortur, men tror det gjør godt![]()

4 forskjellige kardioprotokoller i den boken, som settes opp i i forhold til resten av treningen-dietten. Veldig lærerik bok![]()
En av de:
5 min oppvarming
5x10 sek på - 45 sek av intervaller
5 min hvile
30 min hurtig gange
5x30 sek på-30 sek av intervaller
5 min nedtrapping.
Det burde vært flere valgmuligheter. Ingen av disse passer meg:P
Kan noen fortelle meg om dette er særdeles dårlig prestasjon?
Jeg har mølla på 15 grader oppoverbakke 13-16km/t 6-7x15 sek "spurt" og 10 sek hvile. Steger til siden i pausene. Tar for lang tid å stille hastigheten.
Det er på de 2 siste jeg virkelig kjenner det. På siste sliter jeg med å få beina til å følge med og blir helt pumpa.
Nei da injiserer jeg heller noen ml med kortison istedet for å slite ræva av meg og oppnå det samme.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Kjører intervaller med GPP treninga mi.

Kjører verken intervalltrening eller gammeldags kardio med statisk intensitet
Jeg sykler en time og ti minutter hver morgen (nesten ihvertfall) og det er en såpass variert løype at jeg får rolige perioder i nedoverbakker og melkesyre perioder i oppoverbakker og terreng.
Samme her! Hadde garantert endt i blod og tannsprut.
Ble plutselig obs på at det gikk an å taste inn eksakt ønsket hastighet i det numeriske panelet på tredemølla. Hastigheten endres kanskje 2x så raskt da kontra hvis man holder nede piltasten. Mener det er typen Life Fitness - møller det er snakk om her.
Jeg trener det på mølle og sykkel og det gjør at jeg kan spise hva jeg vil når jeg vil hele døgnet.
RockyRock
Kødder du? :P
Prøver å få det til, men det er prioritert under styrketreningen. Kan fint tro på at det funker. Blir sur som en gammel vaktmester i kroppen av det ihvertfall![]()
Er ikke uvanlig å høre jenter som snakker om at de endelig har begynt å trene, så nå kan de spise akkurat hva de vil. Er som regel ikke de mest veltrente som kommer med slike utsagn dog.