Og i såfall hvordan? hvis ikke , hvorfor?
Jeg trener i morgen, men blir en tidlig øktVanlig styrke!
Og i såfall hvordan? hvis ikke , hvorfor?
Jeg trener i morgen, men blir en tidlig øktVanlig styrke!
-Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-
Næh, på julaften spiser jeg ett digert måltid til frokost (for å bli maks sulten til middagen i 18-tiden), før jeg kjører rundt med gaver til venner og kjente og blir sittende hos de en stund, før jeg igjen kommer hjem og hjelper til med maten, dusjer, ordner meg og kommer meg inn i dressen før etegildet starter.![]()
Tja, trener ikke på julaften, men skal ikke se bort i fra at jeg ville gjort det såfremt gymmet hvor jeg trener faktisk har åpent! :-(
Norkost iz da shiznit foe shizzle mah nizzle!
Har lagt inn styrkefri i 1-1,5 uke nå i jula. så nei trener ikke.
Har passa inn jula sånn delvis i syklussen siden det ikke er åpent på senteret der jeg trener, desverre.
nope.. følger fast splitt, som tilsier ingen trening i helgene akkurat nå![]()
Jay Cutler as president
Kjører en intervalløkt på tyggemusklene... ikke stort mer enn det![]()
De siste julene har jeg alltid av en eller annen grunn våknet veldig tidelig. Da har det stått en lang og oppfriskende julejogg (siden om kvelden blir det veldig mye mat og da er det godt å ha fått vekk litt kalorier).
Ellers så har det vært omvendt at jeg ikke har klart å få sove. Da har jeg også tatt på meg skoa og jogga meg en lang tur og når jeg kommer hjem dusjer og tar en shake så sovner jeg fort og gærli...
Uten om det blir det som regel fri på juleaften![]()
Begynn med å gjøre det som er nødvendig, deretter det som er mulig. Og plutselig greier du det umuligeMin Treningslogg
Min Profil
http://s1.gladiatus.no/game/c.php?uid=56766
Trener ikke på julaften, men det er fordi jeg har fri på søndager og ikke fordi det er jul
Hadde det vært åpent og jeg etter planen skulle ha trent, så hadde jeg gjort det.
Er søndag og vanlig treningsfri fra vektene.. men blir en cardio-økt med hunden i skogen...
"Pain is just weakness leaving your body"
I morgen har jeg planlagt å minne meg selv på at det er jul, ettersom jeg har glemt det helt til nå.
Jeg har kjøpt inn alle gaver, skal bare slappe av, se på juleprogrammer på tv, kose med hunden og dra bort på kvelden.
Så nei, ingen trening.![]()
Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!
Hadde julaften fallt på en treningsdag så hadde jeg trent ja.
har gjort det før.. med hjemmevektene mine:P
men, i år skal jeg ikke. Har trent 3 dager på rad, så har ikke trening julaften.
Men 2.juledag er det trenings tid igjen![]()
<3Fitnessfrøken<3
Jepp. Kardio og sekk
- Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -
Blir rygg biceps, og kanskje litt skuldre i morgen. Tar det på formiddagen. Er jo ikke noe annet som skjer likevel da.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
hadde det stemt i forhold til splitten min, og jeg hadde hatt et åpent gym: JA, seff!
nå stemmer det ikke, jeg jobber, og gymmet er stengt.
![]()
Hadde julaften fallt på en treningsdag: selvfølgelig! Hvorfor skulle man ikke ofre litt blod og svette fordi det er julaften?
NORKOST
Hann var sær á leikvøllum
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Hann lemjir summar til heljar
Blir nok en liten økt ja!
La fettet være, kanskje får man bruk for det en dag :)
Hadde det ikke vært for at jeg ikke skal trene, så hadde jeg trent.
H
Erfaring er den talentløses trøst.
.......................................R.I.P..........................................
skal trene imorgen. Hjelper på apetitten og det!
Jeg har treningsdag i morgen, så det blir nok trening da (Y)
Regner med jeg holder dietten ganske bra også, bytter ut et måltid med julemat![]()
GUN SHOW
I am the stiff nipple scissor man
Tonight you can kiss your nipples goodbye

Måtte jobbe fra 07-15 ellers hadde jeg tatt en rask økt hadde jeg hatt ett åpent treningssted.
Jeg er hos modern nå, og er jo ikke medlem av noe gym her...:/
Men vi skulle vist sjekke om de har åpent i morgen=) så får ta en drop in eller fem
Ble en knakende god økt på meg hvertfall! Julepump til gangs
Var alene i starten, men kom vel en 4 stk til totalt.

Trente ikke på julaften, men hadde i dag min første morgentur på over et halvt år. Var en fantastisk følelse og jogge i tåkete morgendis, men det var også en tanke slitsomt![]()
Selvsagt gjorde jeg det, min eneste grunn til treningsfri er overtrening, og selv da kutter jeg bare ut en eller to økter på en dag slik at jeg sitter igjen med èn. Prioriterer jo fremgang over feiring av ditt og datt, feire skal jeg gjøre når jeg har beltet. :P
trening på julaften er uaktuelt, prinsipp, noen dager SKAL være treningsfrie
Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups
- Pricilla Queen of the Dessert -
beltet[/B]. :P[/QUOTE]
Beltet?![]()
Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups
- Pricilla Queen of the Dessert -
Kunne ikke fallt meg inn å trene på julaften, mye kosligere å holde seg hjemme.
Oh, the boy's a slag... The best you ever had.
jeg hadde tenkt til å trene både julaften og i dag men det var stengt.. tok 100 pushups i stedenfor jumping
trente juleaften , som jeg har gjort de siste 15 årene. Tradisjon er tradisjon
Jeg lå med hodet i dass og spøy fra midnatt lille julaften til 07.30 julaften, sov så frem til middag (som det ble dårlig med) hvor jeg var våken ca 4 timer før jeg sov nye 12 timer. Ergo dårlig med trening på denne julaften.
Har vel stort sett trent både på julaften, nyttårsaften, pinseafte, påskeaften, sankthansaften, 17.mai og bursdagen min og ser ikke helt problemet.
Det er jo bare en drøy time.