Vi skal bestille fra www.schiek.com innen et par dager , er det noe du ahr lyst på så poster du bare i denne tråden så bestiller vi til deg
Vi skal bestille fra www.schiek.com innen et par dager , er det noe du ahr lyst på så poster du bare i denne tråden så bestiller vi til deg
Kunne først og fremst tenkt meg litt av musklene til gutta på bildet i headingen. Utover det trenger jeg at par nye hansker. Hvor mye er det for 415 modellen?
Model 1000-LLS - Leather Lifting Straps
Trenger slike, mine begynner å bli sammenpresset og noe tynne rundt håndleddet.
It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!
jajaja, skal ha to belter og et par hansker tenker jeg, skal bare få sjekket ut størrelsen!
Steroids are like tampons, every pussy needs one :D
1 par Schiek 540 hansker, størrelse Small.
1 belte type 2006 Sort, størrelse Medium.
1 belte type 2006 Sort, størrelse Large.
hva blir prisene på de beltene forresten? 2-300 spenn? :P
Jeg vil ha 1stk: L2006 Contour Leather Lifting Belt, størrelse Large!
-Model 1000-BPS - Basic Padded Lifting Straps
-Hansker: Platinum Model 540 - str M
Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!
Noen fler ?
jeg trenger belte str XS...sånnet med bårrelås i rødt og svarteller bare svart,men du skjønner hvilket jeg mener?
![]()
damebelte , 2004 eller 2006
tror damebeltet (om det finnes enda) er enda lavere men jeg kan bestille et 2004
Er sakene bestilt? Når forventes varene å ankomme norkost da?
Varene er bestilt ja men ikke sendt fra USA , de holder på å produsere varene på ordren nå , jeg tipper fra tidligere erfaring at de sender pakkene om en dag eller to og fra de sender så går det en uke før vi har de sånn ca
Det går desverre plagsomt langsomt her nå , purret de nå og fikk svar
Hi Torstein,
We have pushed it to the top and it should be finished this week.
I will keep you posted.
Sist endret av NK; 25-01-10 kl 20:00
Det var vel en solid bestilling tenker jeg![]()
Det var nok litt mer enn 2 belter og 4 drareimer ja men det pleier ikke å ta mer enn 3dager fra bestilling til de sender så det er litt skuffende. Mulig fordi det er januar at det er så stor pågang at det tar så himla lang tid
skulle hatt et slikt belte ja![]()
Soy el diablo.
Bare følger opp denne for dere som venter på varer og sier at varene er nå sendt fra USA , og går det som normalt med flyfrakten så bør vi ha dette på lager for utsending over helgen
herlich
tar du inn noe til lager også? en venninne skulle hatt noen hansker...
Tar inn endel til lager ja og det er endel hansker også som kommer inn
Detailed Results:
Into Foreign Customs, February 01, 2010, 5:30 pm, NORWAY
Arrived Abroad, February 01, 2010, 5:29 pm, NORWAY
Burde være inne på gulvet hos oss innen et par dager om posten oppfører seg som folk
Da kan jeg melde at vi har begynt å få inn noe av dette , 25% av sendingen er ankommet og vi er lovd resterende ut i morgen , vi behandler bestillingene fortløpende.
Beklager ventetiden men postens veier ser noen ganger ut som en fyllekjørers
De 3 siste pakkene ser ut til å være på plass på posten her i morgen så da vil det resterende som ikke er sendt ut bli sendt , bare kontakt MrMuscle på PM om du har noen spørsmål